Dudequote:Op donderdag 26 april 2007 22:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem zwaar geimponeerd met mijn 45 kilo weegende vleeslul.
Hij heeft em ingeruild voor een suzuki altoquote:MAaruhhmmmmzz, geen motor meer
Maar zijn pa had al een altoquote:Op donderdag 26 april 2007 22:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dude
[..]
Hij heeft em ingeruild voor een suzuki alto
Daar doen we toch al lang niet meer aanquote:Op donderdag 26 april 2007 22:13 schreef hicham het volgende:
Eh vuige kankerhond, ik doe moeite om een echte OP te maken dus laat me ff googlen
WB zou zich omdraaien in z'n grafquote:Op donderdag 26 april 2007 22:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Daar doen we toch al lang niet meer aan![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Achja, ik ben in ieder geval nog niet in een fase in mijn leven waar ik mijn avondeten moet gaan verstoppen bij de buren uit angst voor mijn huisgenoten
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Neuh, alleen sommige gebeurtenissen blijven je gewoon bij. Een volwassen vent die half jankend om de kou geilend naar een andere man zijn naaktstrandavonturen staat te luisteren terwijl hij op een forum zich constant uitlaat over tanden rapen is daar een van.
Oh, die verhalen hebben we dus gemist toen de echte mannen bezig waren met waar meets voor bedoelt waren... met de motor bezig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tell him brotha beavisquote:Op donderdag 26 april 2007 22:16 schreef hicham het volgende:
[..]
WB zou zich omdraaien in z'n graf
Ware het niet dat ie nog leeft
Jij daarentegen .. hebt niet lang meer te gaan op deze manier
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:16 schreef hicham het volgende:
[..]
WB zou zich omdraaien in z'n graf
Ware het niet dat ie nog leeft
Jij daarentegen .. hebt niet lang meer te gaan op deze manier
Mejeh, en ernstig dichtbij mijn motor slippend tot stilstand komen toen ik de hoop op een schone motor nog niet geheel had opgegevenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh, die verhalen hebben we dus gemist toen de echte mannen bezig waren met waar meets voor bedoelt waren... met de motor bezig zijn![]()
![]()
PWNEDquote:Op donderdag 26 april 2007 22:20 schreef BazzieK het volgende:
Laat je volblaffen door een random MFer zoals je altijd doet
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
het liefste zou ik dat natuurlijk nu door jou laten doen, maar uit zo'n klein pikkie kan nooit meer dan een sijpelstraaltje komen, wat dan weer jammer is: met alleen (enige vorm van) persoonlijkheid red je het nietquote:Op donderdag 26 april 2007 22:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Sorry, heb de rest niet gelezen, hier haakte ik af en moest even een emmertje halenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het liefste zou ik dat natuurlijk nu door jou laten doen
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Majeh, ik heb idd mijn motor verkochtTijd voor wat meer vermogen
![]()
B12
Achja, zolang ik nog geen 8 persoonstent als dagelijkse kleding hoef te gaan dragen valt het allemaal nog meequote:Op donderdag 26 april 2007 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
ah, ik bedenk net het woord 'gummiknuppelcompensatie'
arme BazzieK
Zo voorspelbaarquote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef worldpimber het volgende:
Ik verheug me nog steeds op zondag [afbeelding]
Maar we weten nog wel weinig
Dus Pepijn, worldpimber, phatzak, vetprob en ik komen rond aanvangstijd gewoon.
Rib-I na 14.00
Makster?
OPM?
bvvt kan niet meer (gelukkig [afbeelding] )
Dat waren wel zo'n beetje de mensen die komen toch?
()
ehm.. visualisatie bji het woord tent in combinatie met jouw nickname maken me ietwat onpasselijkquote:Op donderdag 26 april 2007 22:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Achja, zolang ik nog geen 8 persoonstent als dagelijkse kleding hoef te gaan dragen valt het allemaal nog mee
Ja, wat een rare combi zeg?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ehm.. visualisatie bji het woord tent in combinatie met jouw nickname maken me ietwat onpasselijk
Ken je grenzen m8, voor een vredig voortbestaan binnen FokMCquote:Op donderdag 26 april 2007 22:27 schreef BazzieK het volgende:
Achja, zolang ik nog geen 8 persoonstent als dagelijkse kleding hoef te gaan dragen valt het allemaal nog mee
leef jij nogquote:Op donderdag 26 april 2007 22:29 schreef dribbel79 het volgende:
Na 4 pagina's door te hebben geworsteld, zoekende naar iets wat met een meet voor zondag te maken had, vraag ik het zelf maar:
- Wie?
- Wat?
- Waar
- HOE LAAT?!
Kusje
Hoe laat is aanvangquote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef worldpimber het volgende:
Ik verheug me nog steeds op zondag [afbeelding]
Maar we weten nog wel weinig
Dus Pepijn, worldpimber, phatzak, vetprob en ik komen rond aanvangstijd gewoon.
Rib-I na 14.00
Makster?
OPM?
bvvt kan niet meer (gelukkig [afbeelding] )
Dat waren wel zo'n beetje de mensen die komen toch?
()
She started it enzeuwquote:Op donderdag 26 april 2007 22:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ken je grenzen m8, voor een vredig voortbestaan binnen FokMC![]()
Circuit Zandvoort, hele dag.. je kan komen wanneer je wil.. er zal weinig gereden worden door de Left Wing Underground, dus waarom die komen. Hell who knows.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:29 schreef dribbel79 het volgende:
Na 4 pagina's door te hebben geworsteld, zoekende naar iets wat met een meet voor zondag te maken had, vraag ik het zelf maar:
- Wie?
- Wat?
- Waar
- HOE LAAT?!
Kusje
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:29 schreef dribbel79 het volgende:
- Wie?
- Wat?
- Waar
- HOE LAAT?!
Kusje
Aanvang voor rijders is rond 8.00 (ze willen eigenlijk 7.30 mejehquote:Op donderdag 26 april 2007 22:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Hoe laat is aanvangWat is de bedoeling
En zwabberen met een stylo battystock is cashen
Vertaling naar het nederlands = voor vlaggen krijg ik centjes?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die laatste gaat me de pet te boven![]()
Ik neem een introdusjee meequote:Op donderdag 26 april 2007 22:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Aanvang voor rijders is rond 8.00 (ze willen eigenlijk 7.30 mejeh)
Rib-I komt dus na 14.00 en de rest blijft vaag daarin. Maar je kunt dus de hele dag langskomen.
Die laatste gaat me de pet te boven![]()
Aaaiiiii pappie nohquote:Op donderdag 26 april 2007 22:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vertaling naar het nederlands = voor vlaggen krijg ik centjes?
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:33 schreef BazzieK het volgende:
Vertaling naar het nederlands = voor vlaggen krijg ik centjes?
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:36 schreef Rib-i het volgende:
Ik neem een introdusjee mee [afbeelding]
Geen idee, heb last van ikkannooitietsbesluitentot5minutenvantevorenritusquote:Op donderdag 26 april 2007 22:36 schreef Rib-i het volgende:
Ik bedoel dus, BazzieK en ik rijden samen op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |