Je speelt toch altijd tegen een tegenstander om te winnen..quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:01 schreef CoOki3 het volgende:
Lokhoff: 'Excelsior speelt tegen AZ om te winnen'
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=92146/sc=0ce09b
goede tekenen uit rotterdam![]()
![]()
Maar ja dat is PSV.. psv is kutquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:16 schreef CoOki3 het volgende:
was toen bij groningen tog ook
Riepen ze dat bij voorbaat al van de daken....? Dacht het ook niet nee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:16 schreef CoOki3 het volgende:
was toen bij groningen tog ook
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:18 schreef BoNi het volgende:
[..]
Riepen ze dat bij voorbaat al van de daken....? Dacht het ook niet nee.
We hebben er weer wat kwaliteitsusers bij de laatste tijd....
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:18 schreef BoNi het volgende:
[..]
Riepen ze dat bij voorbaat al van de daken....? Dacht het ook niet nee.
We hebben er weer wat kwaliteitsusers bij de laatste tijd....
Ik denk dat AZ met 3-1 wint.. en wij met 6-1quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:22 schreef CoOki3 het volgende:
naja ik denk dat 2-2 word AZ ex. dan
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:30 schreef StarGazer het volgende:
Excelsior - AZ 1-1
88e min 0-1 Cziommer
94e min 1-1 Cziommer eigen doelpunt.
hier teken ik voorquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:30 schreef StarGazer het volgende:
Excelsior - AZ 1-1
88e min 0-1 Cziommer
geweldigquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:30 schreef StarGazer het volgende:
Excelsior - AZ 1-1
88e min 0-1 Cziommer
Dan zul je net zien dat ajax het weer verputstquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:30 schreef StarGazer het volgende:
Excelsior - AZ 1-1
88e min 0-1 Cziommer
Dat is namelijk typisch ajaxquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Echt, hoevaak hebben die 'voorspellingen' hier nu al gestaan, en hoevaak werd daar niet op gereageerd met "dan zul je zien dat Ajax het weer verprutst"...
Het wordt hier steeds slechter...
Never mind, komt wel goedquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:49 schreef Vaud het volgende:
[..]
Dat is namelijk typisch ajaxMaar ik kom hier nauwelijks dus wist ik veel dat ik nummer 1000 was
![]()
We zijn weer een hoop inhoudelijke posts rijker zie ik inderdaad..quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Echt, hoevaak hebben die 'voorspellingen' hier nu al gestaan, en hoevaak werd daar niet op gereageerd met "dan zul je zien dat Ajax het weer verprutst"...
Het wordt hier steeds slechter...
quote:Ten Cate's glas halfvol: Biertje? Biertje!
Written by Jacques Happe
Friday, 27 April 2007
Het is Eerste Paasdag en Henk zit nu al met een kater. Hij heeft zichzelf een vers glas met fraaie schuimkraag ingeschonken. “Mijn glazen zijn toch altijd halfvol?” vraagt hij zichzelf af. Hij denkt terug aan de avond daarvoor. Die club uit het zuiden verloor en vanmiddag kon hij met zijn jongens de macht overnemen. Ze hoefden alleen maar van een degradatiekandidaat te winnen. Kat in het bakkie. Na het gelijkspel werd het een bonkende kater in zijn hoofd.
“Waarom toch?” vraagt Henk zich steeds weer af. “Waarom kunnen die jongens niet gewoon hun best doen tegen laaggeklasseerde clubs? Waarom verliezen we zoveel punten tegen degradatiekandidaten?” Henk kon het niet weten. Henk is nieuw bij de club en wist niet dat dit probleem al tijden speelde. Een gebroken mentaliteit veroorzaakt door incapabele voorgangers, die tot gisteren nog dachten kampioen te worden. Heeft hij dat als erfenis meegekregen van Sneeuwvlokje, die nota bene bij zijn club in Spanje zoveel had bereikt?
Henk ging vorig seizoen een nieuwe uitdaging aan in Mokum. In Spanje was hij landskampioen geworden en had hij de Champions League gewonnen. Glorieus! Maar waar hij daar altijd in de schaduw van Frank stond, mocht hij nu zelf het applaus in ontvangst nemen. Hij neemt een flinke slok. Hij denkt met weemoed terug aan die mooie tijd. Vanuit de luwte opereren is een stuk makkelijker. Nu bevond hij zich opeens in de spotlights bij deze gerenommeerde club, dat hunkerde naar successen van weleer. Hij zou het klusje wel klaren. Zijn club zou weer meedoen om de grote prijzen, het landskampioenschap, in Europa en de beker. In die volgorde.
Europa wisten ze al snel te verspelen. In de Champions League werden ze kansloos uitgeschakeld en ook in de Uefa Cup ging het spoedig bergafwaarts. “Waarom toch?” en weer neemt hij een slok. Nu waren het echt niet altijd de spelers die verkeerde keuzes maakte, maar Henk wilde daar niet te lang over nadenken. Fouten maken we tenslotte allemaal en zij moeten het tenslotte uitvoeren. Zij moeten het doen in het veld. Het landskampioenschap leek ook compleet uit zicht. De kater gromt.
Hij denkt toch aan de gemiste kansen. Tegen hele kleine Rotterdamse clubs bijvoorbeeld, waar ze veel punten lieten liggen. Hij neemt weemoedig nog een slok. Nee, tegen die grote havenclub wisten ze wel de motivatie op te brengen. Het bier glijdt gemakkelijk in zijn keel. Motivatie, instelling, inzet. Hij hamert er zo vaak op. Het kan toch niet zo zijn, dat zijn ploeg het ieder keer weer zo makkelijk laat afweten tegen kleinere clubs? Waar ligt het aan? Henk weet het niet.
En nu… geen kampioen, misschien nog de beker winnen van AZ. Oh ja, dat zou de finale worden. Dat wist hij zeker. Dat had de KNVB wel goed geregeld. Henk neemt een slok en staart voor zich uit. Een lege blik. Zijn eerste seizoen heeft hem niet gebracht wat hij verwachtte. Of toch nog wel? Wat als die zuiderlingen nog meer punten laten liggen en die kaaskoppen ook? Dan wordt hij alsnog kampioen! Henk glimlacht en zet het glas aan zijn lippen, maar kijkt dan verschrikt op. Het glas is leeg! Bij hem was een glas toch altijd halfvol? Nooit half leeg? En nu heeft hij niks meer, staat hij met lege handen.
Henk loopt snel naar de ijskast, afhankelijk van wat zijn vrouw heeft ingeslagen. Wel zo gemakkelijk. Geen druk bij hem, maar bij de ander. Zo heeft hij dit soort zaken het liefst. De kater gaat liggen, wordt voor even wat minder. Hij schenkt zichzelf nog eens in. Zie je wel, zijn glas is altijd halfvol, nooit half leeg. Minstens. Biertje? Biertje!
Idd, wat een onzin, haha. Wil trouwens ook nog stukken van roma-Lazio meepikken, dus.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Juist niet, massaal boycotten zulke onzin en allemaal lekker de wedstrijd kijken op t rembrandt of leidsche
hahaha.. hartslag begint al langzaam te stijgen.. omg..quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:34 schreef Houniet het volgende:
een stemmetje in me hoofd zegt dat we Kampioen wordenik wordt er gek van
Ik vrees het ook.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Gelukkig hebben we Koninginnenacht om de kater weg te spoelen.
Ik merk het, je gaat er spelfouten van makenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:34 schreef Houniet het volgende:
een stemmetje in me hoofd zegt dat we Kampioen wordenik wordt er gek van
Ja, wat moet ik dan... sta ik daar @ Leidse te joelen, maar roma-Lazio is dan nog een half uur bezig. Welke lul verzint het ook om die 2 wedstrijden in de middag te spelen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vrees het ook.
Maar als het wel lukt (je weet het nooit) gaat het echt een teringzooi worden in de stad zeg
.
Ik zou er geen seconde meer aan denken hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik dan... sta ik daar @ Leidse te joelen, maar roma-Lazio is dan nog een half uur bezig. Welke lul verzint het ook om die 2 wedstrijden in de middag te spelen.
Tssssss! Ja, eigenlijk heb je wel gelijk, want mochten we kampioen worden, dan is dit het meest idiote kampioenschap allertijden. Ik ga helemaal gek worden dan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou er geen seconde meer aan denken hoor. Inter is toch al kampioen, who cares verder?
.
dan lig ik in coma nadat ik een shock-aanval heb gehadquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
ooh jonges.. denk er eens aan.. 16.20 uur..
"Haverkort fluit af.. EN HET IS GEDAAN! Het is ongelooflijk.. AJAX IS KAMPIOEN VAN NEDERLAND!"
Wat gaat er dan in godsnaam door ons heen*stijgende hartslag*
idem!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:43 schreef toma het volgende:
[..]
dan lig ik in coma nadat ik een shock-aanval heb gehad
mooi gezegdquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Ach ja, het geloof is er niet, maar de hoop blijft.
Eens.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:44 schreef Aanvoerder het volgende:
dat moet ik gereanimeerd wordenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
ooh jonges.. denk er eens aan.. 16.20 uur..
"Haverkort fluit af.. EN HET IS GEDAAN! Het is ongelooflijk.. AJAX IS KAMPIOEN VAN NEDERLAND!"
Wat gaat er dan in godsnaam door ons heen*stijgende hartslag*
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:44 schreef Aanvoerder het volgende:
quote:Meespelen Stam is nog onduidelijk
AJAX - Het is nog niet duidelijk of Jaap Stam zondag mee kan doen in de wedstrijd tegen Willem II.
De centrale verdediger heeft nog altijd last van een blessure aan zijn hamstrings, die hij opliep in de wedstrijd tegen Heracles. Doordat John Heitinga is geschorst voor de wedstrijd tegen Willem II, is het wegvallen van Stam een extra groot gemis.
Ajax moet zondag in Tilburg winnen en dan hopen op een stunt van Excelsior tegen AZ om kampioen te worden, of de Amsterdammers moeten Willem II verpletteren om de zes goals achterstand in doelsaldo op AZ in te lopen.
bron: RTVNH
Overvolle ziekenhuizen om 16.30 uurquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:55 schreef kevin6188 het volgende:
Misschien is het maar beter als we gaan kampioen worden, als ik het zo lees gaat de halve Ajax-aanhang dan dood![]()
.quote:Barca's supertalent mogelijk naar Ajax
Bojan Krkic, het wonderkind van FC Barcelona, mag komend seizoen op huurbasis vertrekken. Volgens de Spaanse krant AS is Ajax de belangrijkste gegadigde.
Bojan, de zoon van een Spaanse moeder en een Servische vader, maakte afgelopen week zijn debuut voor Blaugrana in het oefenduel met Al-Ahly. De 16-jarige spits wist een van de vier treffers voor zijn rekening te nemen.
Ajax is volgens het AS een van de belangrijkste gegadigden om het wonderkind te huren. Henk ten Cate, de oefenmeester van Ajax, kent de Spaanse jeugdinternational nog uit zijn tijd bij Barca en zou zeer gecharmeerd van hem zijn.
Bojan arriveerde in 1999 bij FC Barcelona. Sinsdien wist hij in de diverse jeugdelftallen van de Spaanse club maar liefst 899 maal het net te vinden.
AS is vaak wel goed qua bronnen hoor, en het klinkt ook vrij logisch, Ajax en Barça lijken een beetje een samenwerking te hebbenquote:
Inderdaad, en ze weten dat Ten Cate spelers beter kan maken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
AS is vaak wel goed qua bronnen hoor, en het klinkt ook vrij logisch, Ajax en Barça lijken een beetje een samenwerking te hebben![]()
Die ava van jouquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wel grappig trouwens hoeveel mensen Davids hier als icon hebbenen terecht
Roes uit liggen slapen tijdens Twente-uit?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:16 schreef Suijk het volgende:
En welke meerwaarde heeft dat 16-jarig kereltje precies voor ons eerste elftal?
Kan ie bewijzen dat er daadwerkelijk betere jeugdspelers zijn buiten die van Ajaxquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:16 schreef Suijk het volgende:
ZOoo.. onder welke steen heb jij gezetenquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:16 schreef Suijk het volgende:
In die 2,5 moet je gewoon denken hoe we kampioen gaan worden zondagquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:15 schreef toma het volgende:
Weekend begonnen
ik zit nu op school![]()
over een kwartiertje mag ik weer naar een 2,5 uur durende presentatie luisteren
quote:Koeman mist steun clubleiding
Ronald Koeman stapt, als PSV zondag in de laatste competitieronde naast de landstitel grijpt,vermoedelijk op als trainer.
Koeman,die nog een contract voor één seizoen heeft,kreeg in gesprek met PSV- voorzitter Frits Schuitema niet de door hem verlangde duidelijkheid over zijn toekomst."Ik voel me niet gesteund",zo
liet Koeman weten op trainingscomplex De Herdgang.
Hij gaf aan dat het resultaat zondag waarschijnlijk beslissend is voor zijn toekomst in Eindhoven.
bron: Nos Teletekst
quote:Stam niet tegen Willem II
Bron: Sportweek
Jaap Stam speelt aankomende zondag niet mee in de competitiewedstrijd tegen Willem II. De verdediger van Ajax ondervindt nog te veel hinder van zijn hamstringblessure.
"Ik heb nog geen een keer kunnen meetrainen met de groep," aldus Stam. "Hoe de blessure zich houdt in een wedstrijd is onduidelijk, het is een lastige kwetsuur. De wedstrijd van zondag komt helaas te vroeg."
Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel zullen het centrale duo vormen, omdat ook John Heitinga komend weekeinde de ontknoping in de eredivisie mist, dit vanwege een schorsing.
Wat eek kutreden. Hij heeft gewoon geen zin om aan een nieuw elfal te bouwen, komend seizoen, omdat-ie weet dat-ie dat niet kan. Jammer hoor, geen aankopen dan van hem deze zomer.quote:
Ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd.quote:
Nou Barça B speelt niet echt op het hoogste niveau hequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd.
Tenzij Barca B degradeert, (Is mogelijk dit jaar) dan bestaat de kans dat hij uitgeleend wordt. Maar dan ook maar voor één seizoen.
Ik zou er iig niet op rekenen.![]()
hij is vast niet te geblesseerd om als aanvoerder de schaal in ontvangst te nemenquote:
1 troost, je zit wel mooi in de mooiste stad van Nederlandquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:15 schreef toma het volgende:
Weekend begonnen
ik zit nu op school![]()
over een kwartiertje mag ik weer naar een 2,5 uur durende presentatie luisteren
en dat is?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
1 troost, je zit wel mooi in de mooiste stad van Nederland![]()
Mooi kut ja. Heeeeeel erg mooi.quote:
De belangrijkste woorden in die post zijn op die leeftijd. Een 16-jarige Messi was nog nergens te bekennen. Het heeft geen enkel nut om "de nieuwe Messi" een jaar in huis te hebben wanneer hij dat pas is 2 jaar nadat de huurperiode is afgesloten. Barcelona gaat zo'n speler niet van de hand doen, en dus heb je er zowel sportief als financieel helemaal niks aan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:46 schreef Jasza het volgende:
Trouwens Twi, ze noemen Bojan beter dan Messi op die leeftijd, dus als je hem niet zou willen huren dan euh
Zeker.. dat mag ook wel.. 2 dagen in het jaar.. Feyenoord uit en de bekerfinalequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
6 mei vind je het weer prachtig![]()
Nopequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb zelf geen problemen met Rotterdam. Maar ik vind Feyenoord wel helemaal niksquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zadkine, Albeda, Inhollandquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:58 schreef jna het volgende:
[..]
Iedereen maakt fouten![]()
terwijl k er zelf ook studeer![]()
De haat zit diepquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb ook jaren in R'dam gestudeerd, maar vertikte het om er te wonen. Iedere dag 3 uurtjes met het openbaar vervoer was het zeker waard.
Ik ga er binnenkort aan het werk. Vast.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb ook jaren in R'dam gestudeerd, maar vertikte het om er te wonen. Iedere dag 3 uurtjes met het openbaar vervoer was het zeker waard.
Valt wel mee hoor, ik woonde en werkte bijna om de hoek van het Feyenoord stadion. Ze hebben wel een hele mooie pathe daar trouwens.quote:
Ja die is wel chillquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:02 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik woonde en werkte bijna om de hoek van het Feyenoord stadion. Ze hebben wel een hele mooie pathe daar trouwens.
Kan je wel zo'n smilie gaan posten..quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou Barça B speelt niet echt op het hoogste niveau he![]()
HAHAHA.. Dit is toch echt ff om te lachen of niet!quote:Boete voor Kluivert
vrijdag 27 april 2007 om 13:38
EINDHOVEN (ANP) - PSV heeft spits Patrick Kluivert beboet voor enkele uitspraken in de media. De aanvaller noemde afgelopen week het wisselbeleid van trainer Ronald Koeman ,,gênant''.
Aanvankelijk speelde Koeman met de gedachte om Kluivert uit de selectie te zetten, maar zag daar uiteindelijk vanaf. Koeman: ,,Het eerste belang is het belang van de club en niet dat van een speler of een trainer. Maar het is natuurlijk wel één van de teleurstellingen waar je als coach mee te maken krijgt.
Dat je zulke dingen niet hoort van de man zelf, maar ze in de krant moet lezen. Zeker van iemand voor wie ik in het begin van dit seizoen mijn nek heb uitgestoken om hem te halen.''
In welke buurt als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga er binnenkort aan het werk. Vast..
oh ja... heel broederlijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen allemaal broederlijk kijken naar
Clubvoetbal insite
Ajax, Feyenoord en PSV bieden de voetbalfan een kijkje in de eigen keuken: clubpersoonlijkheden, historie en unieke beelden wakkeren het clubgevoel verder aan. Maar ook actuele inzichten in het slot van de competitie en de aankomende play-offs.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |