Is da nie bumpy road van C-Mon & Kypskiquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
'wordt heel veel gedraait de laatste tijd, maar ik weet de naam ff niet![]()
iets van ''padapada.. papa....''
Neequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:31 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Is da nie bumpy road van C-Mon & Kypski
Outwork ft. Mr. Gee - Elektro!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Nee![]()
Het nummer is best actueel volgens mij
Alexi Murdoch - Home?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:32 schreef Silaz het volgende:
Hey...
Voor diegene die net Prison Break hebben gezien of die er al voorbij zijn (aflevering dat Kellerman er achter komt dat Caroline hem verraad, en dat haywire van torentje af springt)..
Hoe heet dat nummer wat ze aan het einde gebruikt.. met acoustische gitaar dacht ik.. het stukje van de val enzo..
Volgens Google is het:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:42 schreef Audi_Rs6 het volgende:
hey jongens, ik ben op zoek naar dit liedje
http://www.autojunk.nl/clips/view/130605
alvast heel erg bedankt!
Summer Overture - (Requiem for a dream soundtrack)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:09 schreef DennieXL het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=daDwjD0y7Tg&NR=1
Wie kent dit nummer.
Nee, is van het Kronos Kwartet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:19 schreef Audi_Rs6 het volgende:
dat liedje hoort bij Lord Of The Rings 2, toch?
Is het niet Danny Breaks - La La La ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is dat niet gewoon: gym class heroes - cupid's chokeholdquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
Kate Bush - Wuthering Heightsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:55 schreef voidmage het volgende:
wie weet hoe het originele nummer heet, waar dj isaac - bad dreams vandaan komt?
dank u
Wat een verkrachting...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:55 schreef voidmage het volgende:
wie weet hoe het originele nummer heet, waar dj isaac - bad dreams vandaan komt?
dank u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |