Toch doorzeiken hequote:Op vrijdag 27 april 2007 21:47 schreef TeenWolf het volgende:
ik ga ook een biertje nemen, proost iedereen, behalve de doodverwensers Autoreply (openbaar in FB, weggehaald door Lilith Wicca) en Chaos (per PM, zelf definitief vewijderd) .
[afbeelding]
Pjee...quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:47 schreef TeenWolf het volgende:
ik ga ook een biertje nemen, proost iedereen, behalve de doodverwensers Autoreply (openbaar in FB, weggehaald door Lilith Wicca) en Chaos (per PM, zelf definitief vewijderd) .
[afbeelding]
Ik had al zoiets van "geloof d'r niets van". Ik geloof je iig op je woord.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:36 schreef ChOas het volgende:
[..]
Pjee...
We weten allemaal dat PM's encrypted zijn (naja, fuck it, misschien niet, maar da's het punt niet) en per HOOGSTE uitzondering bekeken kunnen worden door A's en FA's...
Alleen verwacht ik niet dat het moeilijk is te zien wie aan wie berichten gestuurd heeft. And I dare you, I double dare you. Ik heb zelf 4 (denk ik) pm's verstuurd sinds het bestaan van de functie. En GEEN daarvan waren aan jou. Nee, ik heb niemand nodig om dat te bevestigen. Voor de mensen waar het toe doet is mijn woord genoeg. En daarmee ben JIJ elke geloofwaardigheid in dit subforum verloren.
Normaals, een prettige avond verder.
en als ik je eerste (van de 3) gewone PM's copypast die ik nog niet had weggeflikkert omdat er geen gescheld in voorkwam, hoeveel krijg ik dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:36 schreef ChOas het volgende:
[..]
Pjee...
We weten allemaal dat PM's encrypted zijn (naja, fuck it, misschien niet, maar da's het punt niet) en per HOOGSTE uitzondering bekeken kunnen worden door A's en FA's...
Alleen verwacht ik niet dat het moeilijk is te zien wie aan wie berichten gestuurd heeft. And I dare you, I double dare you. Ik heb zelf 4 (denk ik) pm's verstuurd sinds het bestaan van de functie. En GEEN daarvan waren aan jou. Nee, ik heb niemand nodig om dat te bevestigen. Voor de mensen waar het toe doet is mijn woord genoeg. En daarmee ben JIJ elke geloofwaardigheid in dit subforum verloren.
Normaals, een prettige avond verder.
Ga alsjeblieft lekker je gang.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:12 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
en als ik je eerste (van de 3) gewone PM's copypast die ik nog niet had weggeflikkert omdat er geen gescheld in voorkwam, hoeveel krijg ik dan?
gaan we dit weer krijgen, conspiracy gelooft conspiracy, niet-conspiracy gelooft niet-conspiracy.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik had al zoiets van "geloof d'r niets van". Ik geloof je iig op je woord.
Nu heb je bewijs toch? Laat zien die PM's.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:14 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
gaan we dit weer krijgen, conspiracy gelooft conspiracy, niet-conspiracy gelooft niet-conspiracy.
Jij, AK, ik, alcohol, wanneer ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:55 schreef yvonne het volgende:
De conspiracy slowchat deel oneindig
Hier dus
Misschien kan het hele topic maar beter weg? Als je het graag over dat onderwerp wil hebben kan je altijd nog een nieuwe starten. Tis daar nu zo'n puinzooi...quote:Op zondag 29 april 2007 19:38 schreef Lambiekje het volgende:
Kan hier de :S ingekort worden, scherm is redelijk in de knoei.
Volgens mij was het al opgelost? Ik zie dat er een bericht geedit is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[9/11] Molten Steel
Zou een mod naar dit gedrag willen kijken? bvd.
Het was een flame. Ik weet de letterlijke woorden alleen niet meer. Kan je als mod niet kijken wat er voor de edit stond?quote:Op donderdag 3 mei 2007 06:29 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Volgens mij was het al opgelost? Ik zie dat er een bericht geedit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |