Had ik tegen je gezegd! Teveel harde muziek geluisterd zeker.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:23 schreef MaJo het volgende:
@Mr.Brightside: wist niet dat je ook naar The View gingEn je bent een tijd niet in dit topic geweest, was je zo geschrokken van mij en lien?
![]()
Beenwarmersquote:Op maandag 7 mei 2007 18:18 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Vaak zijn het van die balletsokken (ik weet niet hoe die dingen heten, stroopsokken ofzo?),
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Beenwarmers![]()
Ik heb nog een roze setje liggen. En een bijpassende tutu![]()
Oh ik dacht iets met die Afrikaanse priester ofzoquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh ik dacht iets met die Afrikaanse priester ofzo
Die ja! Toffe kerelquote:
huh, zijn die weer/nog steeds in nl?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:45 schreef reem het volgende:
Vanavond the Rakes!
Waar wil je gaan werken dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:46 schreef Goover het volgende:
Vanavond info/selectieavond voor mijn (eventuele) vakantiebaantje
Beenwarmers zijn toch die gevallen zonder voetstukkie?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Beenwarmers![]()
Zeg, naast mijn turncarrière heb ik ook nog 6 jaar een flitsende balletcarrière gehad. Ik heb niet voor niets zo'n gespierde kuitenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:58 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Beenwarmers zijn toch die gevallen zonder voetstukkie?Waarom heb jíj een balletoutfit?
Carnaval/Halloween?
![]()
Je blijft me verbazen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:23 schreef lienelien het volgende:
Zeg, naast mijn turncarrière heb ik ook nog 6 jaar een flitsende balletcarrière gehad. Ik heb niet voor niets zo'n gespierde kuiten![]()
neehh. Tijn wel. Marieke bruin volgens mijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:44 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Je blijft me verbazen.Ook nog ergens een zwarte band liggen soms?
Njoy recreatiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |