man dat is wel heel extreem hoor?quote:Op zondag 29 april 2007 02:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nou, spring dan voor een trein uit protest
ga dan naar bed oidquote:
Je onderbouwt niet. Ik heb nog geen kritiek gehad over mijn openingspost en ik ben benieuwd wat jouw kritiek is.quote:Op zondag 29 april 2007 01:43 schreef FerryB het volgende:
[..]
Als de startpost anders geformuleerd zou zijn had ik een aardige inhoudelijke reactie kunnen plaaten.
Correct genoeg?
quote:Op zondag 29 april 2007 02:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
man dat is wel heel extreem hoor?
Maar als je als man niet snapt wat dat is voor gevoel?
waar oordeel je dan over in godsnaam?????????
Of nee wacht, God schiep 2 soorten mensen de een moest een doek dragen om haarzelf te bedekken en de ander bepaalde dat ze zich moest bedekken zekers?
![]()
FUCK OFFFFFFFFFFFF
omdat die kutooievaar met een meisje of jochie aan komt vliegen
dat is toch niet eerlijk gewoon??????
nah beiden een hoofddoek of beiden niets
en gewoon haar
zijdeachtig haar
glanzende pracht waarmee zij verleiden kan
zoals geen man kan!
Maar als de man goed is voor haar is zij de zijne
met of zonder hoofddoek dus jaloerzie is uit den boze in deze
liefde is en niet
omdat hij haar bezit dat
heb ik tegen hoofddoeken omdat geen enkele GOD in deze wereld dit leven
bedoeld heeft wat de man ervan gemaakt heeft
en zoveel vrouwen in die landen geloven in die man!
FUCK JOE
ik zou hem verplichten ook een doek om zijn ugly knar te knopen ben je daar tenminste vanaf
hehehehehehe
tssssss
Aaah, onze eigen emancipatiewaanzinnige roert zichquote:Op zondag 29 april 2007 00:08 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nou doe dan zelf een hoofdoekje om je kop uit sympathie!!!!!!!!
Wat doen "gristenen" hier verkeerd aan. Het is al vaker regel dat er geen hoofddeksels gedragen worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:39 schreef Victor_Eremita het volgende:
Die mensen snap ik niet.
Ik las laatst een nieuwspost over dat hoofddoekjes verboden zouden worden op één of andere gristenschool.
Ik kan die schorsing best begrijpen.quote:Op zondag 29 april 2007 21:23 schreef Willewa het volgende:
Ik ben het met TS eens...
wat ik wel krom vind is dan dat ik bijna geschorst wordt op school hun wel allemaal hun gezicht mogen bedekke
een man die een hoofddoekje prima vind moet er zelf maar eens een dragen jarenlangquote:Op zondag 29 april 2007 10:16 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Aaah, onze eigen emancipatiewaanzinnige roert zich. Ik houd niet van hoofddoekjes, schatje, dus ik draag geen hoofddoekjes. Maar als mensen wel van hoofddoekjes houden, wie is een ander dan, om daar kritiek op te leveren?
Alsof die vrouwen allemaal gedwongen worden, hou toch op..quote:Op maandag 30 april 2007 16:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
een man die een hoofddoekje prima vind moet er zelf maar eens een dragen jarenlang
Ik ondervond geen enkele hinder wanneer ik met ze communiceerde. Wat redelijk vaak was.quote:Op maandag 30 april 2007 19:21 schreef Aitan het volgende:
storend in communicatie.
Misschien vind jij bij voorbaat een hoofddoekje al dusdanig storend dat je niet langer normaal kunt communiceren? In dat geval ligt het probleem toch echt bij jou, en niet bij die meiden...quote:
Misschien maar ik heb het ook bij petten, hoeden en zelfs haar dat voor ogen hangt, Ik communiceer graag met een persoon niet een ovaal gezicht op een neutrale achtergrond...quote:Op maandag 30 april 2007 19:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien vind jij bij voorbaat een hoofddoekje al dusdanig storend dat je niet langer normaal kunt communiceren? In dat geval ligt het probleem toch echt bij jou, en niet bij die meiden...
Volgens mij laten de hoofdoekjes zich de wet voor schrijven...quote:Op maandag 30 april 2007 19:17 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom zou je eigenlijk geen hoofddeksel mogen dragen in de klas of op je werk, zolang anderen er geen last van hebben en zolang het het leren/werken niet belemmerd!?
Wij hadden ook chicks met hoofddoekjes in de klas. Waren hartstikke leuke lieve and hardwerkende meiden. Helemaal NIETS op aan te merken.
mensen moeten niet zo zeuren en zich gewoon lekker met zichzelf bezighouden, ipv anderen de wet voor te schrijven...
Het zijn mannen die ze er toe geindoctrineerd hebben.quote:Op maandag 30 april 2007 17:04 schreef Aitan het volgende:
[..]
Alsof die vrouwen allemaal gedwongen worden, hou toch op..
Zegt wie? Tuurlijk zal dit deels waar zijn maar je moet niet alles wat je hoort voor waar aannemen..quote:Op maandag 30 april 2007 20:30 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Het zijn mannen die ze er toe geindoctrineerd hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |