Ah. Je moet dus leren, je hebt heul geen vakantie.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:44 schreef Chowi het volgende:
Ik heb eigenlijk nog examens 21 mei. Maar daar gaat het niet om.
Ik had een 9,1.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:46 schreef Chowi het volgende:
Ja, weet ik. Ik mag een 4 halen voor economie..
We houden ons gesprek expres even hierbuiten. Niet echt interessant voor jullie namelijk. Zo zijn wij.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:46 schreef JDude het volgende:
Kan iemand Dago en Tiek even roepen. We zitten hier.
Nee. Eigenlijk niet zo heel erg. Ik ga twee examens in met een 9. De rest is of een 7 of een 8. Daarbij kan ik het me nóg permitteren als ik uiteindelijk voor 2 vakken onvoldoende sta (met de examens erbij opgerekend), want één ervan kan ik wegstrepen en de andere herkansen.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah. Je moet dus leren, je hebt heul geen vakantie.
Mooi..
Dat klinkt geil.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:49 schreef Chowi het volgende:
Ik zit, feitelijk, best wel geramd.
Ik vroeg me al af of het niet een te gewaagde uitspraak was voor in BeF.quote:
Hey, we gingen nog een joint roken. In maart ofzo.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:50 schreef Stofje het volgende:
Ik overweeg een terrasje.
Ik ben wel vaker te laat op afsprakenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey, we gingen nog een joint roken. In maart ofzo.
Nou ja, in dit geval zijn we beiden te laat. Maar jíj durft gewoon niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker te laat op afspraken.
Nou, ik ben alles na gegaan. En aan míj ligt het in ieder geval niet. Dus dan is er niet zoveel meer over, hm?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:53 schreef Stofje het volgende:
Zou dat het zijn? Zou het daadwerkelijk aan míj liggen?
Ah, de reactie die ik had gepland is al lang en breed gepostquote:Op donderdag 26 april 2007 16:49 schreef Chowi het volgende:
Ik zit, feitelijk, best wel geramd.
Het komt allemaal door de barium in de lucht.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:56 schreef Stofje het volgende:
1) Wij spreken af, zonder concrete datum;
2) Wij zijn beiden regelmatig online en spreken elkaar ook geregeld;
3) Die joint is niet meer besproken;
4) Dus ook vanuit jou niet;
5) Jij maakte de afspraak dus, net als ik, niet concreet;
6) Na verloop van tijd zei ik, ja ik, het weer;
7) Toen gaf jij mij ook de schuld.
Ik vind eigenlijk dat het óók jouw schuld is.
Nee, is niet nodig, tenzij ze dat zelf wil.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:54 schreef Dagonet het volgende:
Tiek, wil je dat ze blijft, want dan moet ze effe contact opnemen met het thuisfront namelijk.
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dago, ga dit kind eens keihard palen, ze heeft het nodig.
Geen tijd meer voor, ik ga nu naar huis.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:00 schreef Dagonet het volgende:
Misschien moet je maar even bellen ofzo, want dit schiet ook niet op
En Stofje, will do.
Hey, relax. Ik weet alleen nog dat ik in maart ofzo eens aan jou vroeg om af te spreken, want we zouden dat in februari al doen. Maar toen zei je dat je geen tijd had en dat het "ergens in de loop van de maand" wel zou komen. Dus dan wacht ik.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:56 schreef Stofje het volgende:
1) Wij spreken af, zonder concrete datum;
2) Wij zijn beiden regelmatig online en spreken elkaar ook geregeld;
3) Die joint is niet meer besproken;
4) Dus ook vanuit jou niet;
5) Jij maakte de afspraak dus, net als ik, niet concreet;
6) Na verloop van tijd zei ik, ja ik, het weer;
7) Toen gaf jij mij ook de schuld.
Ik vind eigenlijk dat het óók jouw schuld is.
Zij vroeg weer of jij wilt dat zij wilt dat je wilt dat zij wil blijven.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen tijd meer voor, ik ga nu naar huis.
Neeheeeejjjjj, ik bel haar vanavond wel!quote:Op donderdag 26 april 2007 17:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zij vroeg weer of jij wilt dat zij wilt dat je wilt dat zij wil blijven.
Ofzo.
Of er iets speciaals was ofzo.
Wou je dat op het werk doen dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen tijd meer voor, ik ga nu naar huis.
Animositeit.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey, relax. Ik weet alleen nog dat ik in maart ofzo eens aan jou vroeg om af te spreken, want we zouden dat in februari al doen. Maar toen zei je dat je geen tijd had en dat het "ergens in de loop van de maand" wel zou komen. Dus dan wacht ik.
Oh. Nou ja. Ooit.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey, relax. Ik weet alleen nog dat ik in maart ofzo eens aan jou vroeg om af te spreken, want we zouden dat in februari al doen. Maar toen zei je dat je geen tijd had en dat het "ergens in de loop van de maand" wel zou komen. Dus dan wacht ik.
Ooit.quote:
NEEM HET INITIATIEF EENS, VROUWMENSCH! "STOFJE!", MOET JE ZEGGEN, "STOFJE, WIJ GAAN OP [datum] EEN JOINT ROKEN EN WAT BIERTJES DRINKEN! EN JE BENT ER! EN WE DOEN HET SAMEN!"quote:
Ik denk dat ik het win. Maar ik heb weinig zin om te gaan tellen.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:30 schreef Stofje het volgende:
Ik heb op mijn bureau liggen:
* Een rol plakband
* Een afstandbediening voor de tv
* Twéé pennen
* Twéé rekenmachines
* Labels
* Een nagekeken schooldocument
* Een webcam
* Een mobiele telefoon
* Veel prutsels en rotzooitjes..
Ik zeg, de eerste week van mei.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
NEEM HET INITIATIEF EENS, VROUWMENSCH! "STOFJE!", MOET JE ZEGGEN, "STOFJE, WIJ GAAN OP [datum] EEN JOINT ROKEN EN WAT BIERTJES DRINKEN! EN JE BENT ER! EN WE DOEN HET SAMEN!"
Klote-uitroeptekentjes ook.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Kut, ik heb uit pure automatisme de TR als gelezen aangeklikt.
Chowi, ga dit kind eens keihard neuken. Hij heeft het nodig.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
NEEM HET INITIATIEF EENS, VROUWMENSCH! "STOFJE!", MOET JE ZEGGEN, "STOFJE, WIJ GAAN OP [datum] EEN JOINT ROKEN EN WAT BIERTJES DRINKEN! EN JE BENT ER! EN WE DOEN HET SAMEN!"
Ik ben al helemaal leeg.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Chowi, ga dit kind een keihard neuken. Hij heeft het nodig.
Nee, "dit kind" is monogaam. Tenminste, daar ga ik van uit.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Chowi, ga dit kind een keihard neuken. Hij heeft het nodig.
Bitch!quote:Op donderdag 26 april 2007 17:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Kut, ik heb uit pure automatisme de TR als gelezen aangeklikt.
Héy, ik nam initiatief en je negeert het gewoon.quote:
't Kan toch ook allebéí?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:37 schreef Stofje het volgende:
Ik negeer helemaal niks. Ik gaf de voorkeur om dáár op te reageren.
Ja, en prop die popcorn maar eens diep in je anus, net zolang totdat je een vreselijke pijnen lijdt en dood gaat, vreselijke lamzak.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:40 schreef mcDavid het volgende:
Zal ik ook maar gelijk een zak popcorn meenemen dan?
Zég, doe eens lief.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, en prop die popcorn maar eens diep in je anus, net zolang totdat je een vreselijke pijnen lijdt en dood gaat, vreselijke lamzak.
Als dát lief is voor jouw doen, wil ik je niet kwaad meemaken.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:44 schreef Stofje het volgende:
Ik dóe lief, ik word gewoon krankjorum van dat sujet.
Doe eens ontopic posten in plaats van oneliners, lieve c_c.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Subway:.
Mensen die te dom zijn om te beseffen dat óók de mensen waar ze een topic over maken kunnen meelezen en daarna maar bij mods gaan jammeren of ze alsjeblieft dingen kunnen editten:.
Het is keiveuls te mooi weer om boos te zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:49 schreef Stofje het volgende:
Wat was de oorzaak? Waarom werd je kwaad? Wat deed jou ontsteken in woede, zoals dakloze chinezen zouden vragen?
Ongefundeerde meningen en domme mensen die mij dom noemden. Dat kan ik niet hebben.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:49 schreef Stofje het volgende:
Wat was de oorzaak? Waarom werd je kwaad? Wat deed jou ontsteken in woede, zoals dakloze chinezen zouden vragen?
Zal ik? Zal ik? Zal ik? Zal ik?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Doe eens ontopic posten in plaats van oneliners, lieve c_c.
Hoeveel woorden komen er eigenlijk in jouw woordenboek voor, Q?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Zal ik? Zal ik? Zal ik? Zal ik?
"Bier."
Twee?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoeveel woorden komen er eigenlijk in jouw woordenboek voor, Q?
Dus dat zijn de woorden "twee", "drie" en "vier". Én nog een.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:56 schreef Q. het volgende:
Best veel eigenlijk, zo te zien.
Sjonge, ik heb niet vaak meegemaakt dat iemand zo enthousiast was over een dag doorbrengen met mij.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:06 schreef Stofje het volgende:
Chowi en ik, saampjes, Koninginnedag.!
Ik denk dat menig teek ook staat te springen.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sjonge, ik heb niet vaak meegemaakt dat iemand zo enthousiast was over een dag doorbrengen met mij.
Zoet of zout?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, en prop die popcorn maar eens diep in je anus, net zolang totdat je een vreselijke pijnen lijdt en dood gaat, vreselijke lamzak.
Vaker naaktfoto's posten dus.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sjonge, ik heb niet vaak meegemaakt dat iemand zo enthousiast was over een dag doorbrengen met mij.
Danwel blaas of jumpstyler.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:17 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik denk dat menig teek ook staat te springen.
Uit een pakjequote:
Leuke woordspelingen.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:45 schreef Dagonet het volgende:
Of zelfmoordterrorist
Dat zou toch niet zo'n probleem moeten zijn? Of werk je thuis?quote:Op donderdag 26 april 2007 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou heb ik zojuist m'n werk afgebeld, maar moet ik alsnog de hele avond doen alsof ik werk. Anders eist m'n moeder dat ik bij de visite ga zitten.
Ik werk thuis, dus het wordt idd de hele tijd Fokken en af en toe doen alsof ik een belletje pleegquote:Op donderdag 26 april 2007 18:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou toch niet zo'n probleem moeten zijn? Of werk je thuis?
Dan nog, gewoon fokken
Gaat goed komen hoor ik al.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik werk thuis, dus het wordt idd de hele tijd Fokken en af en toe doen alsof ik een belletje pleeg.
Ik zet mijn telefoon vast aan!quote:Op donderdag 26 april 2007 19:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, ik heb alles wat gister de knal veroorzaakte weer gewoon in de stekkerdoos gestopt, kijken of hij weer zoiets doet.
Altijd de beste manier, iets wat fout ging opnieuw doen.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, ik heb alles wat gister de knal veroorzaakte weer gewoon in de stekkerdoos gestopt, kijken of hij weer zoiets doet.
en dat terwijl ik gisteren nog letterlijk terugsmste: "Weer wat geleerd: snoeren die je niet vertrouwt wegtyfen"quote:Op donderdag 26 april 2007 19:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Altijd de beste manier, iets wat fout ging opnieuw doen.
Precies.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Altijd de beste manier, iets wat fout ging opnieuw doen.
Ja, maar, kijk. Er is een stekker uit die nieuwe stekkerdoos gevlogen. Vraag me niet hoequote:Op donderdag 26 april 2007 19:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en dat terwijl ik gisteren nog letterlijk terugsmste: "Weer wat geleerd: snoeren die je niet vertrouwt wegtyfen"
Ga ik morgen doenquote:Op donderdag 26 april 2007 19:18 schreef mcDavid het volgende:
Dan koop je een nieuwe stekkerdoos?
Zelfs ík kan zo'n ding betalen joh!
In het ergste geval vliegt er een stop uit. Of de aardlek. Waardoor je niet kan doen alsof je aan het werken bentquote:Op donderdag 26 april 2007 19:31 schreef cerreur het volgende:
Achja, het is geen nucleaire reactor dus zo heul gevaarlijk zal het niet zijn
Kun je altijd nog zeggen dat je zo hard aant werk was dat je de boel overbelastte.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het ergste geval vliegt er een stop uit. Of de aardlek. Waardoor je niet kan doen alsof je aan het werken bent
Ja, dat denk jij!quote:Op donderdag 26 april 2007 19:31 schreef cerreur het volgende:
Achja, het is geen nucleaire reactor dus zo heul gevaarlijk zal het niet zijn
Die krulnerd van jou, had die familie in Tsjernobyl?quote:Op donderdag 26 april 2007 19:21 schreef clumsy_clown het volgende:
En m'n krulnerd zei dat als het nog 's zou knallen het wel schadelijk is, maar dat er vooralsnog niets aan de hand is.
DIE EXTRA TEPEL IS GEENEETIES.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die krulnerd van jou, had die familie in Tsjernobyl?
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
DIE EXTRA TEPEL IS GEENEETIES.
Wel nineties?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
DIE EXTRA TEPEL IS GEENEETIES.
Broeder!quote:Op donderdag 26 april 2007 20:54 schreef SiemeN het volgende:
Tyfus. Ik verveel me.
Als mijn internetverbinding beter zou zijn, had ik je toegevoegd op MSN en uitgedaagd voor bejuweled. Maar ja...quote:Op donderdag 26 april 2007 20:54 schreef SiemeN het volgende:
Tyfus. Ik verveel me.
World party? Armageddon? Een andere?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie moeten allemaal Worms downloaden! Kunnen we tegen elkaar spelen!
*kinderlijk enthousiasme
Ik moet godverrrredomme helemaal niks!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie moeten allemaal Worms downloaden! Kunnen we tegen elkaar spelen!
*kinderlijk enthousiasme
WrppZ!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik moet godverrrredomme helemaal niks!!
World Party. En dat zal vast, maar de laatste 3 (!) spellen die ik legaal gekocht hebben zijn om onduidelijke redenen ermee opgehouden binnen een paar maanden, dus ik download mooi.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
World party? Armageddon? Een andere?
En die liggen voor 5 euro bij Toys r us of de bart smit.
*noteert*quote:Op donderdag 26 april 2007 21:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik moet godverrrredomme helemaal niks!!
Als het op mijn hamsteraangedreven, ontploffende PC werkt doet hij het bij jou vast ook welquote:Op donderdag 26 april 2007 21:24 schreef Q. het volgende:
Dat werkt vast niet op mijn 'puter.
Wedden van niet?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als het op mijn hamsteraangedreven, ontploffende PC werkt doet hij het bij jou vast ook wel.
Als ik had kunnen photoshoppen, had ik voor jou nu een Guinea Pig inside logo gemaakt.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als het op mijn hamsteraangedreven, ontploffende PC werkt doet hij het bij jou vast ook wel:').
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als ik had kunnen photoshoppen, had ik voor jou nu een Guinea Pig inside logo gemaakt..
Hij staat alleen nog in de google cache.quote:
Ze worden dan ook niet meer gemaakt, computers op hamsterrrrrrr-power. Af en toe een verdwaalde Turk die er nog mee opgescheept zit, maar dan heb je het ook wel gehad.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij staat alleen nog in de google cache.
Goed spulquote:
Wel als er geen bier isquote:Op donderdag 26 april 2007 22:52 schreef Chowi het volgende:
Het is daar te vroeg voor, Ph.
Ik rook niet, ik ben bang dat ik het ook verkeerd zou doenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:56 schreef Chowi het volgende:
Ik stak trouwens vanavond mijn sigaret op aan de verkeerde kant. Ik vond al dat 'ie zo slecht smaakte.
En wederom lachte iedereen me uit.
Sigh.
Nwah, ik denk dat iedereen met een beetje hersenen wel weet dat de fílterkant die een beetje geel-bruin is aan de kant van je mond moet, en anders niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik rook niet, ik ben bang dat ik het ook verkeerd zou doen
Dat deed mijn baas ook nietquote:Op donderdag 26 april 2007 23:03 schreef Chowi het volgende:
Precies. Ik schat je niet zó dom in.
Maar. Hij schatte je te hoog in?quote:
Hij deed helemaal niets, vandaar dat ik ontslag heb genomenquote:
Wat lullig voor je baas. En nu ben je putjesschepper?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij deed helemaal niets, vandaar dat ik ontslag heb genomen
Nee, beter, werkeloos. Nou ja, ik moet nog 4 maandjes 'werken'quote:Op donderdag 26 april 2007 23:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat lullig voor je baas. En nu ben je putjesschepper?
Halfslapend op je bureau hangen, dus?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, beter, werkeloos. Nou ja, ik moet nog 4 maandjes 'werken'
yupquote:Op donderdag 26 april 2007 23:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Halfslapend op je bureau hangen, dus?
Mijn zusje is putjesschepper. Serieus.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat lullig voor je baas. En nu ben je putjesschepper?
Ik heb denk al iets, alleen mijn toekomstige baas weet het nog niet. En de grootste humor is, dat mijn net afgestudeerde broer (nou ja, over een maand toch wel) er misschien ook gaat werken. Ik kan nu mooi even de arbeidsvoorwaarden checken en een indicatie van startersloon zien. Dan weet ik wat zij bedoelen met marktconform en wat ik met mijn ervaring kan verwachtenquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:58 schreef Misstique het volgende:
Pheno! Wat een stoere stap om te nemen!
Hopelijk vind je gauw iets wat bij je past..
Smurfen ook.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:11 schreef SiemeN het volgende:
Alles wat blauw is, is tof.
Fuck, ik moet maar eens mod worden van iets onzinnigs. Kan er geen duikforum komen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:11 schreef SiemeN het volgende:
Alles wat blauw is, is tof.
WPhZ. Ik stem voor een [BeF]-subforum, dan. Met alleen toegang na goedkeuringquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:19 schreef Pheno het volgende:
Fuck, ik moet maar eens mod worden van iets onzinnigs. Kan er geen duikforum komen?
Zwart staat beter bij je pinguin. Tenzij je je pinguin blauw maakt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fuck, ik moet maar eens mod worden van iets onzinnigs. Kan er geen duikforum komen?
Ik kan niet wachten op de ontgroeningquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:21 schreef JDude het volgende:
[..]
WPhZ. Ik stem voor een [BeF]-subforum, dan. Met alleen toegang na goedkeuring.
Dat hebben velen nu al niet overleefd, laat staan als we écht gaan keuren.quote:
Blauwe tags zit er ook al niet inquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zwart staat beter bij je pinguin. Tenzij je je pinguin blauw maakt..
Join the club.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blauwe tags zit er ook al niet in
Dan maar niet tof.
Als het goed is verlopen, kan ik sinds gisteren aansluiten bij vijf vrienden. Gran Canaria, geloof ik, in juli. Ontspannen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:25 schreef Pheno het volgende:
Maar ik ga vandaag maar eens wat surfen op zoek naar een vakantiebestemming. Zon, zee en een duikclub als het even kan
Playa del Ingles neem ik aan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Join the club..
[..]
Als het goed is verlopen, kan ik sinds gisteren aansluiten bij vijf vrienden. Gran Canaria, geloof ik, in juli. Ontspqnnen..
Wat wordt het nou? Surfen of duiken?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:25 schreef Pheno het volgende:
Maar ik ga vandaag maar eens wat surfen op zoek naar een vakantiebestemming. Zon, zee en een duikclub als het even kan
ik haat surfers, die niet niet snappen dat een duikboei betekent dat er duikers onder water zijn.quote:
Dat kan pijnlijke situaties opleveren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik haat surfers, die niet niet snappen dat een duikboei betekent dat er duikers onder water zijn.
Mwoa, ik stijg altijd gecontroleerd op, dus ik kan goed opletten ondertussen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat kan pijnlijke situaties opleveren.
Ik ben er 6x op dat eiland geweest, wil je echt iets cultureels doen moet je naar de hoofdstad of het binnenland. WIl je zuipen dan moet je naar Playa del Inglesquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Weet je, ik heb geen flauw idee..
Ik ben er tien dagen, dus we zullen wel zien. Ik ben niet zo moeilijk. Tien dagen cultuur zal het in ieder geval niet worden, gezien mijn vrienden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er 6x op dat eiland geweest, wil je echt iets cultureels doen moet je naar de hoofdstad of het binnenland. WIl je zuipen dan moet je naar Playa del Ingles
Stomme, verzuurde ex-crew leden.quote:
net te laatquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:30 schreef Misstique het volgende:
Waar?
Dan zit je in het verkeerde gaatjequote:
Ze herinnert hetquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Stomme, verzuurde ex-crew leden..
Er wordt hier teveel over gaatjes gesprokenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:41 schreef Stofje het volgende:
Ik moet over 20 minuten bij de tandarts zijn, hij of zij gaat twee gaatjes boren. Huuuh. [afbeelding]
Als je maar een snoepje krijgt bij het vertrek.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:41 schreef Stofje het volgende:
Ik moet over 20 minuten bij de tandarts zijn, hij of zij gaat twee gaatjes boren. Huuuh. [afbeelding]
Geen appels meer?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:42 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als je maar een snoepje krijgt bij het vertrek.
Mijn vrouw heeft haar tandarts laatst gebeten. Werkt ook vrij effectief!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef Stofje het volgende:
BLIJF MET JE APPARATUUR UIT MIJN SMOELWERK, DOKTER. OPGESODEMIETERD!
Je moeder!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zich. Herinneren is wederkerig in die constructie, je weets.
rpp's moeder.quote:
Ik zal het eens vragen, mischien herinnert ze het.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die is niet wederkerend constructief?
Zich!!!!12111113reinz!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zal het eens vragen, mischien herinnert ze het.
Ze is gewoon een erg aardige vrouw. Dat is alles.quote:
Aardige vrouwen zijn leuk hè?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:54 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ze is gewoon een erg aardige vrouw. Dat is alles.
Aardige mensen zijn sowieso leuk. Make love, not war. Vrede op aarde. Vriendschap.quote:
Niet zó over hem, kerel!quote:
Wereldvrouw.quote:
Koop een bus van die wcsprayquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:36 schreef Misstique het volgende:
Er zijn stinkmannen op mn kantoor.
Onwelriekendheid kent geen tijd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:36 schreef Misstique het volgende:
Er zijn stinkmannen op mn kantoor.
Dat verdrijft de geur niet, dat gaat er allen maar zo bovenop hangen. Net zoals de automatische wc-verfrisser in het toilet hier. Blegh.quote:
het raam open doen. Of nog beter, gewoon hardop gaan klagenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat verdrijft de geur niet, dat gaat er allen maar zo bovenop hangen. Net zoals de automatische wc-verfrisser in het toilet hier. Blegh.
Het raam staat al open. En dat tweede durf ik niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
het raam open doen. Of nog beter, gewoon hardop gaan klagen
Ik heb hier altijd deo bij me, mocht iemand meuren dan zet ik het op zijn/haar tafelquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het raam staat al open. En dat tweede durf ik niet..
Dit zijn werklui van een ander bedrijf, is dus geen optie.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hier altijd deo bij me, mocht iemand meuren dan zet ik het op zijn/haar tafel
Nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dit zijn werklui van een ander bedrijf, is dus geen optie.
Neeheeejjjjj die hebben hier toch geen tafooooollll.quote:
Even een krukje pakkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neeheeejjjjj die hebben hier toch geen tafooooollll.
Ga *nu* buiten lunchen en bid dat ze weg zijn als je terug komt. Ik ga dat wel doen. Behalve dat bidden dan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dit zijn werklui van een ander bedrijf, is dus geen optie.
Met zweedse vrouwen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:20 schreef SiemeN het volgende:
JA MAAR WIJ HEBBEN TAART VAN SKODA!
Mag ik ook een stukje?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:20 schreef SiemeN het volgende:
JA MAAR WIJ HEBBEN TAART VAN SKODA!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef SiemeN het volgende:
Het is al op. Omdat jullie mij eerder negeerden..
Vuige egoïst!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef SiemeN het volgende:
schoet, jeweetsquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:26 schreef Misstique het volgende:
Hey Pheno, zullen wij gezellig samen een terrasje pikken? Met veel bier? EN ZONDER SIEMEN?
Ik heb eindelijk na 2,5 week geen last meer en kan zonder pijnstillers de dag doorkomen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:32 schreef Stofje het volgende:
M'n gebit eist vandaag wel heel veel aandacht. Au.
Ik rook niet meer, maar ja, bel me in A'foort!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:42 schreef Dagonet het volgende:
Ja hoi, als je gaat roken bel dan nog efkes. Qua mailvraag en zulks.
Deal! Weg!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik rook niet meer, maar ja, bel me in A'foort!
We motten die goedkope skoda-taart toch nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef SiemeN het volgende:
In dat geval: bier.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
We motten die goedkope skoda-taart toch niet
MOET IK SCHREEUWEN DAN?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:32 schreef SiemeN het volgende:
Het is wel wat stil hier.
Waarom zit iedereen zo dichtbij me?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik rook niet meer, maar ja, bel me in A'foort!
James.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:32 schreef JamesGarner het volgende:
Ja, laten we er iets aan doen.
Waar zit jij dan?quote:
Schoonheid.quote:
Hillywoodquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:33 schreef EdgarDavids het volgende:
Ja, laten we er iets aan doen.
*blij isquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wees blij dat ík pas morgen die kant op ga
2 uurtjes rijden, valt best meequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
OMG, dat is écht way too close, kno wha I'm sayn? Ik zit hier in fokking Antwerpen!!!
Mag ik je op je voorhoofd kussen?quote:
I did it my way.quote:
Herkenbaar. Het is ook nooit mijn schuld als ik te laat kom. Had zij maar wat beter 'r best moeten doen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga weer te laat zijn en dit keer is het niet mijn schuld.
Nou, ik rijd vermoedelijk behoorlijk gelijk aan jouw rijstijl, maar hillywood in twee uur vanaf hier zie ik echt niet gebeuren.quote:
Oe, gauw, ga ze uitlachen!quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:54 schreef Pheno het volgende:
Cool, brand bij de overburen
Mits met liefde.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mag ik je op je voorhoofd kussen?.
Vanzelfsprekend.quote:
Dat doe ik inderdaad al. Paupers met een bbq op hun balkonnetjequote:
James is een echte heer. En een charmante heer. Daar heb ik een zwak voor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:01 schreef JamesGarner het volgende:
Bevalt mijn alter ego u zo goed, deerne?
Kun je het niet effe opstoken?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik inderdaad al. Paupers met een bbq op hun balkonnetje
Werkeloos tuig
Whehehehehe
Shit, molotov cocktail vergetenquote:
Het zou hem niet passen om opeens "NEUKEN, NEUKEN, NEUKEN!" te schreeuwen, nee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
James is een echte heer. En een charmante heer. Daar heb ik een zwak voor..
Nee, James neukt ook niet, James bedrijft de liefde.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:15 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het zou hem niet passen om opeens "NEUKEN, NEUKEN, NEUKEN!" te schreeuwen, nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |