ja tis wel waar...quote:
Ah, jij bent er zo een dat als het niet in de pers komt, dan gebeurt het niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:15 schreef Bastard het volgende:
Nou dat gaat aan de lopende band dan daar he ... eerst die ene user met 3 artikelen, nu jij weer.. vreemd dat daar nog niets over in de pers staat!
het is wel op tv geweest,quote:Op donderdag 26 april 2007 19:15 schreef Bastard het volgende:
Nou dat gaat aan de lopende band dan daar he ... eerst die ene user met 3 artikelen, nu jij weer.. vreemd dat daar nog niets over in de pers staat!
Tsja... dan zal het wel zo zijn ook.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:18 schreef apengek het volgende:
[..]
het is wel op tv geweest,
en ze zeiden toen dat je het kon zien aan de sticker die ze overal op plakken.
dit heb ik net gevonden http://www.trosradar.nl/?url=PHP/news/21/3072
het is vakantie nuquote:Op donderdag 26 april 2007 19:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik moet echt meer gaan spelen, maar wanneer?
Fuck dat, kmoet naar school en daarna weer gewoon werken. Juli, dan heb ik "vakantie". Eerder niet.quote:
Omdat ze gemiddeld er langer over doen om die spellen uit te spelen, waardoor we toch niet al te snel spoilers tegenkomen? (ik trek ook maar iets uit mijn mouw, maar toch)quote:Op donderdag 26 april 2007 19:36 schreef Bastard het volgende:
Kan iemand mij nog eens de reden uitleggen waarom die domme Amerikanen alle spellen eerder mogen spelen?
Ze daar gemaakt worden ?quote:Op donderdag 26 april 2007 19:36 schreef Bastard het volgende:
Kan iemand mij nog eens de reden uitleggen waarom die domme Amerikanen alle spellen eerder mogen spelen?
Ja, tuurlijk, goede spellen komen ALLEEN uit de USAquote:
Omdat die fransen het spel zonodig in hun debiele taal willen krijgen.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:36 schreef Bastard het volgende:
volgens mij kon je in en uitloggen op je msnquote:Op donderdag 26 april 2007 20:02 schreef ijsmeis het volgende:
Dat MSN kan je vast wel uit zetten hè?
Waarom heb je meer accounts nodigquote:Op donderdag 26 april 2007 20:13 schreef ijsmeis het volgende:
Ook op andere accounts dan de live waar je mee geregistreerd bent? (waar je gamertag aan verbonden is dus)
Samen met de Duitsers en de Spanjaarden.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:00 schreef Wessiej het volgende:
Omdat die fransen het spel zonodig in hun debiele taal willen krijgen.
Is dat livecam gebeuren nog een beetje interessant, plus nooit gezeik dat je moet upgraden, dat doen ze wel in de dashquote:Op donderdag 26 april 2007 20:54 schreef Scarface2004 het volgende:
Jeej MSNen op de 360.
Lekker chickies versieren![]()
![]()
GRAW3quote:Op donderdag 26 april 2007 23:07 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl/xbox360/tomclancysendwar/videos/2359
End War
Ik heb niet meer accounts nodig. Maar ik msn niet met het account waarmee ik mijn gamertag geregistreerd heb!quote:
Oja, zou ik eventueel toch op MSN willen is dat ook nog iets.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb niet meer accounts nodig. Maar ik msn niet met het account waarmee ik mijn gamertag geregistreerd heb!
1. Hij is wel stiller geworden. Maar bij gamen heb je sowieso geen last van het geluid, Bij een film zou het kunnen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:07 schreef MacGreagor het volgende:
Hallo ik heb jullie hulp nodig.
Ik sta op het punt een 360 te kopen (eindelijk)
maar nu heb ik een paar vragen.
1 maakt de 360 nog steeds zo een lawaai als toen hij net uit was?
(of hebben ze daar niks aan gedaan)
2 kan ik niet beter wachten op de elite? (en wanneer komt die)
3 dat vele gezeur over al die krassen en de ring of death. Hoeveel moet ik me daar van aantrekken.
4 ow en ik wil heerlijk gaan genieten van xbox live. is dat verkeerd?
Nice, maar textures (grond) zijn nog al eentonig.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:08 schreef lordteddybeer het volgende:
Weer 2 nieuwe screens, zo te zien met HDR lighting
[afbeelding]
[afbeelding]
1 mooi want bij vrienden die hem van dag een hebben maakt die toch best wat herrie.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
1. Hij is wel stiller geworden. Maar bij gamen heb je sowieso geen last van het geluid, Bij een film zou het kunnen.
2. De Elite is ook gelijk een stukje duurder. Daarbij is nog niet bekent wanneer die in europa komt, kan dus nog best lang duren. Dus gewoon voor de premium gaan. Dan heb je alles wat je nodig hebt.
3. Niet te veel. Het gebeurt zeker niet bij iedereen. En mocht er toch iets gebeuren dan heb je in ongeveer 2 weken weer een nieuwe.
4. Xbox live is toch wel wat de Xbox beter maakt dan de PS3. (en natuurlijk het game aanbod.)
Het online gedeelte van de wii lijkt me helemaal niks. Live werkt gewoon super goed en makkelijk. (alleen wel 60 euro per jaar. )
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
1. Hij is wel stiller geworden. Maar bij gamen heb je sowieso geen last van het geluid, Bij een film zou het kunnen.
2. De Elite is ook gelijk een stukje duurder. Daarbij is nog niet bekent wanneer die in europa komt, kan dus nog best lang duren. Dus gewoon voor de premium gaan. Dan heb je alles wat je nodig hebt.
3. Niet te veel. Het gebeurt zeker niet bij iedereen. En mocht er toch iets gebeuren dan heb je in ongeveer 2 weken 3 werkdagenweer een nieuwe.
4. Xbox live is toch wel wat de Xbox beter maakt dan de PS3. (en natuurlijk het game aanbod.)
Het online gedeelte van de wii lijkt me helemaal niks. Live werkt gewoon super goed en makkelijk. (alleen wel 60 euro per jaar. )
Ik heb alleen bij CoD3 dat hij regelmatig niet ziet dat de disc er in zit. (Als ik de xbox opstart met de cd er al in). Als ik de discdrive dan even open en dicht doe dan pakt hij hem wel gewoon. Niet ernstig, wel irritant.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:37 schreef Dylanesque het volgende:
Mijn xbox krast niet, maar geeft bij sommige spellen de melding: "Stop deze disc in een 360 om af te spelen".. Na een paar keer open en dicht pakt ie m dan wel, maar toch lastig..
Gewoon doen, een hoop mensen hebben problemen met hun xbox maar veeeeeeeel meer mensen hebben geen enkel probleem. Als er iets mis blijkt te zijn dan weet je zeker dat het allemaal netjes opgelost wordt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:07 schreef MacGreagor het volgende:
2 kan ik niet beter wachten op de elite? (en wanneer komt die)
3 dat vele gezeur over al die krassen en de ring of death. Hoeveel moet ik me daar van aantrekken.
4 ow en ik wil heerlijk gaan genieten van xbox live. is dat verkeerd?
In jouw geval wel. Maar de tijd die MS aangeeft is 3 weken. (15 werkdagen)quote:
Hij is wel iets stiller, maar ik heb nog nooit echt last van de herrie gehad, en ik heb een launchconsole. Als je gewoon normaal gamed of een film kijkt heb je er niet tot nauwelijks last van.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:07 schreef MacGreagor het volgende:
Die is duurder en er is nog geen datum voor. Ik zou dan inderdaad voor een Pack gaan. (Gears of War? Forza 2?)quote:2 kan ik niet beter wachten op de elite? (en wanneer komt die)
Niks. De kans dat je problemen krijgt is nog altijd behoorlijk klein en nog veel kleiner dan bij de launchconsoles. Zoals gezegd is de MS service verder prima en heb je in maximaal 2 weken een nieuwe Xbox 360, dus mocht je toch tegen problemen aanlopen dan is dat geen ramp.quote:3 dat vele gezeur over al die krassen en de ring of death. Hoeveel moet ik me daar van aantrekken.
Xbox Live is geweldig, dus zeker geen slecht ideequote:4 ow en ik wil heerlijk gaan genieten van xbox live. is dat verkeerd?
Ik had met mijn 1024 / 512 lijn nooit problemen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:01 schreef MacGreagor het volgende:
ow trouwens ik heb nog een vraag wat voor een internet verbinding heb ik nodig om goed te kunnen LIVE`n?
Elke breedband verbinding voldoet normaal gesproken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:01 schreef MacGreagor het volgende:
ow trouwens ik heb nog een vraag wat voor een internet verbinding heb ik nodig om goed te kunnen LIVE`n?
Een 360 lan party lijkt me wel gaaf met C&C3.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:41 schreef nexhil het volgende:
Bijna 360 lanparty! heb er zin in, eerst nog een weekje Gran Canaria! het leven is soms zo zwaar he
Koop Gears of Warquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:55 schreef MacGreagor het volgende:
Heel erg bedankt voor alle hulp.
mijn snelheid is van planet adsl standaard
Downstream 3 Mb/s
Upstream 512 Kb/s
dus dat zal wel genoeg zijn.
Ik ga me dan maar eens dit weekend een 360 halen.
Verder nog tips laat maar weten
Ik geloof je niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:54 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Volgens mij heb ik dit al eerder gepost, maar ik zie me nog niet mn 360 + surround installatie + tv van 60 kilo mee slepen om ergens met wat andere gasten te kunnen gamen.
Van wat voor soort spellen hou je?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:55 schreef MacGreagor het volgende:
Heel erg bedankt voor alle hulp.
mijn snelheid is van planet adsl standaard
Downstream 3 Mb/s
Upstream 512 Kb/s
dus dat zal wel genoeg zijn.
Ik ga me dan maar eens dit weekend een 360 halen.
Verder nog tips laat maar weten
Volgens mij is m'n timing d'r idd helemaal op aangepast. Mocht ik verhuizen, daar wel de moeite nemen om de boel fatsoenlijk aan te sluiten en dus te kunnen hosten, dan kan ik heul niet met die host-shotgun overweg.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:57 schreef Heintje het volgende:
Jij kan gewoon niet spelen zonder je lag.
De host shotgun is makkelijker te leren dan een ander shotgun.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:02 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Volgens mij is m'n timing d'r idd helemaal op aangepast. Mocht ik verhuizen, daar wel de moeite nemen om de boel fatsoenlijk aan te sluiten en dus te kunnen hosten, dan kan ik heul niet met die host-shotgun overweg..
Had je het over mijn lag?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.
Jij kan gewoon niet spelen zonder je lag.
[..]
Van wat voor soort spellen hou je?
Nope, ik had het over de lag van Jimmiequote:Op vrijdag 27 april 2007 12:18 schreef MacGreagor het volgende:
[..]
Had je het over mijn lag?
En van welke spellen ik houd.
Ik had de xbox dus ik kan niet zonder HALO .
en verder zal ik halflife 2 halen gears of war, lost planet, die met die zombies. en uhmm bleu dragon uhmmm uhmm was nog wel iets mischien die lotr rts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |