was bij ons om de hoek. was erg drukquote:Op donderdag 26 april 2007 18:40 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Klaas Jan Huntelaar heeft zijn eigen Cruijff Court. Onder grote belangstelling verrichtte de topschutter de opening in de plaats waar hij leerde voetballen: Hummelo.
Zie hier de video
ik had graag een potje tegen m gespeeld![]()
Oja, en Lindenbergh sluit een monsterscore niet uit
ben jij er ook geweest ?quote:Op donderdag 26 april 2007 18:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
was bij ons om de hoek. was erg druk
nee, ik moest werkenquote:
Nu komt het goed, Olaf gelooft er inquote:Op donderdag 26 april 2007 18:40 schreef toma het volgende:
Oja, en Lindenbergh sluit een monsterscore niet uit
Onze hoop in barre tijden.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:11 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nu komt het goed, Olaf gelooft er in
Het is 2-1, Ajax moet nog 13 keer scoren wil het kampioen worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:23 schreef Mr-Sander het volgende:
En we gaan naar Tilburg! Jaah, Lindenbergh scoort een schitterende goal! Vanaf, ik ben sprakeloos, vanaf zijn eigen strafschopgebied. Hij wilde de bal uitverdedigen, maar hij belandde in de kruising. Het is ongeloofelijk! Hij keek zelf niet eens meer!
quote:Op donderdag 26 april 2007 19:27 schreef Nega het volgende:
[..]
Het is 2-1, Ajax moet nog 13 keer scoren wil het kampioen worden.
Ja, en dan wint feyenoord de play-offs.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:34 schreef Black-Death het volgende:
We worden gewoon kampioen, niet zeuren mensen
PSV wint en AZ speelt gelijk, klaar
Is al bekend hierquote:Op donderdag 26 april 2007 20:07 schreef CoOki3 het volgende:
hmm....ik weet nie of het hier al gemeld is maar toch.
je kan zondag gratis ajax kijken in de arena en mochten we dan boven Az komen worden om 7 uur de spelers gehuldicht...dus komt u allen
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:32 schreef Pritt het volgende:
Als Lindenbergh het doelpunt zou scoren waardoor we kampioen worden spring ik niet alleen in de gracht dan blijf ik er ook een half uur rondzwemmen.
Hou ik je aanquote:Op donderdag 26 april 2007 20:32 schreef Pritt het volgende:
Als Lindenbergh het doelpunt zou scoren waardoor we kampioen worden spring ik niet alleen in de gracht dan blijf ik er ook een half uur rondzwemmen.
niveau wordt echt steeds beterquote:Op donderdag 26 april 2007 20:47 schreef CoOki3 het volgende:
maar wat vinden we ervan dat sneijder interesse heeft in Valencia?
Wat is er met mij?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:01 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
niveau wordt echt steeds beterMaaruh wat moet je met zo'n gerucht.... Hoop dat hij blijft, maar denk dat hij weg gaat. Al zie ik hem niet naar Valencia gaan.... Heb zelf niet zoveel met die club...
jij Bon Jovi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |