Het is uit pure noodzaak, ik wil dat ONZ beter word. Ik hoop het goede voorbeeld te geven voor andere users. Ik probeer uiteraard zo min mogelijk te baggeren, alhoewel ik soms een pad van bagger achter me laat. Voor slechts even uiteraard, dan zal ik me snel corrigeren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:12 schreef Zrtlrnc het volgende:
Ik amuseer me om een overmatig politiek correcte kopieermachine_!
En dit geloof je zelf ookquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:28 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Het is uit pure noodzaak, ik wil dat ONZ beter word. Ik hoop het goede voorbeeld te geven voor andere users. Ik probeer uiteraard zo min mogelijk te baggeren, alhoewel ik soms een pad van bagger achter me laat. Voor slechts even uiteraard, dan zal ik me snel corrigeren.
ahum..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:56 schreef KopieerMachine het volgende:
anale vernedering.
Ik heb het niet gezien vanmorgen. Het is nu dicht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:37 schreef Maeksy het volgende:
Zou toch graag uitleg willen waarom deze nog steeds open is: Mijn neger word steeds dunner
(niet zozeer de op, maar meer reacties halverwege)
Rasicme mag niet, behalve als het tegen negers is ofzo?
Dan maar een keer tegendraads zijn, maar ik kan dr niet om lachen.
Zie sluitpost van dat desbetreffende topic Maeksy.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:37 schreef Maeksy het volgende:
Zou toch graag uitleg willen waarom deze nog steeds open is: Mijn neger word steeds dunner
Rasicme mag niet, behalve als het tegen negers is ofzo?
Dan maar de nsb-er uithangen, maar ik kan dr niet om lachen.
Het hele topic kan op de brandstapel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:20 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben vreemdgegaan...snik...
Zeg, kunnen dit soort reacties niet op de brandstapel, ik erger me sowieso al dood aan al die samenvatting roepers, maar dit is wel heel erg
Opgeruimd en done.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:53 schreef Sala-adin het volgende:
Snakes mag hij dan naar KLB?
Daarvoor moet je zijn in de FB van GC: GC Feedback - Mod dat nou ?quote:
Beter dan 75% van de topics die nog open zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:46 schreef Snakey het volgende:
Je kan m'n aarshaar likken, optiefen met je bagger.
Daar was jouw topic de slechtste van.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Beter dan 75% van de topics die nog open zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |