Ah. Je moet dus leren, je hebt heul geen vakantie.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:44 schreef Chowi het volgende:
Ik heb eigenlijk nog examens 21 mei. Maar daar gaat het niet om.
Ik had een 9,1.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:46 schreef Chowi het volgende:
Ja, weet ik. Ik mag een 4 halen voor economie..
We houden ons gesprek expres even hierbuiten. Niet echt interessant voor jullie namelijk. Zo zijn wij.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:46 schreef JDude het volgende:
Kan iemand Dago en Tiek even roepen. We zitten hier.
Nee. Eigenlijk niet zo heel erg. Ik ga twee examens in met een 9. De rest is of een 7 of een 8. Daarbij kan ik het me nóg permitteren als ik uiteindelijk voor 2 vakken onvoldoende sta (met de examens erbij opgerekend), want één ervan kan ik wegstrepen en de andere herkansen.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah. Je moet dus leren, je hebt heul geen vakantie.
Mooi..
Dat klinkt geil.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:49 schreef Chowi het volgende:
Ik zit, feitelijk, best wel geramd.
Ik vroeg me al af of het niet een te gewaagde uitspraak was voor in BeF.quote:
Hey, we gingen nog een joint roken. In maart ofzo.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:50 schreef Stofje het volgende:
Ik overweeg een terrasje.
Ik ben wel vaker te laat op afsprakenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey, we gingen nog een joint roken. In maart ofzo.
Nou ja, in dit geval zijn we beiden te laat. Maar jíj durft gewoon niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker te laat op afspraken.
Nou, ik ben alles na gegaan. En aan míj ligt het in ieder geval niet. Dus dan is er niet zoveel meer over, hm?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:53 schreef Stofje het volgende:
Zou dat het zijn? Zou het daadwerkelijk aan míj liggen?
Ah, de reactie die ik had gepland is al lang en breed gepostquote:Op donderdag 26 april 2007 16:49 schreef Chowi het volgende:
Ik zit, feitelijk, best wel geramd.
Het komt allemaal door de barium in de lucht.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:56 schreef Stofje het volgende:
1) Wij spreken af, zonder concrete datum;
2) Wij zijn beiden regelmatig online en spreken elkaar ook geregeld;
3) Die joint is niet meer besproken;
4) Dus ook vanuit jou niet;
5) Jij maakte de afspraak dus, net als ik, niet concreet;
6) Na verloop van tijd zei ik, ja ik, het weer;
7) Toen gaf jij mij ook de schuld.
Ik vind eigenlijk dat het óók jouw schuld is.
Nee, is niet nodig, tenzij ze dat zelf wil.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:54 schreef Dagonet het volgende:
Tiek, wil je dat ze blijft, want dan moet ze effe contact opnemen met het thuisfront namelijk.
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dago, ga dit kind eens keihard palen, ze heeft het nodig.
Geen tijd meer voor, ik ga nu naar huis.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:00 schreef Dagonet het volgende:
Misschien moet je maar even bellen ofzo, want dit schiet ook niet op
En Stofje, will do.
Hey, relax. Ik weet alleen nog dat ik in maart ofzo eens aan jou vroeg om af te spreken, want we zouden dat in februari al doen. Maar toen zei je dat je geen tijd had en dat het "ergens in de loop van de maand" wel zou komen. Dus dan wacht ik.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:56 schreef Stofje het volgende:
1) Wij spreken af, zonder concrete datum;
2) Wij zijn beiden regelmatig online en spreken elkaar ook geregeld;
3) Die joint is niet meer besproken;
4) Dus ook vanuit jou niet;
5) Jij maakte de afspraak dus, net als ik, niet concreet;
6) Na verloop van tijd zei ik, ja ik, het weer;
7) Toen gaf jij mij ook de schuld.
Ik vind eigenlijk dat het óók jouw schuld is.
Zij vroeg weer of jij wilt dat zij wilt dat je wilt dat zij wil blijven.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen tijd meer voor, ik ga nu naar huis.
Neeheeeejjjjj, ik bel haar vanavond wel!quote:Op donderdag 26 april 2007 17:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zij vroeg weer of jij wilt dat zij wilt dat je wilt dat zij wil blijven.
Ofzo.
Of er iets speciaals was ofzo.
Wou je dat op het werk doen dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen tijd meer voor, ik ga nu naar huis.
Animositeit.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey, relax. Ik weet alleen nog dat ik in maart ofzo eens aan jou vroeg om af te spreken, want we zouden dat in februari al doen. Maar toen zei je dat je geen tijd had en dat het "ergens in de loop van de maand" wel zou komen. Dus dan wacht ik.
Oh. Nou ja. Ooit.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey, relax. Ik weet alleen nog dat ik in maart ofzo eens aan jou vroeg om af te spreken, want we zouden dat in februari al doen. Maar toen zei je dat je geen tijd had en dat het "ergens in de loop van de maand" wel zou komen. Dus dan wacht ik.
Ooit.quote:
NEEM HET INITIATIEF EENS, VROUWMENSCH! "STOFJE!", MOET JE ZEGGEN, "STOFJE, WIJ GAAN OP [datum] EEN JOINT ROKEN EN WAT BIERTJES DRINKEN! EN JE BENT ER! EN WE DOEN HET SAMEN!"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |