Had ik tegen je gezegd! Teveel harde muziek geluisterd zeker.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:23 schreef MaJo het volgende:
@Mr.Brightside: wist niet dat je ook naar The View gingEn je bent een tijd niet in dit topic geweest, was je zo geschrokken van mij en lien?
![]()
Beenwarmersquote:Op maandag 7 mei 2007 18:18 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Vaak zijn het van die balletsokken (ik weet niet hoe die dingen heten, stroopsokken ofzo?),
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Beenwarmers![]()
Ik heb nog een roze setje liggen. En een bijpassende tutu![]()
Oh ik dacht iets met die Afrikaanse priester ofzoquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh ik dacht iets met die Afrikaanse priester ofzo
Die ja! Toffe kerelquote:
huh, zijn die weer/nog steeds in nl?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:45 schreef reem het volgende:
Vanavond the Rakes!
Waar wil je gaan werken dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef Goover het volgende:
Vanavond info/selectieavond voor mijn (eventuele) vakantiebaantje
Beenwarmers zijn toch die gevallen zonder voetstukkie?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Beenwarmers![]()
Zeg, naast mijn turncarrière heb ik ook nog 6 jaar een flitsende balletcarrière gehad. Ik heb niet voor niets zo'n gespierde kuitenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:58 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Beenwarmers zijn toch die gevallen zonder voetstukkie?Waarom heb jíj een balletoutfit?
Carnaval/Halloween?
![]()
Je blijft me verbazen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:23 schreef lienelien het volgende:
Zeg, naast mijn turncarrière heb ik ook nog 6 jaar een flitsende balletcarrière gehad. Ik heb niet voor niets zo'n gespierde kuiten![]()
neehh. Tijn wel. Marieke bruin volgens mijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:44 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Je blijft me verbazen.Ook nog ergens een zwarte band liggen soms?
Njoy recreatiequote:
www.njoyrecreatie.nlquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:28 schreef Leonos het volgende:
Recreatie team werken is echt leuk
Beetje met kinderen spelen enzo
Waar kan ik me aanmelden?
Maar niet even gezellig blijven hangen na afloop hequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef MaJo het volgende:
Nee vanavond The ViewThe Rakes waren erg tof in de Melkweg inderdaad
Ja sorry, mijn date wilde snel weg zodat we voor de drukte uit kondenquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:47 schreef Mr.Brightside het volgende:
[..]
Maar niet even gezellig blijven hangen na afloop he![]()
Ja, ik wilde het niet verklappen voor julliequote:Op woensdag 9 mei 2007 01:19 schreef MaJo het volgende:
ook grappig dat de bezetting steeds wisselde: eerst de zanger op gitaar, daarna de bassist op gitaar + zang en de zanger op bas, en daarna wisselde zanger1 en gitarist2 ook nog eensgezellig zooitje was het
Het 'clownspak' is maar 1 onderdeel, beetje voetballen, toernooitjes, tochten, playbackavonden etc etc hoort er ook allemaal bij.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef Leonos het volgende:
O, ik dacht beetje voetballen met kinderen, maar je moet helemaal in zo'n clownspak![]()
Niet mijn ding
En als ik dat een keer doe: "Waarom was je meteen al weer weg.."quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja sorry, mijn date wilde snel weg zodat we voor de drukte uit kondenNog naar de Weber geweest, erg indie met goede muziek. Ze draaiden zelfs Death Cab for Cutie
Klinkt wel grappig, jammer alleen dat de band bezopen/stoned was en een aritmische drummer hadquote:Wat een rommeltje was the View zegZe waren allemaal totaal bezopen/stoned en de drummer wist totaal geen maat te houden
Daarom speelde iedereen maar door elkaar zijn eigen ding
ook grappig dat de bezetting steeds wisselde: eerst de zanger op gitaar, daarna de bassist op gitaar + zang en de zanger op bas, en daarna wisselde zanger1 en gitarist2 ook nog eens
gezellig zooitje was het
Dat is wel waar jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:37 schreef Goover het volgende:
En als ik dat een keer doe: "Waarom was je meteen al weer weg.."
[..]
Hier nogmaal mijn recensie (volgens mij komt er niemand in het topic van The Viewquote:Klinkt wel grappig, jammer alleen dat de band bezopen/stoned was en een aritmische drummer had. Maar lijkt mij op zijn minst een vermakelijk concert
.
da's niet indie.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:59 schreef -skippybal- het volgende:
Die hoerige kapper heeft m'n hele haren naar de klote geholpen
Kort
Ik had echt precies hetzelfde.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:59 schreef -skippybal- het volgende:
Die hoerige kapper heeft m'n hele haren naar de klote geholpen
Kort
Preciesquote:
Vieze acties zijn dat he.quote:
Als we het er toch over hebben, ik zou gisteren! Maar kapper belde af, dus nu wordt het zaterdag. Bij gebrek aan flitsende ideeën wordt het gewoon weer saai bijpunten en enigszins model erin flansen. En dan maar hopen op een fatsoenlijk resultaat...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:30 schreef Goover het volgende:
Ik ga vanavond naar de kapper, meestal gaat het wel goed, maar soms.
En wat nou als je leuk vindt wat alle andere mensen leuk vinden? He? Nou? Wat dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:32 schreef Goover het volgende:
Indie = haar nemen dat je zelf leuk vind, geen haar dat alle andere mensen leuk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |