Het stukje waar het om gaat duurde nog geen 5 minuten volgens mij.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je niet het belangrijkste stukje eruit knippen en uploaden
Dat pad wat daar voor langs loopt mogen ze wel is wat aan doen zeg. Kuilen op het strand gegraven door Duitsers zijn er niks bijquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:43 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Wel appart, ligt daar allemaal grind, daarvoor een zandweggetje
Kun je hem niet knippen met een simpel filmprogramma?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, limiet is daar 100 MB ....
Stream 1 75 minuten totaal 250 MB
Stream 3 70 minuten totaal 240 MB
Nee toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:44 schreef Yollie het volgende:
Ik hoorde Brian weer schreeuwen.
Zou een dronken Amanda de tegenwoordigheid van geest gehad hebben (en de wil) om Brian een streek te leveren? Ze klapte dubbel, zou dat dan fake geweest zijn?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:44 schreef Yodarius het volgende:
[..]
Opzich vond ik tikje van huub ook wel meevallen, maar het is gewoon de zoveelste keer.
Dat incident tussen aman en brian wil ik graag nog een keer zien.
Huub eruit dusquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert ontkent nu zelfs dat Brian fysiek geweld heeft toegepast...![]()
Wordt geregeldquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:48 schreef farceman het volgende:
Allebei de streams opnemen graag !
Ja dat zei Eric.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:49 schreef Nimory het volgende:
waar is brain, en natasia, nog in kantoor zeker?? Ik vermoed van wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |