Nee, jij wel zo als je zo doorgaatquote:Op maandag 30 april 2007 02:23 schreef Jimbo het volgende:
saladin nogsteeds geen ban?
Nog 196 posts wachten, posten en dan aan jou de eer om een nieuwe FB te openenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
Respect voor jouquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:18 schreef iamredleader het volgende:
Goeiemorgen zondag 29 april - morgen koninginnedag!
Goedemorgen/Goedemiddag/Goedeavond op 1 april 2007!!!
Heren, kijk eens: ik heb de topics (nog) niet geschopt! Zouden ze met behulp van een toffe sluitpost dicht mogen?
Waarom slotjes zetten als ze toch netjes onderaan de AT staan? Die topics verdwijnen vanzelf wel in het niets, zolang iedereen er netjes van af blijft.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:18 schreef iamredleader het volgende:
Goeiemorgen zondag 29 april - morgen koninginnedag!
Goedemorgen/Goedemiddag/Goedeavond op 1 april 2007!!!
Heren, kijk eens: ik heb de topics (nog) niet geschopt! Zouden ze met behulp van een toffe sluitpost dicht mogen?
ik denk niet dat je ooit moderator zal worden, ook al wil je dat heeeeeeeeeel graag.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:20 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Respect voor jouInplaats van een nutteloze kick waarin je zegt dat hij dicht moet schiet niet op. Ik vind dat je het op de goeie manier aanpakt. Hopelijk neemt men hier een voorbeeld aan.
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:57 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ik denk niet dat je ooit moderator zal worden, ook al wil je dat heeeeeeeeeel graag.
Mensen praten over je en vinden je grappig omdat het zo zielig is.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:26 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een groot uitroepteken voor de modjes, meneer Straatneger vind het leuk om mij keer op keer lastig te vallen in diverse topics. Zojuist weer, het is erg vervelend. Ook voor mensen van andere topics.
Zou één van jullie meneer Straatneger erop kunnen wijzen dat hij zich met zijn eigen zaken moet gaan bemoeien? Want op deze manier heeft meneer Straatneger niet echt een toevoeging aan het FOK! forum.
Leer het eens negeren KM. Sta erboven en ga er niet op in, dan houdt het vanzelf op. De reden dat ze je pesten is omdat je zo lekker hapt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:26 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/4.gif]afbeelding]
Een groot uitroepteken voor de modjes, meneer Straatneger vind het leuk om mij keer op keer lastig te vallen in diverse topics. Zojuist weer, het is erg vervelend. Ook voor mensen van andere topics.
Zou één van jullie meneer Straatneger erop kunnen wijzen dat hij zich met zijn eigen zaken moet gaan bemoeien? Want op deze manier heeft meneer Straatneger niet echt een toevoeging aan het FOK! forum.
Ik heb meneer Straatneger genegeerd, maar het mocht niet baten en doet het nog steeds. Ik vond het wel welletjes geweest en gaf dit netjes aan, hier in de fb.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Leer het eens negeren KM. Sta erboven en ga er niet op in, dan houdt het vanzelf op. De reden dat ze je pesten is omdat je zo lekker hapt.
ik hou van je, weet je dat?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:59 schreef remlof het volgende:
Done.
kan nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:10 schreef remlof het volgende:
Mocht ik die behoefte voelen dan verwek ik m'n eigen kinderen wel murp
Hey.. dat is niet origineel.. zo is boris becker ook vader gewordenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:12 schreef murp het volgende:
[..]
kan niet
ik ben een vrouw
als ik naar de meet ga, vang ik je zaad op uit de wc en dan prop ik het in mn doos en dan krijg ik ook een kind hoor
dan moeten we het zo maar doen
Jij bent een Drentse gebruiker en je bent stom tegen Murp.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:10 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Hey.. dat is niet origineel.. zo is boris becker ook vader geworden
En al helemaal geen sex, dating of andere onzin. Daarvoor is PM, of de subfora R&P, SEX en V&A.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:25 schreef Snakey het volgende:
Feedback dames en heren. Geen SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |