quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik-BEN-GEEN-GIGGOLO-,-REMLOF-JIJ-ZURE-MODDERETER-![]()
Nee hoor, ga maar lekker door waar je gebleven was.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:29 schreef murp het volgende:
ik heb dit topic weer uit de sloot gevist:
Mensen gezocht met (snel) usericon #3 Eat that!!!
of moet ik er een nieuw topic voor openen?
nee hoor, ik vindt het wel leuk, dat nutteloze gekanker op mij, en dan net zo hard meedoenquote:
Mooi dat we jullie hebben kunnen helpen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:42 schreef Nielsch het volgende:
Hoi remlof en anderen. Thomas wil jullie heel hartelijk bedanken voor het vrolijke gezwaai. Hoe voelt zich echt een stuk beter. Hij wilde jullie eigenlijk bedanken in het zwaai-topic zelf, maar dat zat weer eens dicht vanmorgen.
Die is dicht. Maar zal ik ook effe een paar van jouw klonen verraden?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:32 schreef murp het volgende:
kan deze dicht?
Straatneger is een kloon van...
ja, ik kwam er net achter toen ik op diequote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die is dicht. Maar zal ik ook effe een paar van jouw klonen verraden?
Slechte actie murp.
WAT? NEEE!!1einzquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wegens te weinig animo gesloten. Voorgoed.
Tja, het liep gewoon niet meer. En een dode reanimeren heeft niet zoveel zin.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:26 schreef Maeksy het volgende:
[..]
WAT? NEEE!!1einz
Ik kon niet posten omdat ik geen pc had, nu heb ik em op orde en is ie voor altijd dicht![]()
![]()
(zit nu op het werk)
Daar gaat mn motivatie voor vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tja, het liep gewoon niet meer. En een dode reanimeren heeft niet zoveel zin.![]()
Je kan er ook gewoon niet op ingaan hè?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Probeer hier Ladidadida omver te lullen
rasechte troll aan het werk
dat verrek ik, hij zit te bashen op toffe usersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |