ik hoor van alles... maar heel vaag..... ik kan niet zeggen wie het isquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:34 schreef Wopper1 het volgende:
Brian is nu doorgeslagen volgens mij.. Hoor hem schreeuwen![]()
ja toen ie beschamend werd weggetraptquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:34 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
euhm tijdens dat feest paar weken geleden
Is haren trekken dan toegestaan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:34 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Huub gedwongen exit (klap gezicht in de slaapkamer en duw in de private).
Brian houdt denk ik de eer aan zichzelf en stapt zelf op.
Zometeen komt er reclame in beeld...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:34 schreef cobain94 het volgende:
Nou betaald er helemaal geen hond meer voor streams denk ik..Als ze toch alles direkt dichtgooien als er wat aan de hand is..We willen beeld....;)
Een casettebandje, met schreeuwgeluiden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:33 schreef FuTilE het volgende:
Onzin dat die ruzie nog steeds doorgaat, dit is gewoon geënsceneerde kul...
Spuugde een paar keer in het gezicht van Amanda.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:34 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Huub gedwongen exit (klap gezicht in de slaapkamer en duw in de private).
Brian houdt denk ik de eer aan zichzelf en stapt zelf op.
Lullig voor je dat je al weer zo snel bent vergetenquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:34 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
euhm tijdens dat feest paar weken geleden
Ligt eraan op welke plaats van de PoPo de trekker staat.quote:
Ja, dat 'ken' ik, maar dit lijkt me gewoon niet langer geloofwaardig. Just thought I'd mention itquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ken jij ook nog iets anders bijdragen?
wel tijdens wilde sex en dat hadden zequote:
Sylvia ziet er sexy uit, leuke uitstraling. Over smaak valt niet te twisten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:33 schreef nueffeniet het volgende:
*KNIP*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |