Vreemd ja.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:41 schreef kebabkever het volgende:
die site he, http://www.meteoalarm.eu .....waarom zit nederland nog niet in een gevarenzone als het zo ernstig droog is. Ik vind het heel raar dat nederland nog steeds staat aangegeven als ( groen ) lees veilig gebied.
Het wordt eerder 15quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:39 schreef IkWilbert het volgende:
Heerlijk, een graad of 20...
Idd. Maar ik zal het geen Omega blokkade noemen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:44 schreef pfaf het volgende:
Houdt die omega-blokkade nu in dat er een hoog drukgebied boven ons hangt ( Of eigenlijk G-Brittanie ) Dat de koudere Oceaanlucht daar clockwise omheen draait, zodat we warme landwind uit het Oosten krijgen?
Wat hier boven ook al staat. De al warme lucht komt uit 't oosten. Daardoor stroomt de lucht lange tijd boven land waardoor de lucht flink opwarmt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:51 schreef Remzz het volgende:
Ik zat z´n kaartje van Europa te bekijken en al een paar dagen is het in Nederland veruit het warmst in Europa... Is daar een verklaring voor?
Idd. Had toen gewoon hagel hierquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:52 schreef Fredo24 het volgende:
Ik wist nog wel dat koninginnedag vorig jaar gewoon koud was,zo rond de 13 graden.
Nu kan je gewoon een terrasje pakken!![]()
![]()
Dat heb ik ook wel eens gezien, zelfs opgenomen met mijn webcamquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:48 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Idd. Maar ik zal het geen Omega blokkade noemen.
[..]
Wat hier boven ook al staat. De al warme lucht komt uit 't oosten. Daardoor stroomt de lucht lange tijd boven land waardoor de lucht flink opwarmt.
[afbeelding]
Zag hier net een wolkje. Maar deze was net zo snel weg als hij te voorschijn kwam.
Ja idd,kan ik me nog herinneren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gezien, zelfs opgenomen met mijn webcam
I know, maar ik zou 19 ook normaal noemen. Een paar graden afwijking heb je altijd welquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:38 schreef DemonRage het volgende:
16°C is normaal voor begin mei.
13°C is onder de maat en ik denk dat ze ernaast zitten.
Ja maar, normaal, normaal... je kunt het beter "gemiddeld" noemen in dit geval.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:59 schreef vingerplant het volgende:
[..]
I know, maar ik zou 19 ook normaal noemen. Een paar graden afwijking heb je altijd wel
Ik hoop dat ze ernaast zitten, maar dan vooral wat de neerslag betreft.
Als het maar droog genoeg is dan heb je meer kans op elektrostatische ontladingen. Bijvoorbeeld als je uit de auto stapt...quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:41 schreef Prowl het volgende:
Gaat het onweren? Gaat het onweren? Gaat het onweren? Gaat het onweren? Gaat het onweren?
Gaat het onweren? Gaat het onweren? Gaat het onweren? Gaat het onweren? Gaat het onweren?
Gaat het onweren? Gaat het onweren? Gaat het onweren????????
Meestal is er vanaf 7 dagen sprake van ruis. Dan vliegen de leden alle kanten op.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:41 schreef highway101 het volgende:
nee hoor, het blijft nog wel 2 weken droog
[afbeelding]
Komt dat door de droogte? Want ik heb dat iedere keer als ik de auto uitstap!quote:Als het maar droog genoeg is dan heb je meer kans op elektrostatische ontladingen. Bijvoorbeeld als je uit de auto stapt...
Daar heb ik dus al weken last vanquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:56 schreef DemonRage het volgende:
Als het maar droog genoeg is dan heb je meer kans op elektrostatische ontladingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |