Ga je paard aaienquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:55 schreef Straatneger het volgende:
wat ben jij een tyfusmongool zeg, ik ga toch ook geen grapjes over je vriendin of je rattenkoppie maken
Psst zeg nog iets over zijn band...quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:55 schreef Straatneger het volgende:
wat ben jij een tyfusmongool zeg, ik ga toch ook geen grapjes over je vriendin of je rattenkoppie maken
quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:55 schreef Straatneger het volgende:
Je eerste naamtopic, en dan zo'n reactiequote:Op woensdag 2 mei 2007 01:55 schreef Straatneger het volgende:
Chill neger!quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:55 schreef Straatneger het volgende:
Laat je niet swart makuh!quote:
*kras*quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:00 schreef Straatneger het volgende:
ik erger me gewoon aan nerds die zelfvertrouwen dmv internet hebben gekregen. Dan is er eindelijk een plek waar ze geaccepteerd worden en dan krijg van die praatjes.
En jij baalt omdat je het zélfs op internet niet voor elkaar kunt krijgen en je je compleet verloren voelt ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:00 schreef Straatneger het volgende:
ik erger me gewoon aan nerds die zelfvertrouwen dmv internet hebben gekregen. Dan is er eindelijk een plek waar ze geaccepteerd worden en dan krijg van die praatjes.
Negers hebben altijd praatjes, niet zo zeuren hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:00 schreef Straatneger het volgende:
Je hebt het over jezelf?quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:00 schreef Straatneger het volgende:
JIj bent dom?quote:
Dribbel_ topic, wetogquote:
Na een kilometer achter de trekhaak zou je dat ook niet meer zeggen hoor...quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:01 schreef IHVK het volgende:
Negers zijn ook mensen hoor.
Hij blijt open uit zelfbescherming voor onzquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:02 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dribbel_ topic, wetog
niet dat dat iets zegt
Zegt degene die niet kan spellen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:02 schreef Straatneger het volgende:
[..]
JIj bent dom?
Waar zie je dat ik geaccepteerd wordt dan?
Damn jij bent echt kankerdom
Slechte rip-off van een leukere grapquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:03 schreef badeend-rotterdam het volgende:
ik dom? jij zwart? ik leer en word slimmer, jij blijft zwart
Zoals vroegahquote:
racist, dus ik kan niet leren omdat ik zwart ben?quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:03 schreef badeend-rotterdam het volgende:
ik dom? jij zwart? ik leer en word slimmer, jij blijft zwart
Dribbel_ : slechte grap van een nog slechtere ripoffquote:
Daar hebben ze speciale growshops voorquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:04 schreef stiff_meister het volgende:
Zo'n neger he.. zijn die altijd bezig in het riool enzo? misschien moeten ze meer licht krijgen, dan groeien ze beter
Waarom moet je altijd een witte pil nemen als je ziek bentquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:04 schreef Straatneger het volgende:
[..]
racist, dus ik kan niet leren omdat ik zwart ben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar haal je de arrogantie vandaan om met die huidskleur mij zo te bejegenen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:02 schreef Straatneger het volgende:
[..]
JIj bent dom?
Waar zie je dat ik geaccepteerd wordt dan?
Damn jij bent echt kankerdom
Ga je moeder verkrachten vuile honderbrokquote:
Genoeg mest gevenquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:04 schreef stiff_meister het volgende:
Zo'n neger he.. zijn die altijd bezig in het riool enzo? misschien moeten ze meer licht krijgen, dan groeien ze beter
Ik moest lachenquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:05 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Ga je moeder verkrachten vuile honderbrok
hou je kop man, debiele internetgangster.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar haal je de arrogantie vandaan om met die huidskleur mij zo te bejegenen?
Tuig. Schofterig gedrag!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom moet je altijd een witte pil nemen als je ziek bentAls je aan de dunne bent moet je er wel een zwarte induwen trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Here's a new idea for you. I'll get you a spoon so you can eat my ass. "
Trek je niks van ons aan, wij chargeren
Mag ik je pamper lenen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:07 schreef IHVK het volgende:
Ach ja, die negers zijn nog altijd beter dan de fokketjes heir die in hun broek plassen als ze in IRL een neger zien.
Publiek geheim, 3 halen 2 betalenquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgens mij hebben ze bij KFC in Den Haag een geheime negerplantage
Nee nu is het gewoon een slechte lemmingquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:08 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
Het grappige is dat dit zo'n 50 tot meer jaar terug niet eens een grap was ...
Broedmachinequote:Op woensdag 2 mei 2007 02:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Ze zijn bij SK Beveren in België op zoek naar wie hun negerplantage gestolen heeft in elk geval.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie jat dat nou, zo winstgevend is dat niet, ze kosten alleen maar geldquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:09 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
[..]
Ze zijn bij SK Beveren in België op zoek naar wie hun negerplantage gestolen heeft in elk geval.![]()
genoeg broedchickies daarquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Allemaal negercouveuses vermomd als frituurpan
* mag ik een megabucket?quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Allemaal negercouveuses vermomd als frituurpan
Mja inderdaad laten we opnhouden, negers zwart maken is te makkelijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:10 schreef Straatneger het volgende:
wacht maar tot Obama president wordt vuile kankerhonden.
Mijn negers en ik laten julllie flink zien wie er de echte gangsters zijn
Ohja, jij was een kutkloon. Vergeten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:10 schreef Straatneger het volgende:
Hondjes?quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:10 schreef Straatneger het volgende:
Ze vragen het zich daar ook af, spelen ze jarenlang met 11 negers uit die plantage, halen ze zelfs Europees voetbal. Jat iemand hun plantage waardoor ze met een halve Belgenploeg moeten spelen, staan ze dit jaar verdorie voorlaatste ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:09 schreef oshiro het volgende:
[..]
Wie jat dat nou, zo winstgevend is dat niet, ze kosten alleen maar geld
Napalm Specialquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:04 schreef Straatneger het volgende:
[..]
racist, dus ik kan niet leren omdat ik zwart ben?
je vader heeft een napalmslachtoffer geimporteerd omdat hij dezelfde gruwelijke kankerkop als jij heeftquote:
stik in je slaap of krijg anders een bloedprop in je hartquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:16 schreef Dribbel_ het volgende:
okee slapen doei kus
ik doe m'n bestquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:18 schreef Straatneger het volgende:
[..]
stik in je slaap of krijg anders een bloedprop in je hart
Dat voldoet wel aan het stereotype negerquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:10 schreef Straatneger het volgende:
je kan nooit genoeg je best doen hequote:
wat zie jij er als een vertyfte gothic uit manquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:20 schreef Andyy het volgende:
RIP Dribbel![]()
![]()
nah mag ik je neger hebben ?
past leuk bij m'n verzameling negers
counter strike noobquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:20 schreef Dubbeldrank het volgende:
Oh ja Straatnegert, er gaan er 17 in een Glock prutser
Volgens mij is een Glock Prutser geen type hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:21 schreef Straatneger het volgende:
[..]
counter strike noob
en er bestaat maar 1 type glock natuurlijk
Je moeder verwacht snel weer een miskraam, hoeven jullie voorlopig geen vlees meer te kopen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:28 schreef skiczukie het volgende:
IK HEB HONGER GODVER
KFC emmerst met Napalm Specialquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:28 schreef skiczukie het volgende:
IK HEB HONGER GODVER
dat weet jij helemaal niet BERGTURKquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij speelt graag russisch roulette. [afbeelding]
MOET IK MIJN GARP GAAN UITLEGGEN SOMSquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:31 schreef Straatneger het volgende:
[..]
dat weet jij helemaal niet BERGTURK
Als mijn moeder nog eens zwanger wordt is dat een heel maf wonder.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:29 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Je moeder verwacht snel weer een miskraam, hoeven jullie voorlopig geen vlees meer te kopen.
Slovenen
Ik had vandaag nog zo een mooie boomerang kaartje gevonden bij de bios. Past hier wel bijquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:35 schreef skiczukie het volgende:
EN HOU NOU EENS JE KANKERKOP STINKENDE KLOTENEGER
racistquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:35 schreef skiczukie het volgende:
EN HOU NOU EENS JE KANKERKOP STINKENDE KLOTENEGER
Ik wacht nog steeds.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog zo een mooie boomerang kaartje gevonden bij de bios. Past hier wel bij
Wacht.
wacht jij maar eventjes dan, vuil dierquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:55 schreef Straatneger het volgende:
Drugs dealen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:10 schreef skiczukie het volgende:
Ons negertje is aan het slapen zodat-ie morgen weer opnieuw zijn hobby kan beoefenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eddie murphy en Oprah hadden dezelfde roepnaam op schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 04:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kleur is zwart, komt door de flash
.
Internet lag eruit
quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb een Neger, Herman, van bijna 14 jaar. Toen hij ongeveer 10 jaar oud was woog hij rond de 30 kilo, het is een grote neger qua bouw (grote poten, etc) en hij was toen volgens de dierenarts perfect op gewicht, zag er goed uit, mooi gebit etc etc....echter ondanks hetzelfde voer weegt hij nu nog maar zo'n 20 kilo meer en ik vind het gewoon niet mooi meer, ingevallen flanken, mager koppie etc. Echter zijn huid glanst als een spiegel en hij gedraagd zich verder normaal. Hij krijgt echt het beste van het beste te eten en eet naastzijn eigen voer ook altijd de restjes van mijn moeder op... ook is hij pas nog ontwormd....wat kan ik hier aan doen? Of is het geen probleem?
Dat ligt aan een aantal factoren, waaronder het tijdstip waarop het geopend is en de insteek van de TS. Deze nachtbagger kan nu wel dicht inderdaad.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:29 schreef Maeksy het volgende:
Mijn topic over jodekoeken (met ttt nominatie(!1einz)) wordt gesloten en deze mag open blijven...
Chapeau mods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |