quote:
Op vrijdag 27 april 2007 08:43 schreef Lilith-Wicca het volgende:[..]
Sterker nog; ik heb hem op geslot gegooid.
Ik ben dat gesteggel helemaal zat.
Dus iedereen even afstand nemen, de boel laten bezinken mischien dat we dan volgende week ergens weer opnieuw kunnen beginnen met het topic.
Van mij mag dat topic gewoon op slot. Dat gezeik van Teenwolf is zum kotsen. Hij mist volledig het punt, en volgens mij met opzet. Daarnaast, zeiken over spelfouten is wel héél erg kinderachtig, bedoel, als dat het niveau is alleen maar om maar iets terug te kunnen zeggen, dan kan er net zo goed geen nieuw topic komen over dat onderwerp.
Daarnaast vind ik het hoe dan ook van de zotte dat er een topic wordt geopend waarin iemand beschuldigd wordt van iets zonder bewijs whatsoever, alleen vermoedens, en dat dan de bal bij de beschuldigde wordt neergelegd van "ja ik beschuldig je zonder bewijs, ik heb alleen maar een vermoeden, maar goed, dan moet JIJ nu gaan
bewijzen dat mijn vermoeden niet klopt."
Volgens mij is het nog altijd zo dat als je denkt iemand te moeten beschuldigen, dat je dan zelf eens eerst met bewijs komt, en dat heb ik nog niet gezien. Als je dat bewijs hebt, dan heb je ook iets om over te discussieren, maar dit gaat echt nergens over en het niveau is ver onder het nulpunt gedaald.
Huur dan godverdomme met een aantal mensen een vliegtuigje en neem monsters. Leg met een aantal mensen geld daarvoor bij elkaar, maar dat gebeurd dan weer niet. Er wordt een hoop geschreeuwd, maar ain't nothing happenin'. Anyway, het niveau wordt me (weer eens) te laag in die chemtrailtopics, dus daar laat ik me voorlopig niet meer zien.
Ik mag dan misschien wel een scepticus zijn aangaande deze theorieën, maar dat neemt niet weg dat ik ze niet interessant vind. Echter, ik kan niet achterhalen waar die hele theorie vandaan komt. Er wordt geen bewijs gepost, alleen wat foto's van wat gezegd wordt dat chemtrails zijn. Alle andere 'bewijzen' die worden aangevoerd zijn ook op een normale manier verklaard worden. Als toch zoveel mensen dat denken, en als die chemtrails over zo'n beetje de hele wereld worden verspreid, dan zijn daar duizenden mensen bij betrokken, tig vliegtuigen, tig installaties, en weet ik veel wat allemaal. En toch zie ik vrijwel alleen maar foto's van wat strepen in de lucht, waarbij je ook nog eens niet kunt zien of dat chemtrails zijn of contrails. Men weet niet hoe men moet aanduiden dat iets een chemtrail is.
"ja, ze blijven langer hangen" en "schaakbordformaties". Dat eerste punt is hear-say, want als je een chemtrail niet kunt onderscheiden van een contrail, dan kun je foto's posten wat je wil, maar je ziet constant hetzelfde. En daar zie je dan ook nog eens niet aan wat voor trail het is. Die schaakbordformaties kunnen verklaard worden op een normale manier, dus er blijft gewoon niets over om te discussieren.
Even los van dat het belachelijk is dat er 31 topics worden volgeluld waarbij constant hetzelfde wordt gezegd vind ik het belachelijk dat er alleen nog maar op de persoon wordt gespeeld. Je kunt wel een week wachten, maar dan krijg je toch weer hetzelfde gezeik.