Dudequote:Op donderdag 26 april 2007 22:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem zwaar geimponeerd met mijn 45 kilo weegende vleeslul.
Hij heeft em ingeruild voor een suzuki altoquote:MAaruhhmmmmzz, geen motor meer
Maar zijn pa had al een altoquote:Op donderdag 26 april 2007 22:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dude
[..]
Hij heeft em ingeruild voor een suzuki alto
Daar doen we toch al lang niet meer aanquote:Op donderdag 26 april 2007 22:13 schreef hicham het volgende:
Eh vuige kankerhond, ik doe moeite om een echte OP te maken dus laat me ff googlen
WB zou zich omdraaien in z'n grafquote:Op donderdag 26 april 2007 22:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Daar doen we toch al lang niet meer aan![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Achja, ik ben in ieder geval nog niet in een fase in mijn leven waar ik mijn avondeten moet gaan verstoppen bij de buren uit angst voor mijn huisgenoten
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Neuh, alleen sommige gebeurtenissen blijven je gewoon bij. Een volwassen vent die half jankend om de kou geilend naar een andere man zijn naaktstrandavonturen staat te luisteren terwijl hij op een forum zich constant uitlaat over tanden rapen is daar een van.
Oh, die verhalen hebben we dus gemist toen de echte mannen bezig waren met waar meets voor bedoelt waren... met de motor bezig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tell him brotha beavisquote:Op donderdag 26 april 2007 22:16 schreef hicham het volgende:
[..]
WB zou zich omdraaien in z'n graf
Ware het niet dat ie nog leeft
Jij daarentegen .. hebt niet lang meer te gaan op deze manier
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:16 schreef hicham het volgende:
[..]
WB zou zich omdraaien in z'n graf
Ware het niet dat ie nog leeft
Jij daarentegen .. hebt niet lang meer te gaan op deze manier
Mejeh, en ernstig dichtbij mijn motor slippend tot stilstand komen toen ik de hoop op een schone motor nog niet geheel had opgegevenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh, die verhalen hebben we dus gemist toen de echte mannen bezig waren met waar meets voor bedoelt waren... met de motor bezig zijn![]()
![]()
PWNEDquote:Op donderdag 26 april 2007 22:20 schreef BazzieK het volgende:
Laat je volblaffen door een random MFer zoals je altijd doet
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
het liefste zou ik dat natuurlijk nu door jou laten doen, maar uit zo'n klein pikkie kan nooit meer dan een sijpelstraaltje komen, wat dan weer jammer is: met alleen (enige vorm van) persoonlijkheid red je het nietquote:Op donderdag 26 april 2007 22:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |