abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48823824
quote:
Op zondag 29 april 2007 02:24 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Nou, spring dan voor een trein uit protest
man dat is wel heel extreem hoor?
Maar als je als man niet snapt wat dat is voor gevoel?
waar oordeel je dan over in godsnaam?????????
Of nee wacht, God schiep 2 soorten mensen de een moest een doek dragen om haarzelf te bedekken en de ander bepaalde dat ze zich moest bedekken zekers?

FUCK OFFFFFFFFFFFF
omdat die kutooievaar met een meisje of jochie aan komt vliegen
dat is toch niet eerlijk gewoon??????
nah beiden een hoofddoek of beiden niets
en gewoon haar
zijdeachtig haar
glanzende pracht waarmee zij verleiden kan
zoals geen man kan!
Maar als de man goed is voor haar is zij de zijne
met of zonder hoofddoek dus jaloerzie is uit den boze in deze
liefde is en niet
omdat hij haar bezit dat
heb ik tegen hoofddoeken omdat geen enkele GOD in deze wereld dit leven
bedoeld heeft wat de man ervan gemaakt heeft
en zoveel vrouwen in die landen geloven in die man!
FUCK JOE
ik zou hem verplichten ook een doek om zijn ugly knar te knopen ben je daar tenminste vanaf
hehehehehehe
tssssss
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 29 april 2007 @ 02:36:04 #152
80268 kLowJow
That's Gay
pi_48823893
Ok dan. .
pi_48823965
quote:
Op zondag 29 april 2007 02:36 schreef kLowJow het volgende:
Ok dan. .
ga dan naar bed oid
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 29 april 2007 @ 04:51:18 #154
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_48824923
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:43 schreef FerryB het volgende:

[..]

Als de startpost anders geformuleerd zou zijn had ik een aardige inhoudelijke reactie kunnen plaaten.

Correct genoeg?
Je onderbouwt niet. Ik heb nog geen kritiek gehad over mijn openingspost en ik ben benieuwd wat jouw kritiek is.
Ik vind mezelf erg slim.
  zondag 29 april 2007 @ 05:05:11 #155
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_48824969
quote:
Op zondag 29 april 2007 02:32 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

man dat is wel heel extreem hoor?
Maar als je als man niet snapt wat dat is voor gevoel?
waar oordeel je dan over in godsnaam?????????
Of nee wacht, God schiep 2 soorten mensen de een moest een doek dragen om haarzelf te bedekken en de ander bepaalde dat ze zich moest bedekken zekers?

FUCK OFFFFFFFFFFFF
omdat die kutooievaar met een meisje of jochie aan komt vliegen
dat is toch niet eerlijk gewoon??????
nah beiden een hoofddoek of beiden niets
en gewoon haar
zijdeachtig haar
glanzende pracht waarmee zij verleiden kan
zoals geen man kan!
Maar als de man goed is voor haar is zij de zijne
met of zonder hoofddoek dus jaloerzie is uit den boze in deze
liefde is en niet
omdat hij haar bezit dat
heb ik tegen hoofddoeken omdat geen enkele GOD in deze wereld dit leven
bedoeld heeft wat de man ervan gemaakt heeft
en zoveel vrouwen in die landen geloven in die man!
FUCK JOE
ik zou hem verplichten ook een doek om zijn ugly knar te knopen ben je daar tenminste vanaf
hehehehehehe
tssssss

Ik kan hier geen touw aan vastknopen, net zo min als al jouw posts in je, ehm, unieke formuleringsstijl.
Ik vind mezelf erg slim.
pi_48826277
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:08 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

nou doe dan zelf een hoofdoekje om je kop uit sympathie!!!!!!!!
Aaah, onze eigen emancipatiewaanzinnige roert zich . Ik houd niet van hoofddoekjes, schatje, dus ik draag geen hoofddoekjes. Maar als mensen wel van hoofddoekjes houden, wie is een ander dan, om daar kritiek op te leveren?
  zondag 29 april 2007 @ 21:01:32 #157
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_48848759
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:39 schreef Victor_Eremita het volgende:
Die mensen snap ik niet.

Ik las laatst een nieuwspost over dat hoofddoekjes verboden zouden worden op één of andere gristenschool.
Wat doen "gristenen" hier verkeerd aan. Het is al vaker regel dat er geen hoofddeksels gedragen worden.

Christenen "gristenen" noemen en aanhangers van het fascistisch varken Mohammed verdedigen. Een rare combinatie
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_48849419
Ik ben het met TS eens...

wat ik wel krom vind is dan dat ik bijna geschorst wordt op school en dat leraren boos op je worden voor het dragen van een petje maar dat hun wel allemaal hun gezicht mogen bedekke met van die hoofddoekjes..
Leh-kùr
pi_48862007
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:23 schreef Willewa het volgende:
Ik ben het met TS eens...

wat ik wel krom vind is dan dat ik bijna geschorst wordt op school hun wel allemaal hun gezicht mogen bedekke
Ik kan die schorsing best begrijpen.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  maandag 30 april 2007 @ 12:54:56 #160
129995 Aitan
boventitel
pi_48862047
Mij appart wikkelen ze het hele hoofd in, maar ik vind dat men evenveel recht heeft zich hier aan te storen als dat zij het hebben om te dragen. Ik begrijp dat in sommige banen een hoofddoek storend kan werken, net zoiets als een directeur met een pet op....
Was geschreven,
Jorrit
pi_48865781
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:16 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Aaah, onze eigen emancipatiewaanzinnige roert zich . Ik houd niet van hoofddoekjes, schatje, dus ik draag geen hoofddoekjes. Maar als mensen wel van hoofddoekjes houden, wie is een ander dan, om daar kritiek op te leveren?
een man die een hoofddoekje prima vind moet er zelf maar eens een dragen jarenlang
  maandag 30 april 2007 @ 17:04:13 #162
129995 Aitan
boventitel
pi_48865957
quote:
Op maandag 30 april 2007 16:52 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

een man die een hoofddoekje prima vind moet er zelf maar eens een dragen jarenlang
Alsof die vrouwen allemaal gedwongen worden, hou toch op..
Was geschreven,
Jorrit
pi_48865978
In een ideale wereld mag van mij iedereen dragen wat ie wil of niet wil. Blijft dat een hoofdoek wordt misbruikt als uniform en symbool en dat stoort me wel degelijk. Ik hoef niet zo nodig geconfronteerd te worden met een collectief die mijn normen en waarden abject vind, en al helemaal niet als ze dat visueel gaan uitdragen.

Daarbij komt nog dat ik de tijd kan herinneren dat vrouwen in NL eindelijk vrij werden van hoofdoekjes en rollenpatronen, ik vind het heel erg dat je dat nu weer teruggedraait ziet worden onder het mom van de vrije keuze van een cultuur. Ik vraag me af of die vrouwen in de Islam zoveel vrije keuze hebben.

En dan als laatste nog iets wat ik als ongelovige helemaal niet begrijp. Hoe kan je zoveel minachting hebben voor allah dat die hoofdoekjes belangrijk zou vinden.
pi_48866244
Ik ben van mening dat iedereen lekker moet dragen wat hij graag wilt. Wel valt een Hoofddoekje onder 'hoofddeksel' en zou dus in bijvoorbeeld klaslokelen verboden moeten zijn.

Het argument dat het hoofddoekje volgens de Koran verplicht zou zijn is onjuist, in de koran staat geen enkele keer het woord hoofddoekje/hoofdbeddeking of wat dan ook. Je kan zeg stellen dat een hoofddoekje in naam van de Koran verboden is omdat er in de Koran wordt gezegd dat een vrouw alleen haar sieraden(borsten en vagina) mag bedekken behalve wat normaal al te zien is.

Het is wél een culturele uiting. Het voormalige ottomaans reik heeft namelijk toen het ooit Iran binnenviel alle gebruiken daar overgenomen omdat het onder de indruk was van hun superieure cultuur. Daar hoorde het hoofddoekje en de burka bij, het komt dus totaal niet uit de islam. Het is er alleen mee gemengd aangezien het Ottomaanse reik uit landen bestond waar nu het hele Islamitische rijk uit bestaat.

Gewoon verbieden dus op het werk en op school. Maar wel gewoon respect tonen voor hen die het op straat wil dragen en er niet over zeuren...
david_ajax_rulez3@hotmail.com add me :P
pi_48867490
Gewoon verbieden dus op het werk en op school. Maar wel gewoon respect tonen voor hen die het op straat wil dragen en er niet over zeuren...
[/quote]

Helemaal mee eens
pi_48867498
Helemaal mee eens
  maandag 30 april 2007 @ 19:17:07 #167
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_48868303
Waarom zou je eigenlijk geen hoofddeksel mogen dragen in de klas of op je werk, zolang anderen er geen last van hebben en zolang het het leren/werken niet belemmerd!?

Wij hadden ook chicks met hoofddoekjes in de klas. Waren hartstikke leuke lieve and hardwerkende meiden. Helemaal NIETS op aan te merken.

mensen moeten niet zo zeuren en zich gewoon lekker met zichzelf bezighouden, ipv anderen de wet voor te schrijven...
  maandag 30 april 2007 @ 19:21:39 #168
129995 Aitan
boventitel
pi_48868423
storend in communicatie.
Was geschreven,
Jorrit
  maandag 30 april 2007 @ 19:23:32 #169
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_48868471
quote:
Op maandag 30 april 2007 19:21 schreef Aitan het volgende:
storend in communicatie.
Ik ondervond geen enkele hinder wanneer ik met ze communiceerde. Wat redelijk vaak was.
  maandag 30 april 2007 @ 19:25:17 #170
129995 Aitan
boventitel
pi_48868522
De één is de ander niet hè
Was geschreven,
Jorrit
  maandag 30 april 2007 @ 19:27:16 #171
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_48868579
quote:
Op maandag 30 april 2007 19:25 schreef Aitan het volgende:
De één is de ander niet hè
Misschien vind jij bij voorbaat een hoofddoekje al dusdanig storend dat je niet langer normaal kunt communiceren? In dat geval ligt het probleem toch echt bij jou, en niet bij die meiden...
pi_48868619
Afgezien van alle geloofs-blabla vind ik het gewoon in de praktijk onhandige dingen.

'k Heb drie jaar op een middelbare school grenzend aan de Utrechtse wijk Lombok gezeten en ik vond het vrij storend dat ik van de helft van m'n vrouwelijke klasgenoten elke dag weer uitgebreid moest bekijken wie wie was. Van een paar meisjes die zich verder normaal kleedden kon je gewoon zien wie het waren, maar het grootste deel had zich elke dag in een ander gordijn gewikkeld waardoor ze onherkenbaar waren totdat je echt de ogen bekeek. Je hebt gewoon totaal geen idee van wie waar staat tijdens de pauze etc., het wordt een ontzettend onpersoonlijke massa. En ja, da's best kut
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
  maandag 30 april 2007 @ 19:31:14 #173
129995 Aitan
boventitel
pi_48868688
quote:
Op maandag 30 april 2007 19:27 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Misschien vind jij bij voorbaat een hoofddoekje al dusdanig storend dat je niet langer normaal kunt communiceren? In dat geval ligt het probleem toch echt bij jou, en niet bij die meiden...
Misschien maar ik heb het ook bij petten, hoeden en zelfs haar dat voor ogen hangt, Ik communiceer graag met een persoon niet een ovaal gezicht op een neutrale achtergrond...
Was geschreven,
Jorrit
pi_48869571
quote:
Op maandag 30 april 2007 19:17 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom zou je eigenlijk geen hoofddeksel mogen dragen in de klas of op je werk, zolang anderen er geen last van hebben en zolang het het leren/werken niet belemmerd!?

Wij hadden ook chicks met hoofddoekjes in de klas. Waren hartstikke leuke lieve and hardwerkende meiden. Helemaal NIETS op aan te merken.

mensen moeten niet zo zeuren en zich gewoon lekker met zichzelf bezighouden, ipv anderen de wet voor te schrijven...
Volgens mij laten de hoofdoekjes zich de wet voor schrijven...
  maandag 30 april 2007 @ 20:30:18 #175
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_48870201
quote:
Op maandag 30 april 2007 17:04 schreef Aitan het volgende:

[..]

Alsof die vrouwen allemaal gedwongen worden, hou toch op..
Het zijn mannen die ze er toe geindoctrineerd hebben.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  maandag 30 april 2007 @ 21:38:46 #176
129995 Aitan
boventitel
pi_48872311
quote:
Op maandag 30 april 2007 20:30 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Het zijn mannen die ze er toe geindoctrineerd hebben.
Zegt wie? Tuurlijk zal dit deels waar zijn maar je moet niet alles wat je hoort voor waar aannemen..
Was geschreven,
Jorrit
pi_48873165
gaat helemaal nergens over dat gezeik over hoofddoekjes idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')