ik geloof er geen fokking donder van..quote:Op donderdag 26 april 2007 13:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
er bestaat wel een jongen die mij typt, maar ik besta zelf niet![]()
ja duuuuh, die jongen die mij verzonnen heeft! net zoals murp met piovan, maar dan iemand anders die jullie niet kennen!quote:Op donderdag 26 april 2007 13:32 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ik geloof er geen fokking donder van..
en is een jongen die mij typt?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tsss, dan moet je echt een zielig persoon zijn.. beetje voordoen als een vrouw..quote:Op donderdag 26 april 2007 13:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja duuuuh, die jongen die mij verzonnen heeft! net zoals murp met piovan, maar dan iemand anders die jullie niet kennen!
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:48 schreef BereNDD het volgende:
[..]
tsss, dan moet je echt een zielig persoon zijn.. beetje voordoen als een vrouw..
YOU ARE GAY!!!
ja maar ik ben niet lesbisch en we zijn in nederlandquote:Op donderdag 26 april 2007 13:55 schreef Baret het volgende:
[..]
Gay in het engels kan ook lesbisch zijn, dom kutwijf.
Heb je het emailadres al aangevraagd?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar ik ben niet lesbisch en we zijn in nederland
kan Viswijfje voor ban krijgen.. dikke vervuil doosquote:Op donderdag 26 april 2007 13:49 schreef Nosh het volgende:
Wat doet dit hier nog, en waarom bezet het nog steeds de enige computer in het plaatselijke blijf-van-mijn-lijf huis?
viswijfje@gay.nlquote:Op donderdag 26 april 2007 13:56 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Heb je het emailadres al aangevraagd?
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:56 schreef BereNDD het volgende:
[..]
kan Viswijfje voor ban krijgen.. dikke vervuil doos
dat is ze
EMAIL ADRES WIJZIGEN!quote:Op donderdag 26 april 2007 13:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik snap echt niet wat je tegen me hebt.. eerst zei je dat je hoopte dat ik een kloon was en nou ben ik dr een en is t nog niet goed??
heb ik al gedaan en je hoeft niet te schreeuwen ik ben geen kalfjequote:
Dus je zegt maar gewoon dat je een kloon bent om er van af te zijn?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik snap echt niet wat je tegen me hebt.. eerst zei je dat je hoopte dat ik een kloon was en nou ben ik dr een en is t nog niet goed??
Heb je niet gedaan en je bent geen kloonquote:Op donderdag 26 april 2007 13:58 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
heb ik al gedaan en je hoeft niet te schreeuwen ik ben geen kalfje![]()
Ik krijg zelfmoordneigingen van jou domheid.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar ik ben niet lesbisch en we zijn in nederland
ja maar ik ben niet dom dat deed ik alsof omdat ik een kloon ben: eigelijk kom ik van de universiteit!!quote:Op donderdag 26 april 2007 14:00 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik krijg zelfmoordneigingen van jou domheid.
Ik geloof het pas als ik uitsluitsel heb gekregen van een FA of Aquote:Op donderdag 26 april 2007 14:01 schreef Viswijfje het volgende:
@ berend: nee ik geef niets toe ik ben gewoon nog altijd een kloon zoals altijd!
@ covie: heb ik wel gedaan!!
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar ik ben niet dom dat deed ik alsof omdat ik een kloon ben: eigelijk kom ik van de universiteit!!
Eigelijk??quote:Op donderdag 26 april 2007 14:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar ik ben niet dom dat deed ik alsof omdat ik een kloon ben: eigelijk kom ik van de universiteit!!
jammer genoeg nog niet...quote:Op donderdag 26 april 2007 14:06 schreef TJDoornbos het volgende:
Is ze nou nog niet van Fok! gegooid??
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:05 schreef covie het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als ik uitsluitsel heb gekregen van een FA of A![]()
Over of je een kloon bent bedoel ik dan.
Niet over je e-mail.
Ik maak zo wel ff een enqeute aan, Dat beest moet gewoon weg.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:07 schreef BereNDD het volgende:
[..]
jammer genoeg nog niet...
ik hoop dat ze dat snel doen
Universiteit zeg je?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij moet de raadsel van viswijfje nog es lezen denk ik
Graag.. doe datquote:Op donderdag 26 april 2007 14:08 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik maak zo wel ff een enqeute aan, Dat beest moet gewoon weg.
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:08 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik maak zo wel ff een enqeute aan, Dat beest moet gewoon weg.
Ik heb genoeg topics over je gelezen.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij moet de raadsel van viswijfje nog es lezen denk ik
je was toch een jongen...quote:Op donderdag 26 april 2007 14:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Beest? noem je je vriendin ook zo???
respectloos!
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:11 schreef covie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg topics over je gelezen.Ik heb je topics al vanaf het begin gevolgd (
)
Daarom twijfel ik soms of je wel of geen kloon bent. Door die twijfel zal ik altijd op een bepaalde manier op je reageren. En wel of geen kloon: Dom ben je toch.
Vis = beest dus wat lul je nou irritant figuur!quote:Op donderdag 26 april 2007 14:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
respectloos!
Respect voor iemand die je niet kent, ach donder ..quote:Op donderdag 26 april 2007 14:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
respectloos!
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:16 schreef Baret het volgende:
[..]
Respect voor iemand die je niet kent, ach donder ..
Ze moeten jou echt laten onderzoeken, ik heb gehoord dat het dierentuin in emmen nog een paar primaten zoekt.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:16 schreef Viswijfje het volgende:
ik spreek jou toch ook niet aan alsof je echt een bos bent!
wat dom!!
Mensen, ja! Waarom denk je dat ik jou beest noem?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
alle mensen verdienen het om netjes te worden behandelt!
Ja hoorde ik ook idd,quote:Op donderdag 26 april 2007 14:17 schreef Baret het volgende:
[..]
Ze moeten jou echt laten onderzoeken, ik heb gehoord dat het dierentuin in emmen nog een paar primaten zoekt.![]()
Waarom bescherm je haar dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben haar niet en ze is ook niet dom!
dat heb ik al gedaan!!quote:Op donderdag 26 april 2007 14:24 schreef NordicBlue het volgende:
doe nou is dat fok email adres aanvragen
je kent haar wel?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben haar niet en ze is ook niet dom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |