Nietes!! Raketten toch niet man. Denk eens na. Ze blazen volgens sommigen dan wel weer gaten in het Pentagon en zo. Maar dan weer niet de ijsjes he, dat kan niet.quote:
Behalve wanneer je 600 miljard magnums onder een bepaalde hoek tegen een WTC toren gooit. Dan doet het krakquote:Op donderdag 26 april 2007 17:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nietes!! Raketten toch niet man. Denk eens na. Ze blazen volgens sommigen dan wel weer gaten in het Pentagon en zo. Maar dan weer niet de ijsjes he, dat kan niet.![]()
Ja maar dat slaat nergens opquote:Op donderdag 26 april 2007 17:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Behalve wanneer je 600 miljard magnums onder een bepaalde hoek tegen een WTC toren gooit. Dan doet het krak
Schieten met ijsjes?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja maar dat slaat nergens opDan kun je beter 600 miljard x op die toren schieten met die magnums
![]()
Jongen, een Magnum is ook een wapenquote:
En jouw reactie laat zien wie de humorloze paranoia isquote:Op donderdag 26 april 2007 17:37 schreef TeenWolf het volgende:
de complot gelovers of de niet-complotgelovers.....de draad boven laat maar weer al te duidelijk zien wie de onzinuitkramende onruststokertjes zijn......
aha het was dus humor......quote:Op donderdag 26 april 2007 17:39 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En jouw reactie laat zien wie de humorloze paranoia is
Gelukkig zijn wij hier niet serieus. We hebben het over ijsjes man. Wanneer ik in een 'echt' topic reageer ben ik doorgaans toch behoorlijk serieus.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:37 schreef TeenWolf het volgende:
de complot gelovers of de niet-complotgelovers.....de draad boven laat maar weer al te duidelijk zien wie de onzinuitkramende onruststokertjes zijn......
Nou nou, paranoia gaat dan weer wat ver hoor. Tenminste, toch gebaseerd op die ene reactie die je daar quote.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:39 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En jouw reactie laat zien wie de humorloze paranoia is
johquote:Op donderdag 26 april 2007 17:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jongen, een Magnum is ook een wapenJe kunt wel proberen te schieten met ijsjes maar ik denk niet dat je veel verder komt dan het ijsje ergens op richten en hard 'Pang' roepen. Tenzij je het ijsje zelf weg schiet, maar in dat geval denk ik dat 't al gesmolten voor het uit het kanon komt.
Jij bent nu echt aan het reageren om het reageren hequote:Op donderdag 26 april 2007 17:41 schreef TeenWolf het volgende:
hahahaha hihihih hohohoho hehehehe hahahaha
ik lach mee, het is zoooooo grappig..quote:Op donderdag 26 april 2007 17:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij bent nu echt aan het reageren om het reageren he![]()
Directe linkjes zoekt wat makkelijkerquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:51 schreef ATuin-hek het volgende:
Tijd om het chemtrail topic maar weer te ruimen?
Sterker nog; ik heb hem op geslot gegooid.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:51 schreef ATuin-hek het volgende:
Tijd om het chemtrail topic maar weer te ruimen?
Hou het maar lekker dicht wmb...quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:43 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Dus iedereen even afstand nemen, de boel laten bezinken mischien dat we dan volgende week ergens weer opnieuw kunnen beginnen met het topic.
Da's inderdaad waar. De zoveelste keer dat het gebeurd. Alle vormen van "bewijs" zijn al tig keer langsgeweest en direct verworpen. Wat dat betreft vond ik mijn OP zo slecht nog nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hou het maar lekker dicht wmb...
Het is pure bangmakerij wat daat gebeurd. En als de 'chemtrailers' kritisch worden benaderd, gooien ze toch de discussie op slot door geklier en getroll...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |