Ik bedoel dan ook veel korter op de spits. Maar goed, dan missen we nog steeds een spelverdeler inderdaad.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Babel is niet echt de ideale spelverdeler, toch?
Idd, vrijwel alle ballen springen van hem af en dat levert echt heel erg veel balverlies op. Snap niet dat hem dat niet gewoon geleerd kan worden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:09 schreef Sethje het volgende:
Babel zijn 1e aaname is niet goed, lijkt me behoorlijk belangrijk op die positie. Hij heeft geen uitzonderlijke pass. Wel een HARD shot, maar geen prachtige trap als een Sneijder/Perez
Ja.. juist.. Dus alternatieven?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:09 schreef Sethje het volgende:
Babel zijn 1e aaname is niet goed, lijkt me behoorlijk belangrijk op die positie. Hij heeft geen uitzonderlijke pass. Wel een HARD shot, maar geen prachtige trap als een Sneijder/Perez
Engelaar is niet goed genoeg. Geloof me nou maar.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja.. juist.. Dus alternatieven?
- Engelaar..
- ...
- ...
Ja gozert, kom eens met alternatieven dan!.. Ik denk dat Orlando het wel aankan..quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:16 schreef Blight het volgende:
[..]
Engelaar is niet goed genoeg. Geloof me nou maar.
Precies.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:25 schreef Sethje het volgende:
Er zijn zo 123 geen alternatieven. EN wij hebben het hier over spelers uit de eredivisie terwijl de scouting rapporten van Ajax waarschijnlijk vooral uit Zuid-Amerika/Scandinavie komen. De namen die Ajax in gedachten heeft zijn hier waarschijnlijk niet eens bekend.
hmm oke.. Hoe denken jullie over een terugkeer van Kluivert?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:24 schreef Blight het volgende:
Zoals ik al zei: ik denk niet dat er in Nederland een waardig alternatief te vinden is. Scouten dus.
En aangezien ik geen scout ben, weet ik nu niet zo 1,2,3 iemand te noemen.
Ja als Mental Coach ofzo...bij PSV heeft ie voetballend weinig laten zien naar mijn mening. Maar een terukgeer van 1 vd godenzonen is altijd goed.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hmm oke.. Hoe denken jullie over een terugkeer van Kluivert?
Overbodig. Kluivert heeft zijn laatste kans niet kunnen grijpen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat zou wel een goede zijn ja, maar die lijkt me niet haalbaar.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:29 schreef TIM-846 het volgende:
We moeten Aissati gewoon halen als opvolger van Sneijder
Respect voor Patje maar laten we dat maar niet doen!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zou wel echt een vette actie zijn. Of de Guzman..quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:31 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat zou wel een goede zijn ja, maar die lijkt me niet haalbaar.
Ja denk ik ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:27 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja als Mental Coach ofzo...bij PSV heeft ie voetballend weinig laten zien naar mijn mening. Maar een terukgeer van 1 vd godenzonen is altijd goed.
Proberen? Die gozer heeft de halve jeugdopleiding doorlopen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:43 schreef toma het volgende:
Voor op de vleugels zou ik Boussoufa eens proberen van Anderlecht. Leuke voetballer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |