Ik heb het opgeruimd, eigenlijk staat alleen je OP er nogquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:09 schreef Lambiekje het volgende:
Zou deze topic weer open mogen. Er valt weer wat te melden.
Ja, het is alleen een beetje jammer dat TeenWolf een flame plaatst om 01:28, A-Tuinhek daar direct een opmerking over maakt in dit topic om 01:33, en TeenWolf zijn post edit om 01:38. Het lijkt dan logisch om te concluderen dat TW zijn post heeft geedit nadat hij de klacht van A-TH hier heeft gezien en bang was voor sancties. Dat de flame weg is doet er niet zo heel veel toe, en ik snap ook wel dat als jij de orig. post niet gezien hebt, je daar niet achteraf over kunt gaan zeuren, maar het geeft wel aan dat sommige mensen zich gewoon niet in kunnen houden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 06:29 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Volgens mij was het al opgelost? Ik zie dat er een bericht geedit is.
beetje erg jammer dit....ik had geschreven dat je in het verleden ook al een dergelijke reactie had gemaakt, maar had het daarna weggehaald omdat je anders zou zeggen"haal dat bericht er dan bij blablabla..."quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het was een flame. Ik weet de letterlijke woorden alleen niet meer. Kan je als mod niet kijken wat er voor de edit stond?
Wat maakt het uit? Het was gedrag wat mij betreft niet door de beugel kan. De vorige keer ging ik daar direct op in wat ons beide terecht een ban opleverde. Nu doe ik het via de correcte weg.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:57 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
beetje erg jammer dit....ik had geschreven dat je in het verleden ook al een dergelijke reactie had gemaakt, maar had het daarna weggehaald omdat je anders zou zeggen"haal dat bericht er dan bij blablabla..."
je weet de letterlijke woorden niet meer, onthou het dan maar voortaan. het was dus kennelijk zo erg dat je het vergeet, kan je nagaan.
dat je daarvoor gelijk naar FB gaat om te klagen, echt jammer.
wie probeer je nu in de maling te nemen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Het was gedrag wat mij betreft niet door de beugel kan. De vorige keer ging ik daar direct op in wat ons beide terecht een ban opleverde. Nu doe ik het via de correcte weg.
Zo'n reactie zegt het wel hequote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:10 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
wie probeer je nu in de maling te nemen?![]()
Veranderdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:29 schreef Spellmeista het volgende:
Verzoekje voor de Solse Gat meet op 1 juni. Aangezien de datum zo goed als vaststaat: vrijdag 1 juni 2007 misschien een idee om dit topic anders te noemen (iom TS). Zoiets als Solse Gat meet 1 juni 2007 ofzo?
je kan ook ophouden met je gebash op FB...?............quote:
Dat klopt. Het gaat dan ook over gedrag in een topic wat ik hier aan probeerde te kaarten. Het lijkt er alleen op dat er weinig mee gedaan gaat worden...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:38 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij is dit feedback; dat wil zeggen dat het over de topics moet gaan, dat persoonlijke gezeur kan best over PM ofzo lijkt me
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat klopt. Het gaat dan ook over gedrag in een topic wat ik hier aan probeerde te kaarten. Het lijkt er alleen op dat er weinig mee gedaan gaat worden...
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:08 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
je kan ook ophouden met je gebash op FB...?............![]()
als je zonodig wil bashen doe dat dan op PM
Dat heb je heel goed gezien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat klopt. Het gaat dan ook over gedrag in een topic wat ik hier aan probeerde te kaarten. Het lijkt er alleen op dat er weinig mee gedaan gaat worden...
Ach tis simpel tochquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed gezien.
Dacht je nu werkelijk dat ik nog energie ga steken in users die na herhaaldelijke waarschuwen, door NS, Yvonne en mij, het gewoon niet willen snappen.
Kom op zeg!
We hebben topics gesloten, jullie toch maar weer eens kans gegeven maar je blijft doorgaan.
Nee, het enige wat ik nog voor jullie wil doen is jullie met retraite sturen![]()
Ja, maar je ging dan wel niet verder in het topic maar wel hier in FBquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ach tis simpel tochEen user begint met flamen, ik maak daar melding van in FB. Leek me iig een betere oplossing dan er even hard tegenin gaan zoals de vorige keer, of nie dan
Viel toch wel mee?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, maar je ging dan wel niet verder in het topic maar wel hier in FB![]()
Gewoon stoppen met bashen, that's allquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Viel toch wel mee?Ik probeerde het iig correct te verwoorden, maar sorry als dat niet genoeg was.
Op jouw eigen verzoek gesloten.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Kwam de kogel voor Pim Fortuyn van boven ipv links?
Gooi maar dicht. Het topic heb ik oorspronkelijk in POL geplaatst waar het gewoon hoort ,maar een modje had het hierheen getrapt. Discussie is 3x niks, POL trekt een ander publiek dan TRU . Met succes omzeep geholpen dus.
Dat lijkt hier soms een nieuwe sport geworden ...quote:Op maandag 7 mei 2007 18:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Kwam de kogel voor Pim Fortuyn van boven ipv links?
Met succes omzeep geholpen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |