abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 april 2007 @ 16:09:26 #26
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48742317
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:07 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ach het valt me gewoon op dat er achteraf altijd zo wordt gepraat dat jullie pech hadden of benadeeld werden door de scheidsrechter als jullie verliezen.

Vooral ook omdat jullie trainer daar zelf ook een handje van heeft misschien.
Heb je ook wel gelijk in hoor. HtC heeft moeite met de schuld bij Ajax zelf leggen. Ik weet niet of dat spelers bescherming is of gewoon een bord voor zijn kop.

Tuurlijk, die wedstrijd tegen FC wegereef was ook beschamend, we zijn ook genaaid. Maar dat is 1 pot.

En je doet er nu toch niets meer aan..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_48742458
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:08 schreef jna het volgende:
[afbeelding]

Al zekerheid over Jaap zondag?
25/4/2007 - Jaap Stam kan spelen zondag
(Gepost door RvN)

Aanvoerder Jaap Stam kan zondag uitkomen tegen Willem II. De verdediger is voldoende hersteld van zijn blessure om weer in actie te kunnen komen zondag. Of Ten Cate hem al vanaf het begin laat starten is nog onduidelijk.

Bron : Ajax netwerk.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 26 april 2007 @ 16:14:06 #28
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_48742495
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:13 schreef StarGazer het volgende:

[..]

25/4/2007 - Jaap Stam kan spelen zondag
(Gepost door RvN)

Aanvoerder Jaap Stam kan zondag uitkomen tegen Willem II. De verdediger is voldoende hersteld van zijn blessure om weer in actie te kunnen komen zondag. Of Ten Cate hem al vanaf het begin laat starten is nog onduidelijk.

Bron : Ajax netwerk.
ik denk niet dat Jaap mee speelt zondag. Henk zal hem wel willen bewaren voor 6 Mei.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 26 april 2007 @ 16:16:19 #29
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48742585
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:14 schreef Houniet het volgende:

[..]

ik denk niet dat Jaap mee speelt zondag. Henk zal hem wel willen bewaren voor 6 Mei.
En de play offs natuurlijk....
ajax kan met gemak met een 3 mans verdediging tegen willem II spelen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_48742638
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Heb je ook wel gelijk in hoor. HtC heeft moeite met de schuld bij Ajax zelf leggen. Ik weet niet of dat spelers bescherming is of gewoon een bord voor zijn kop.

Tuurlijk, die wedstrijd tegen FC wegereef was ook beschamend, we zijn ook genaaid. Maar dat is 1 pot.

En je doet er nu toch niets meer aan..
Ik vond als AZ'er dat Ajax dit jaar niet heel veel echt tegen heeft gehad, veel was simpelweg aan het eigen spel (spelers, blessures, coach etc) te wijten. Aan de andere kant heeft Ajax ook bar weinig mee gehad. De term 'Lucky Ajax' ging dit jaar niet bepaald op. Het FC Wegereef verhaal....ik denk dat je eerder kan stellen dat AZ daar geluk had. Denk dat je er nog tijden over kan twisten, maar het is een twijfelgeval omdat er nooit vast is komen te staan of de keeper nou voor of na het raken van de bal zelf nog geraakt werd. Wat wel zo is, is dat in 9 van de 10 gevallen de scheids WEL fluit en wij als AZ zijnde die keer heel veel geluk hadden (1 op de 10) dat die goal wel telde.

Maar goed, zowel AZ als Ajax hebben beiden punten laten liggen tegen tegenstanders waar het echt niet nodig was om punten te laten liggen (Ajax bij RKC, AZ een gelijkspel thuis tegen ADO Den Haag). Dat zijn de punten die je later kunnen opbreken.

Maar al met al is Ajax zeker niet gelukkig geweest dit jaar, aan de andere kant ook niet bar veel tegen gehad door externe omstandigheden.

Ik kijk in ieder geval al uit naar de bekerfinale. Denk 1 van de meest leuke wedstrijden dit jaar waar hopelijk gewoon de beste wint.
pi_48742846
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:16 schreef PyTh het volgende:

[..]

En de play offs natuurlijk....
ajax kan met gemak met een 3 mans verdediging tegen willem II spelen.
Ja dat heeft tegen Sparta ook onwijs geholpen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_48742857
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:17 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Denk dat je er nog tijden over kan twisten, maar het is een twijfelgeval omdat er nooit vast is komen te staan of de keeper nou voor of na het raken van de bal zelf nog geraakt werd.
Dat is toch totaal niet relevant bij een gestrekt been of ben ik nou achterlijk?
  donderdag 26 april 2007 @ 16:25:48 #33
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_48742912
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:24 schreef rompompom het volgende:

[..]

Dat is toch totaal niet relevant bij een gestrekt been of ben ik nou achterlijk?
Beide
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_48743310
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:24 schreef rompompom het volgende:

[..]

Ging er om dat de beelden tig keer langskwamen, frame voor frame, met lijntjes getrokken over het been om te kijken of het wel of niet gestrekt was en de 1 zei van wel, de ander zei van niet en weer een ander zei van: 'mwah...tis gewoon lastig te beoordelen'.

Echter als het lastig te beoordelen is en je ziet dat de keeper gewond raakt bij een duel tussen keeper en tegenstander had Wegereef gewoon moeten fluiten natuurlijk (zeg ik als AZ-fan zijnde).

Maar goed, ging niet speciaal om Wegereef, maar over het hele seizoen en of Ajax wel of niet geluk heeft gehad. Maar dat had ik hier eerder al beschreven.
pi_48744507
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:25 schreef BoNi het volgende:

[..]

Beide
Met zo'n voorzet kon het ook niet anders. .
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:35 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ging er om dat de beelden tig keer langskwamen, frame voor frame, met lijntjes getrokken over het been om te kijken of het wel of niet gestrekt was en de 1 zei van wel, de ander zei van niet en weer een ander zei van: 'mwah...tis gewoon lastig te beoordelen'.

Echter als het lastig te beoordelen is en je ziet dat de keeper gewond raakt bij een duel tussen keeper en tegenstander had Wegereef gewoon moeten fluiten natuurlijk (zeg ik als AZ-fan zijnde).

Maar goed, ging niet speciaal om Wegereef, maar over het hele seizoen en of Ajax wel of niet geluk heeft gehad. Maar dat had ik hier eerder al beschreven.
Nou ja, jij haalde dat als voorbeeld erbij. Dat de discussie er over ging of dat been nou gestrekt was of niet, dát wist ik wel. Maar niet of het uitmaakte of de keeper geschopt wordt voor of nadat-ie de bal probeert te pakken, wat jij zei. Boeit ook niet meer nu, 't is gebeurd.
pi_48745764
Engelaar wordt dus gevolgd door Ajax, geen idee of dat al besproken was eigenlijk...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_48745811
Nee toch. Overschatte speler. Vond het al zo mooi dat psv interesse had
  donderdag 26 april 2007 @ 17:55:21 #38
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48745920
Pff die lami had zelf bij ajax gesolliciteerd, judas
pi_48745963
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:50 schreef kevin6188 het volgende:
Engelaar wordt dus gevolgd door Ajax, geen idee of dat al besproken was eigenlijk...
Bron?
pi_48746013
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:56 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Bron?
Sportweek. Engelaar is destijds bij NAC doorgebroken onder Ten Cate.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_48746083
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:58 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Die wedstrijd tegen Ajax in de Arena speelde hij fantastisch. Maar ik heb toch mijn twijfels bij hem.
  donderdag 26 april 2007 @ 18:01:07 #42
139407 jorienvdherik
pi_48746110
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:58 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Zou oud Feyenoord speler wil niet.. toch
pi_48746127
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Zou oud Feyenoord speler wil niet.. toch
  donderdag 26 april 2007 @ 18:02:18 #44
139407 jorienvdherik
pi_48746144
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:01 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Engelaar...
pi_48746321
Engelaar is goed
niet overrated
pi_48746858
Bij eventueel vertrek van Sneijder en een klein transferbedrag (voor Engelaar) vind ik het absoluut geen slecht idee. Misschien heeft die jongen wel een clausule in zijn contract staan waardoor hij voor een zacht prijsje weg mag. Ik vind het eigenlijk wel een jongen die past in het huidige beleid/beeld van Ajax.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_48747086
Ik denk niet dat Engelaar een eventueel vertrek van Sneijder kan opvangen, er zit wat mij betreft een te groot verschil qua klasse tussen die twee.
Qua speelstijl ken ik Engelaar niet zo goed.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_48747204

Klaas Jan Huntelaar heeft zijn eigen Cruijff Court. Onder grote belangstelling verrichtte de topschutter de opening in de plaats waar hij leerde voetballen: Hummelo.
Zie hier de video
ik had graag een potje tegen m gespeeld

Oja, en Lindenbergh sluit een monsterscore niet uit
pi_48747223
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:36 schreef Nega het volgende:
Ik denk niet dat Engelaar een eventueel vertrek van Sneijder kan opvangen, er zit wat mij betreft een te groot verschil qua klasse tussen die twee.
Qua speelstijl ken ik Engelaar niet zo goed.
Dat denk ik ook niet. Maar ik denk dat Perez dat wel kan en dat je met Engelaar een goeie vervanger hebt. Ook eventueel als pinchsitter.
  donderdag 26 april 2007 @ 18:42:29 #50
139407 jorienvdherik
pi_48747256
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:40 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Klaas Jan Huntelaar heeft zijn eigen Cruijff Court. Onder grote belangstelling verrichtte de topschutter de opening in de plaats waar hij leerde voetballen: Hummelo.
Zie hier de video
ik had graag een potje tegen m gespeeld

Oja, en Lindenbergh sluit een monsterscore niet uit
ik ook..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')