Just Jack - Starz in their Eyesquote:Op zondag 29 april 2007 23:56 schreef jovink het volgende:
ha mensen hoe heet het nr wat aan het begin van het filmpje over de autorai op fok staat
Loituma - Ievan Polkka.quote:Op maandag 30 april 2007 13:59 schreef Justah het volgende:
Ik zoek de titel van het liedje op de achtergrond van deze reclame :
quote:Op maandag 30 april 2007 14:47 schreef DeSiever het volgende:
Ik zoek dat liedje uit Farce Majeur, dat te vaak wordt gebruikt op bruiloften en partijen, en daar dan de karaoke-versie van.![]()
bronquote:Karoke versie van Dat is uit het leven... staat op de cd:
De beste karaoke hits voor feesten en partijen, vol. 7 ; te leen in de openbare bibliotheek
Ik zoek iemand die de OP leest en daardoor weet waar deze topic al dan niet voor bedoeld is.quote:Op maandag 30 april 2007 14:47 schreef DeSiever het volgende:
Ik zoek dat liedje uit Farce Majeur, dat te vaak wordt gebruikt op bruiloften en partijen, en daar dan de karaoke-versie van.![]()
Succes daarmee.quote:Op maandag 30 april 2007 14:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik zoek iemand die de OP leest en daardoor weet waar deze topic al dan niet voor bedoeld is.
The Sheer - It only gets betterquote:Op maandag 30 april 2007 17:57 schreef wobbel het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/13858/f953ed6f/index.html
hele bekende
The Sheer - It only gets betterquote:Op maandag 30 april 2007 17:57 schreef wobbel het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/13858/f953ed6f/index.html
hele bekende
D-Devil - The Sixth Gate?quote:Op maandag 30 april 2007 18:19 schreef Stefo het volgende:
Ik hoorde gister een nummer in de discotheek, kan zijn dat de dj hem zelf in elkaar mixed maar ik betwijfel het.
Is met die stem van sensation enzo: behind gate one *stukje nummer* gate two *stukje nummer* gate three *stukje nummer* etc etc.
Iemand een idee?
Inderdaad dat is het orginele nummer, thanks!quote:
Ik heb helemaal geen verstand van die herrie, kon me deze toevallig herinneren omdat 'ie nog weleens op de radio/tv voorbij kwam...quote:Op maandag 30 april 2007 18:44 schreef Stefo het volgende:
[..]
Inderdaad dat is het orginele nummer, thanks!
Toevallig ook een idee of er een bestaande remix van is waarin er stukken muziek tussen zijn geplakt?
DJ Yorit - The Final 6th Gatequote:Op maandag 30 april 2007 18:19 schreef Stefo het volgende:
Ik hoorde gister een nummer in de discotheek, kan zijn dat de dj hem zelf in elkaar mixed maar ik betwijfel het.
Is met die stem van sensation enzo: behind gate one *stukje nummer* gate two *stukje nummer* gate three *stukje nummer* etc etc.
Iemand een idee?
Daarna gaat ie verder met Russian Roulettequote:Gate 1 : Marshall masters - Stereo murder
Gate 2: Marshal masters - I like it loud
Gate 3: Derb - Derb
Gate 4: Armani & Ghost - Airport
Gate 5: The Moon - Blow up the speakers
Gate 6: Patatoheads - Mix the master
Gate 1: Cygnus X - Superstrings (Sensation 2003)
Gate 2: Svenson & Gielen - Beauty of Silence
Gate 3: G-Spott - Melo G
Gate 4: The Moon - Blow up the speakers
Gate 5: DJ Galaga - What do you say to the DJ
Band Zonder Banaan - Bananensong?quote:Op maandag 30 april 2007 19:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Zoek een nummer waar Edwin Evers ook een stukje van heeft gemaakt bij Evers ging die zo: ejoooo, waar is toch mijn deo? (ongeveer dus)
Vandaag hoorde ik de echte versie en die ging ongeveer: I like to come and we like to go, of iets dergelijks.
Iemand die mij hiermee kan helpen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |