Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Jij had een topic met een veel leukere TT klaar staan ?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:22 schreef survambulance-fiets het volgende:
Het is wat met die Feedbacktopics zonder goede TT of OP. Wellicht is het beter als de modjes dit maar voortaan gaan doen.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Flikkeren jullie even op. Wat ik op MSN zeg gaat jullie Fokkers geen fuck aan man, wat denk je nou
En dan nog dat als ik moet gaan tellen hoevaak ik een tumor van KM toegewenst heb gekregen, nou dan zit ik hier morgen nog.
Dus KM, hou eens een keer op te janken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu optiefen hier met dat hele verhaal.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:06 schreef Snakey het volgende:
Ow, en ik geef er hol om wat jullie op MSN uitvechten. Ik kijk naar het forum en als daar iemand blijft sfeerverzieken gaat hij er wat mij betreft effe af.
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:26 schreef jogy het volgende:
Sorrie, de 'roflcopter' is net neergeschoten boven Afgeinistan.
Ik heb het bij de FA's aangekaart.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:50 schreef HuHu het volgende:
Er rust een vloek op denk ik, maar deze TTT is wederom 'deleted': Pimp *hier* Nijntje!.
Het blijkt dat Dick Bruna via z'n advocaten heeft laten weten niet zo gecharmeerd te zijn van het feit dat zijn creatie op een dergelijke manier gebruikt wordt. Vandaar dus.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het bij de FA's aangekaart.
wat een noob is het dan zegquote:Op donderdag 26 april 2007 22:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Het blijkt dat Dick Bruna via z'n advocaten heeft laten weten niet zo gecharmeerd te zijn van het feit dat zijn creatie op een dergelijke manier gebruikt wordt. Vandaar dus.
Dick Bruna checked FOK! ? Cool !quote:Op donderdag 26 april 2007 22:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Het blijkt dat Dick Bruna via z'n advocaten heeft laten weten niet zo gecharmeerd te zijn van het feit dat zijn creatie op een dergelijke manier gebruikt wordt. Vandaar dus.
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat durf ik niet meer.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:51 schreef SiemeN het volgende:
Dat klopt. Wij kunnen er zelf echter ook niet zo gek veel aan veranderen. Ik zou zeggen stel een goed voorbeeld en open eens een origineel en leuk topic.
Sorry, maar je zit zelf ook kuttopics te maken en te baggeren en te dreigen. Hou eens op met slijmen man.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:01 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dat durf ik niet meer.
Als ik een topic open dan komen er een aantal zeer onaangename users mijn hele topic verneuken.
De kutusers schrikken de toffe users af, waardoor bagger je strot doorgeduwd wordt, kut SC en met Q_B/zarGon/Electrowurm/Sala-Adin dat soort users opgescheept zit.
Tijden zijn in een snel tempo veranderd... Toch maar wat strenger worden in ONZ? Ik vind het wel een goed idee! En ik wil wel meewerken, ik zal stoppen met mijn gebagger om ONZ een beter subforum te maken. Maar op voorwaarde dat jullie véél strenger modden!
Bijv;
-Slowchat geen kans geven
-Bagger direct slotje
-Sneller een ban uitdelen. Liever een korte dan een lange. inplaats van 1 week... een keertje 24 uur... en daarna nog een keertje als diegene doorgaat. (dat schrikt meer af dan 1 weekje)
Tevens is ook een optie het tijdelijk het ONZ mod-team te versterken! Zodat er meer overzicht is, en bagger minder kans heeft.
Ik wil deze taak eventueel op me nemen. Kies iig een goed persoon hiervoor![]()
Ik ook! ik wil weer dat ONZ grappig wordt! Al dat gescheld enzo en daar moet ik zelf ook mee ophouden, maar soms kan ik het gewoon moeilijk laten omdat ik gek wordt van klonen zoals straatneger.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:09 schreef SiemeN het volgende:
Er wordt reeds het een en ander besproken wat betreft het sfeer verzieken door bepaalde users. Hier gaan we zeer zeker tegen optreden, want ook wij zijn de negatieve sfeer die in veel topics hangt meer dan zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |