Ga je paard aaienquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:55 schreef Straatneger het volgende:
wat ben jij een tyfusmongool zeg, ik ga toch ook geen grapjes over je vriendin of je rattenkoppie maken
Psst zeg nog iets over zijn band...quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:55 schreef Straatneger het volgende:
wat ben jij een tyfusmongool zeg, ik ga toch ook geen grapjes over je vriendin of je rattenkoppie maken
quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:55 schreef Straatneger het volgende:
Je eerste naamtopic, en dan zo'n reactiequote:Op woensdag 2 mei 2007 01:55 schreef Straatneger het volgende:
Chill neger!quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:55 schreef Straatneger het volgende:
Laat je niet swart makuh!quote:
*kras*quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:00 schreef Straatneger het volgende:
ik erger me gewoon aan nerds die zelfvertrouwen dmv internet hebben gekregen. Dan is er eindelijk een plek waar ze geaccepteerd worden en dan krijg van die praatjes.
En jij baalt omdat je het zélfs op internet niet voor elkaar kunt krijgen en je je compleet verloren voelt ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:00 schreef Straatneger het volgende:
ik erger me gewoon aan nerds die zelfvertrouwen dmv internet hebben gekregen. Dan is er eindelijk een plek waar ze geaccepteerd worden en dan krijg van die praatjes.
Negers hebben altijd praatjes, niet zo zeuren hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:00 schreef Straatneger het volgende:
Je hebt het over jezelf?quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:00 schreef Straatneger het volgende:
JIj bent dom?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |