Mwoa, enigzins lui aangelegdquote:Op donderdag 26 april 2007 19:07 schreef Ravii het volgende:
Eahh.
Ik doe een gok
Dat bonnetje is gewoon jouw geld alleen in een barcode.
en dat kunnen ze niet van je afpakken
tenzij er op het bonnetje iets staat over een datum.
Goodluck
(btw, bij de gemiddelde bewoner van nederland zit een Ah niet verder dan 10 min..)
ben je zo lui?
Ja, dat kan.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:04 schreef Cuckoo het volgende:
Kan ik rustig begin volgende week alsnog dat bonnetje inleveren?![]()
Ahh thanx! Ik blijf hier dus mooi zitten!quote:Op donderdag 26 april 2007 19:10 schreef Schuifpui het volgende:
Kwam pas nog een bonnetje uit november tegen, geen probleem. Zolang ze hem kunnen scannen kan je het gewoon inleveren. Alleen als ie te lang in je portemonnee zit, gaat de inkt eraf.
en dat is bij een aantal supermarkten toch echt zo!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 19:07 schreef Ravii het volgende:
tenzij er op het bonnetje iets staat over een datum.
Whehequote:Op donderdag 26 april 2007 19:21 schreef TJDoornbos het volgende:
je mag dat bonnetje ook hierheen faxen, dan lever ik hem in voor je!!
Staat hier niet op iigquote:Op donderdag 26 april 2007 19:25 schreef wendytje het volgende:
[..]
en dat is bij een aantal supermarkten toch echt zo!!!
Ooit gehoord van een database o.i.d?quote:Op donderdag 26 april 2007 19:31 schreef NordicBlue het volgende:
ik vraag me af of je dat bonnetje niet 100x kan kopieren, en elke dag bij een andere kassamiep dat bonnetje inlevert?
Ze zijn bang dat ze boze klanten krijgen omdat het bonnetje dan niet meer scanbaar is ofzo.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:30 schreef UncleSam het volgende:
Bij ons hangt er een blaadje bij de automaten dat het dezelfde week moet worden ingeleverd.
Wat verwacht je van die printers...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:11 schreef Maruna het volgende:
kan me niet indenken dat ze een houdbaarheids datum hebben, al hebben alle supermarkt bonnejtes de gewoonte erg vaag te worden na een tijdje in je broekzak o.i.d. en dan zijn ze mischien idd niet meer scanbaar
beurt.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:02 schreef Ravii het volgende:
[..]
(00:45) Je bent aan de buurt bij de de kassa
Probeer het voor de gein eens. Die dingen zijn (mits lees-/scanbaar) onbeperkt geldig.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:54 schreef Aventura het volgende:
Nou, bij mijn Appie moet je het op dezelfde dag verzilveren anders.
nee hoor.... ligt aan de voorwaarden in/van de winkel en op de bon!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:57 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Probeer het voor de gein eens. Die dingen zijn (mits lees-/scanbaar) onbeperkt geldig.
Heel vaak als ze niet meer scanbaar zijn, kun je ze ook gewoon intypen in de kassa hoor. Soms hebben mensen nog een bonnetje van weken terug ofzo, dan doet de streepjescode het niet meer. Ook intypen dus.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:11 schreef Maruna het volgende:
kan me niet indenken dat ze een houdbaarheids datum hebben, al hebben alle supermarkt bonnejtes de gewoonte erg vaag te worden na een tijdje in je broekzak o.i.d. en dan zijn ze mischien idd niet meer scanbaar
Bij die AH waar ik altijd boodschappen doe niet hoor. Vergeet het wel vaker en soms lever ik ze pas een maand of nog langer erna in. Nog nooit problemen mee gehad.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:54 schreef Aventura het volgende:
Nou, bij mijn Appie moet je het op dezelfde dag verzilveren anders.
je brengt me idëen!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
In de supermarkt waar ik werkte wilden sommige vakkenvullers wat extra bonus en als de winkel gesloten is, haalden ze een paar kratjes bier langs de automaat en leverden de bonnetjes de volgende dag in.
Daarom kan het in die winkel nu alleen nog dezelfde dag.
Ja, en dan? Wie zegt adt gebruikt kan worden? Er zijn ook maar een beperkt aantal mogelijkheden en als elke winkelketen z'n eigen database bij ging houden..quote:Op donderdag 26 april 2007 20:24 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een database o.i.d?
Jaaa, zo is er bij mijn oude werkgever meer dan ¤ 2000,- gejat! Moet je doen, staat goed op je CV!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:20 schreef Ravii het volgende:Dit is ook een aanname zonder dat je er iets van weet.
[..]
je brengt me idëen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel vaak is de flesseninleverautomaat ook buiten de winkel. Anders kun je gewoon een kratje uit het rek trekken, en vervolgens in de flesseninleverautomaat duwenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |