En hier deed ze ook even een jongen dizzen:quote:
En ga zo maar door wie weet er te winnen van ons juf¿¿¿quote:
Ja, er is al een onbesproken pactquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:54 schreef Renesite het volgende:
Oh wacht... Horen noordelingen een pact te sluiten met elkaar Ladi?![]()
Ik voel iets tussen ons opbloeienquote:
Haquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:57 schreef GasTurbine het volgende:
Bom auf nord Holland
Oh, ik dacht dat je met die opmerking bedoelde dat ik way out of your leage was. Sorry hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:58 schreef -skippybal- het volgende:
Ha! Zie je wel, één keer Drenthe zeggen is genoeg...
Ik zeg wát, wat zeg ik wát, ik hoor het niet wát, ik zeg *scratcht* Groningen FTWquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:58 schreef -skippybal- het volgende:
Ha! Zie je wel, één keer Drenthe zeggen is genoeg...
Ruslandquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
HaDan blaast heel Nederland
Vooral door de gasvelden en jullie laag gelegen huizen en zonder gas geen eten warmte, dus jullie zullen allemaal sterven
!!
dan halen we dat broodnodige gas voor onze verwarming wel uit ruslandquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
HaDan blaast heel Nederland
Vooral door de gasvelden en jullie laag gelegen huizen en zonder gas geen eten warmte, dus jullie zullen allemaal sterven
!!
Ja, daar kan je dan een vuist in de kont steken en geliefd worden en zijn personal slave wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Rusland![]()
Daar hebben ze tenminste eendictator
![]()
Salades? Wat is dat? Hier eten we nog rauw vleesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:59 schreef RPD het volgende:
[..]
dan halen we dat broodnodige gas voor onze verwarming wel uit rusland
en trouwens... we kunnen ook gewoon salades eten
nu wilde ik zeggen, hij is je type niet, hij is niet opblaasbaar maar een skippybal...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je met die opmerking bedoelde dat ik way out of your leage was. Sorry hoor![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:57 schreef Ladidadida het volgende:
Morgen lul ik jullie allemaal weer omver hoor, maar ik ga nu slapen
OMFG!! Je post terwijl je slaapt, wtf je bent een geest, ahahahahahahahahaa.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je met die opmerking bedoelde dat ik way out of your leage was. Sorry hoor![]()
Indeed. Zondag hoofdklasse Arnhemse Boys speelt toch ook niet tegen het Zaterdagse 6e-klasse team van Assen voouruut!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En dan zou je me te pakken hebben denk je?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:00 schreef RPD het volgende:
nu wilde ik zeggen, hij is je type niet, hij is niet opblaasbaar maar een skippybal...
ik zou liegen als ik zei dat een skippybal niet opblaasbaar was hequote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En dan zou je me te pakken hebben denk je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |