Mee eens.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:29 schreef Rasing het volgende:
Mag dit topic: ' Brians Dreams ' dicht? Er wordt geld in de vorm van dure smsjes gevraagd om een schimmige paragnost te financieren in zijn zoektocht naar Madeleine McCann.
beetje suffe sluitingspost, iemand die de boel loopt te bedotten en een vermissingszaak uit te melken in zijn waarde laten, right!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Is inmiddels dicht.
Nee hoor, meerdere posts binnen tru, in feedback hoef je niet op eieren te lopen, het idee alleen al, het heet toch feedback. Maar het is gewoon een feit dat een kloontje sneller weggetieft wordt dan een oorspronkelijk account, waar of niet waar? En ik zie gewoon posts van jou waarvan ik denk 'jaja, hij zit weer eens op de 'ik weet het beter stoel'' Dus ik waarschuw je even voor je eigen bestwil. het zal mij aan mijn ballen oxideren of je deze kloon langer dan een dag hebt, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:18 schreef Fijnstoffelijk_Overschot het volgende:
Net zo ongerelateerd aan desbetreffende slotje als aan de realiteit, jogy.
'Grofgebekter' is voor jou bijvoorbeld mijn post van hierboven? Ongelofelijk, wat een kolder!
Daarbij is het slappe bluf, een ban voor het woord 'misselijkmakend', zeker in betreffende context, moet nog worden uitgevonden.
Daarnaast vind ik het behoorlijk vreemd en misplaatst om zo'n post in Feedback te kwakken. Als je een ban wilt aanvragen, moet dat tegenwoordig toch per PM, zo'n berichtje?.
quote:Fijnstoffelijk_Overschot weg uit TRU, weet het beter.
Als je even leest in het 'hoe nu verder' topic hier als sticky staat het allemaal duielijk uitgelegd. Denigrerende opmerkingen zijn hier niet gewenst. En jij vind het leuk om denigrerend over te komen op zaken waarvan jij denkt dat je de waarheid wel van in pacht hebt. Zo komt het in ieder geval over. Die opmerkingen zijn hier niet gewenst dus zal je je punt op een wat minder hooghartige manier moeten brengen om de fragiele vrede te bewaren tussen andersdenkende, ik wil hier geen POL van maken waar links rechts achter de vodden zit en andersom. Als iedereen hier zonder schroom zijn berichtje kan plaatsen zonder dat er iemand langs komt met de melding 'Gast, hoe verzin je het!quote:Op maandag 16 juli 2007 23:28 schreef Fijnstoffelijk_Overschot het volgende:
Slaat 'grofgebekt' nog altijd kant noch wal. En wat ik tot nu toe heb gepost is zelfs in TRU mijns inziens geen banmateriaal, vent.
Wat stel je je voor als afscheidstekst?
[..]
Er zal vast wel een statistiekje van gebouwd kunnen worden. Gewoon de kloon - permban voor kloon vergelijken met oorspronkelijk account - permban voor oorspronkelijk account.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:44 schreef Spellmeista het volgende:
Kun je dat wetenschappelijk onderbouwen??
Bovenstaande tekst spreekt me wel aanquote:Op maandag 16 juli 2007 23:39 schreef jogy het volgende:
Trouwens, je kloontje heeft nog niet eens een note, ik zag de ontwikkeling gewoon even en wilde je inlichten erover, het is niet zo iets dat als dit gesprek fout afloopt je meteen een nieuwe kloon aan moet maken. Dus er is geen probleem op het moment ik wilde alleen even vooruit lopen op een mogelijke toekomstige ontwikkeling wat betreft je nieuwste kloontje.
Ik had al zo'n vermoeden dat er een kleine miscommunicatie gaande was.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 07:41 schreef Fijnstoffelijk_Overschot het volgende:
[..]
Bovenstaande tekst spreekt me wel aan.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:03 schreef Spellmeista het volgende:
Offtopic: langste post gemaakt in 2007 tot nog toe door jogy in het topic "the secret" zonder ctrl-c
Zo werkt dat helaas niet...quote:Op zondag 29 juli 2007 15:41 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
kan iemand deze user van TRU schoppen?
Dagelijks Formaties UFO's boven Nederland (pics)
Ik hou em wel even in de gaten, begint aardig irritant te worden ja, bericht verwijderd iig.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:41 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
kan iemand deze user van TRU schoppen?
Dagelijks Formaties UFO's boven Nederland (pics)
dankjequote:Op zondag 29 juli 2007 16:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik hou em wel even in de gaten, begint aardig irritant te worden ja, bericht verwijderd iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |