abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49166680
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:28 schreef Leonos het volgende:
Recreatie team werken is echt leuk
Beetje met kinderen spelen enzo

Waar kan ik me aanmelden?
www.njoyrecreatie.nl

Alleen wordt het wel krap voor de zomer hoor Maar het zou nog net aan kunnen.
pi_49166834
O, ik dacht beetje voetballen met kinderen, maar je moet helemaal in zo'n clownspak
Niet mijn ding

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2007 23:34:59 ]
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:47:26 #278
175525 Mr.Brightside
Silent films are full of sound
pi_49169121
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:44 schreef MaJo het volgende:
Nee vanavond The View The Rakes waren erg tof in de Melkweg inderdaad
Maar niet even gezellig blijven hangen na afloop he
  Moderator woensdag 9 mei 2007 @ 01:19:32 #279
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49169766
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:47 schreef Mr.Brightside het volgende:

[..]

Maar niet even gezellig blijven hangen na afloop he
Ja sorry, mijn date wilde snel weg zodat we voor de drukte uit konden Nog naar de Weber geweest, erg indie met goede muziek. Ze draaiden zelfs Death Cab for Cutie

Wat een rommeltje was the View zeg Ze waren allemaal totaal bezopen/stoned en de drummer wist totaal geen maat te houden Daarom speelde iedereen maar door elkaar zijn eigen ding ook grappig dat de bezetting steeds wisselde: eerst de zanger op gitaar, daarna de bassist op gitaar + zang en de zanger op bas, en daarna wisselde zanger1 en gitarist2 ook nog eens gezellig zooitje was het
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_49169918
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:19 schreef MaJo het volgende:
ook grappig dat de bezetting steeds wisselde: eerst de zanger op gitaar, daarna de bassist op gitaar + zang en de zanger op bas, en daarna wisselde zanger1 en gitarist2 ook nog eens gezellig zooitje was het
Ja, ik wilde het niet verklappen voor jullie , maar vanaf de eerste wisseling vond ik het optreden stukken beter worden. Op een gegeven moment stond de roadie met 4 verschillende gitaren in zijn handen . Hoorde allemaal bij de act.

Setlist van Doornroosje:

[ Bericht 3% gewijzigd door mindgames op 09-05-2007 01:33:57 (toevoeging) ]
pi_49172153
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef Leonos het volgende:
O, ik dacht beetje voetballen met kinderen, maar je moet helemaal in zo'n clownspak
Niet mijn ding
Het 'clownspak' is maar 1 onderdeel, beetje voetballen, toernooitjes, tochten, playbackavonden etc etc hoort er ook allemaal bij.
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:19 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja sorry, mijn date wilde snel weg zodat we voor de drukte uit konden Nog naar de Weber geweest, erg indie met goede muziek. Ze draaiden zelfs Death Cab for Cutie
En als ik dat een keer doe: "Waarom was je meteen al weer weg.."
quote:
Wat een rommeltje was the View zeg Ze waren allemaal totaal bezopen/stoned en de drummer wist totaal geen maat te houden Daarom speelde iedereen maar door elkaar zijn eigen ding ook grappig dat de bezetting steeds wisselde: eerst de zanger op gitaar, daarna de bassist op gitaar + zang en de zanger op bas, en daarna wisselde zanger1 en gitarist2 ook nog eens gezellig zooitje was het
Klinkt wel grappig, jammer alleen dat de band bezopen/stoned was en een aritmische drummer had . Maar lijkt mij op zijn minst een vermakelijk concert .
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:59:52 #282
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_49190999
Die hoerige kapper heeft m'n hele haren naar de klote geholpen
Kort
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  Moderator woensdag 9 mei 2007 @ 19:19:28 #283
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49195730
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 08:37 schreef Goover het volgende:

En als ik dat een keer doe: "Waarom was je meteen al weer weg.."
[..]
Dat is wel waar ja Normaal gesproken blijf ik altijd hangen maar dit was ook wel een verademing, binnen een minuut hadden we onze jassen Was wel grappig, iets later toen bleek dat ze geen toegift gaven stroomde het ineens vol terwijl mensen ons eerst nog aankeken van ´je mist de toegift´
quote:
Klinkt wel grappig, jammer alleen dat de band bezopen/stoned was en een aritmische drummer had . Maar lijkt mij op zijn minst een vermakelijk concert .
Hier nogmaal mijn recensie (volgens mij komt er niemand in het topic van The View )

The View slaat de plank mis

Engeland wordt op het moment overspoeld door indie/britpop bandjes die het al lang uitgevonden wiel opnieuw proberen uit te vinden maar daardoor veelal vervallen in hetzelfde. The View is één van die bandjes. Op dit moment hebben ze een grote clubhit met het nummer Same Jeans waarmee ze Nederland al snel veroverde. Afgelopen week stonden ze op het bevrijdingsfestival in Groningen en in Doornroosje te Nijmegen. Gisteravond was hun debuut in de hoofdstad, in de Melkweg.

Het bandje uit het Schotse Dundee had er veel zin in. Met een hoog tempo zetten ze de eerste paar nummers in. Op het eerste gezicht leek het alsof de nummers zo ingenieus in elkaar zaten dat de maat moeilijk mee te tikken was maar al snel bleek dat de vier jongens zo dronken danwel stoned waren dat ze geen flauw idee hadden waar ze mee bezig waren. Aangezien zelfs de drummer de maat niet meer kon houden was het ieder voor zich: alle melodielijnen liepen willekeurig door elkaar heen wat een paar pijnlijke momenten opleverden. Dit werd vooral duidelijk in het nummer Street Lights wat een totaal zinloze kakofonie aan teringherrie was.

Nummers eindigden met een sneller tempo dan ze begonnen, de drummer sloeg op totaal verkeerde momenten op de drums en de baslijnen namen hun eigen vlucht. Het akoestische nummer Face for the Radio, normaal prachtig met alleen een gitaar en meerstemmig gezongen, liep compleet de mist in. De mooie tweede stem werd nu geschreeuwd en de drie gitaren die hetzelfde hoorde te spelen speelden nu ieder iets anders.

De jongens bleken wel veelzijdig te zijn toen na een paar nummers de zanger/gitarist omruilde met de bassist, die een paar nummers voor zijn rekening nam. Even later wisselde de tweede gitarist en de originele zanger ook weer. Dat veel met elkaar spelen baat bleek bij de singles Same Jeans, Superstar Tradesman en Skag Trendy die een stuk beter uit de verf kwamen dan de rest van het concert. Het klonk zowaar écht goed. Dat de mannen het kunnen is dus wel duidelijk. Voortaan maar iets rustiger aan doen met de drank en drugs…
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 9 mei 2007 @ 19:27:40 #284
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_49196048
Eau, dit moest in het The View topique hihi
Bernie en ik zijn tof.
pi_49197607
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:59 schreef -skippybal- het volgende:
Kort
da's niet indie. .
pi_49204034
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:59 schreef -skippybal- het volgende:
Kort
Ik had echt precies hetzelfde.
pi_49207322
Voordeel is dat je dan een tijdje niet naar de kapper hoef
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:04:01 #288
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_49215847
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:08 schreef lienelien het volgende:

[..]

da's niet indie. .
Precies
Maar nu loop ik dus wel ver[plicht hele dagen met een hoed rond, en das wel weer indie
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_49216250
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef Ventilator het volgende:

[..]

donderdag 10 mei 2007 @ 10:21:30 #290
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_49216326
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef Ventilator het volgende:

[..]

Vieze acties zijn dat he.
"Uhm.. Het is wel erg kort "
- Ja, ik heb het op de groei geknipt
" "

Alsof ik daarom gevraagd heb!
LastFM
pi_49216449
Uhuh.. ook een hekel aan kappers. Maja mijn kapsels zijn meestel niet echt ingewikkeld.
Óf gemillimeterd, of een grote berg krullen als ik het een jaar niet knip.
pi_49216509
Bergen krullen ftw

Als ik ooit nog een keer echt naar de kapper ga, dan doe k gewoon alles millimeteren behalve een 3 cm hoge mohawk
pi_49216546
Heb ik ook gehad zoen mohawk, stond wel vet. Maar ik ga inderdaad deze zomer me haar laten groeien, heb al een beginnetje. En het staat lekker indie zo'n bos krullen.
pi_49216565
Is wel warm in de zomer, dat kan k je wel vertellen

Maarja, skeit aan
pi_49216601
Ik ga vanavond naar de kapper, meestal gaat het wel goed, maar soms .

Op de groei knippen wat een onzin! Als ik kapper was zou ik het juist zo lang mogelijk laten, des te sneller komen ze weer terug .

Ik denk dat ik gewoon weer wat korter haar neem, beetje stekeltjes ofzo, maar niet zoon stekelvarken. Ik weet het niet, ik zeg altijd:

"Bovenop wat korter en een beetje springerig, het liefste afwerken met een mesje. Aan de zijkanten mogen de oren vrij en de bakkenbaarden mogen er tot *daar* af, NIET opscheren aan de zijkanten."

En dan komt het meestal wel goed.
pi_49222638
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:30 schreef Goover het volgende:
Ik ga vanavond naar de kapper, meestal gaat het wel goed, maar soms .
Als we het er toch over hebben, ik zou gisteren! Maar kapper belde af, dus nu wordt het zaterdag. Bij gebrek aan flitsende ideeën wordt het gewoon weer saai bijpunten en enigszins model erin flansen. En dan maar hopen op een fatsoenlijk resultaat... Ik zal maar niet om suggesties vragen hier, dan zie ik er straks uit als een paars met groen stekelvarken, ben ik bang...

Ik kreeg trouwens een friendrequest van een Amerikaans bandje, Vaya, te doorsnee eigenlijk, maar in de lijn van Nightmare of You niet onaardig. www.myspace.com/vaya

Jammer dat The View zo is tegengevallen! Ik ga vanavond Van Dik Hout en C-mon en Kypski zien op het mega flitsende Diesfeest van de RU ik verzwijg Jeckyll & Hyde expres, ja.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  donderdag 10 mei 2007 @ 13:25:21 #298
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_49222770
Ik heb ook best wel kort haar, Indie? Vast niet maar lang is ook niks bij mij en verder weet ik er ook niks van te maken
Gelukkig compenseer ik dat met m'n muzieksmaak. althans, dat mag ik hopen
Bernie en ik zijn tof.
pi_49223045
Indie = haar nemen dat je zelf leuk vind, geen haar dat alle andere mensen leuk vinden.
pi_49223169
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:32 schreef Goover het volgende:
Indie = haar nemen dat je zelf leuk vind, geen haar dat alle andere mensen leuk vinden.
En wat nou als je leuk vindt wat alle andere mensen leuk vinden? He? Nou? Wat dan?
Kijk uit malloot, een kokosnoot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')