Het is net een 06 lijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:29 schreef Yodarius het volgende:
ze hebben dat schreeuwen gewoon in een loop gedaan. Zodat streamers de hele nacht blijft kijken. Inmiddels kunnen ze er al weer om lachen, onder het genot van een kopje thee.
dit gaat wel goed tering ga anders naar je nest als je het niet trektquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:29 schreef Ikvindhetheelleuk het volgende:
wow ze gaan nog steeds helemaal los......dit gaat echt niet goed....
Wie zegt dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:30 schreef Liess het volgende:
Huub kantoor verlaten NU
Huub is nu in het kantoor en de intercom zegt 2x dat hij weg moet. Ik denk niet dat Huub zin heeft om te luisteren op dit moment.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:30 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub schreeuwt nog steeds dus Brian heeft hem in ieder geval niet in elkaar geslagen......
Brian zit waarschijnlijk in kantoor want Huub wordt daar via de intercom weggestuurd.
"Huub, kantoor verlaten, nú" - wordt nog 2 keer herhaaldquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:29 schreef Lipsch het volgende:
"Huub, weg bij het kantoor, de keuken in" stem van de redactie
Mevrouw Pannekoek.quote:
Leek me meer een aanwijzing van achter die per ongeluk doorkomt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:29 schreef Wopper1 het volgende:
Ja er is iemand.. Weg bij kantoor zegt er 1tje
In dat geval ook Brain. Dit heeft zich minstens net zo erg misdragen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:31 schreef Dynabite het volgende:
De redactie kan er niet onderuit: Huub exit![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:31 schreef Suikeroom het volgende:
ze hebben gewoon geen beveiliging maar een zielig kassa omroep mutsje
+ Benny hill muziekjequote:Op vrijdag 27 april 2007 01:31 schreef MissHobje het volgende:
Ik zie ze al keihard rondjes rennen
Brain met een slagersmes Huub achterna ofzo
Hij gaat nog steeds uit zijn dak bij het kantoor waar brian waarschijnlijk zit, hij wil niet luisterenquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Huub wordt bij het kantoor weggestuurd.
Ik kan niet eens naar bed! Nog een sigaret dan maar...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:31 schreef F04 het volgende:
Het is echt zo spannend dat ik morgen niet aan werken toe ben.
Tja, zij zijn dit experiment begonnen..... En alle een buttler laten komen die de glazen maar bij blijft vullen was nou ook niet bepaald het beste idee.quote:
Dan heeft ze een fikse baard in de keel....quote:
Wanneer zat jij erin danquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:23 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
was dat niet toen ik dr in was? want dat waren dr ook erg veel
I wish...vrees dat het prijsopdrijving voor betaalde streams isquote:
Ken jij ook nog iets anders bijdragen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:33 schreef FuTilE het volgende:
Onzin dat die ruzie nog steeds doorgaat, dit is gewoon geënsceneerde kul...
Huub gedwongen exit (klap gezicht in de slaapkamer en duw in de private).quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub exit ok. maar dan moet Brian ook....
Ik hoop (en het zal vast) dat er nog een filmpje komt van hier of van de vrienden van VOL
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:33 schreef sjesze het volgende:
waarom huub steeds ,brian is dit toch begonnen???
ik hoor van alles... maar heel vaag..... ik kan niet zeggen wie het isquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:34 schreef Wopper1 het volgende:
Brian is nu doorgeslagen volgens mij.. Hoor hem schreeuwen![]()
ja toen ie beschamend werd weggetraptquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:34 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
euhm tijdens dat feest paar weken geleden
Is haren trekken dan toegestaan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:34 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Huub gedwongen exit (klap gezicht in de slaapkamer en duw in de private).
Brian houdt denk ik de eer aan zichzelf en stapt zelf op.
Zometeen komt er reclame in beeld...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:34 schreef cobain94 het volgende:
Nou betaald er helemaal geen hond meer voor streams denk ik..Als ze toch alles direkt dichtgooien als er wat aan de hand is..We willen beeld....;)
Een casettebandje, met schreeuwgeluiden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:33 schreef FuTilE het volgende:
Onzin dat die ruzie nog steeds doorgaat, dit is gewoon geënsceneerde kul...
Spuugde een paar keer in het gezicht van Amanda.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:34 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Lullig voor je dat je al weer zo snel bent vergetenquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:34 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
euhm tijdens dat feest paar weken geleden
Ligt eraan op welke plaats van de PoPo de trekker staat.quote:
Ja, dat 'ken' ik, maar dit lijkt me gewoon niet langer geloofwaardig. Just thought I'd mention itquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ken jij ook nog iets anders bijdragen?
wel tijdens wilde sex en dat hadden zequote:
Sylvia ziet er sexy uit, leuke uitstraling. Over smaak valt niet te twisten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:33 schreef nueffeniet het volgende:
*KNIP*
En dan gaat het nog niet eens over dat prachtige zwembadquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:35 schreef scanman01 het volgende:
De cossen gaan superhard. Worden hier geen records gebroken??
En dat tijdens een streamlock
Huub heeft deze keer denk ik wel de lijn van fysiek geweld overtreden. Brian heeft niets anders gedaan wat niet al eerder is voorgevallen (haren trekken en spugen).quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:33 schreef sjesze het volgende:
waarom huub steeds ,brian is dit toch begonnen???
Heel objectiefquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:35 schreef Yollie het volgende:
Brian trok als eerste de dekens eraf en troh Huub echt hard aan zijn haar. Ik ben een Huub-fan maar probeer objectief te kijken, maar dit kan echt niet wat Brian deed. Ik weet ook zeker dat Brian Amanda heeft geslagen.
en Amanda geslagen. Als ze gespuugd zou zijn dan ga je echt niet lang bukken met je handen op je gezicht wrijvend.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:36 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Huub heeft deze keer denk ik wel de lijn van fysiek geweld overtreden. Brian heeft niets anders gedaan wat niet al eerder is voorgevallen (haren trekken en spugen).
Moeten ze vaker doenquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De COSsen gaan een stuk sneller met 4x het zwembad op de streams ......
Brian weet dat hij agressief is en belt een hulplijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:36 schreef akveor het volgende:
Toch vind ik dat Huub z'n agressie minder kan beheersen dan Brian...
corrigerende tikquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:36 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Heel objectiefGeen woord over de klap en duw van Huub
Dat heeft huub eerder bij jaap gedaan, werd niks tegen gedaan, dus dat mag kennelijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:34 schreef Frasier het volgende:
[..]Door heel hard aan het haar van Huub te trekken.
Vind jij dat normaal? Waar heeft Huub 't overtreden dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:36 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Huub heeft deze keer denk ik wel de lijn van fysiek geweld overtreden. Brian heeft niets anders gedaan wat niet al eerder is voorgevallen (haren trekken en spugen).
Ik weet niet wat er met Amanda is gebeurd, heeft Brian 'alleen' maar gespuugd of haar ook geslagen???quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Ten eerste: Brian begon door hard aan Huubs haar te trekken. Daarna volgde een tik met een platte hand op het achterhoofd van Brian.
Ik gok op exit voor beiden.
Tja waar is de tijd heen dat mensen nog dolgelukkig waren als ze een paar jonge tietjes konden cappen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
En mensen maar klagen dat het zo saai is. Er gebeurt echt zo waanzinnig veel in DGK, maar als je een paar rustige middagen hebt dan wordt er al geroepen dat het zo saai is. Ach ja....
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:37 schreef Hanekrooi het volgende:
Cora arriveert op d`r brommertje....
zeker weten! ze denken echt dat we achterlijk zijn he..quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:37 schreef Diego27 het volgende:
dit is echt vet in scene gezet !!! die zijn daar gewoon naartoegestuurd hopen dat we blijven wachten./....
Dat tikje was echt niets. De kopstoot naar Jaap was veel harder. Dus Huub krijgt daar niets v oor. Ik vraag me wel af wat ze met de reacties van Brian doen, want die waren écht gestoord,quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Ten eerste: Brian begon door hard aan Huubs haar te trekken. Daarna volgde een tik met een platte hand op het achterhoofd van Brian.
Ik gok op exit voor beiden.
En de kopstoot van vorige week? en de klap tegen Huub zijn oor aan deze week? Vergeten?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:36 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Het is dan ook een fikse Coraquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:38 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat moet een fikse brommer zijn dan.........
haha nee dat is de sproeiert..quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:39 schreef Nimory het volgende:
is het niet een scooter die je hoort??
En Netty is ook weer vd partijquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:34 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
He he, steeds meer mensen beginnen dit in te zien. Van Brian is het vaak gezegd (waarschijnlijk omdat hij er 'gevaarlijker' uitziet dan Huub) maar Huub voert het daadwerkelijk uit. Dit is echt EXIT want de redactie kan dit nooit toelaten en door laten gaan. Dan maar het einde van de show, maar dit gaat echt ten koste van mensenlevens. Tja, het was een experiment......quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:36 schreef akveor het volgende:
Toch vind ik dat Huub z'n agressie minder kan beheersen dan Brian...
Als ik Huub was zou ik voor geen goud deze nacht en morgen in hetzelfde huis met Brian willen doorbrengen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat tikje was echt niets. De kopstoot naar Jaap was veel harder. Dus Huub krijgt daar niets v oor. Ik vraag me wel af wat ze met de reacties van Brian doen, want die waren écht gestoord,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |