KM, als jij als een kutusertje wordt behandeld door een paar users, wie is er dan kut? Jij of...
![]()
. Er zijn blijkbaar mensen die jouw postgedrag meer dan irritant vinden
![]()
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:01 schreef KopieerMachine het volgende:[..]
Dat durf ik niet meer.
Als ik een topic open dan komen er een aantal zeer onaangename users mijn hele topic verneuken.
De kutusers schrikken de toffe users af, waardoor bagger je strot doorgeduwd wordt, kut SC en met Q_B/zarGon/Electrowurm/Sala-Adin dat soort users opgescheept zit.Tijden zijn in een snel tempo veranderd... Toch maar wat strenger worden in ONZ? Ik vind het wel een goed idee! En ik wil wel meewerken, ik zal stoppen met mijn gebagger om ONZ een beter subforum te maken. Maar op voorwaarde dat jullie véél strenger modden!
Bijv;
-Slowchat geen kans geven
-Bagger direct slotje
-Sneller een ban uitdelen. Liever een korte dan een lange. inplaats van 1 week... een keertje 24 uur... en daarna nog een keertje als diegene doorgaat. (dat schrikt meer af dan 1 weekje
![]()
)
Tevens is ook een optie het tijdelijk het ONZ mod-team te versterken! Zodat er meer overzicht is, en bagger minder kans heeft.
Ik wil deze taak eventueel op me nemen. Kies iig een goed persoon hiervoor
Open jij nou maar eens een topic waarvan ik denk, zo, dit is wel een topic wat beter is dan wat er nu is. Je bent zelf ook een baggeraar
![]()
Echt net zoals die ouders van Pepijn
![]()
... Jij zit nooit fout
![]()
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:13 schreef KopieerMachine het volgende:[..]
Ik ook! ik wil weer dat ONZ grappig wordt! Al dat gescheld enzo en daar moet ik zelf ook mee ophouden, maar soms kan ik het gewoon moeilijk laten omdat ik gek wordt van klonen zoals straatneger.
Het liefst zou ik hem persoonlijk shredderen en de échte user weken van fok af gooien.
Zulks mannetjes verneuken alles
Het enige wat we vandaag nog lezen in ONZ is Viswijfje, Sala_Adin is een kut-turk moslim turk varken.
ONZ kan je straks wel vanderen in FLA(flame) Ik hoop dat jullie écht een oplossing vinden!
Ik geef jullie al een mooie oplossing:
Trek uwe harnas aan, trek uw zwaard en vecht tegen de bagger. Zoals de ''Human's tegen de Orcs''
![]()
De bagger en haat is er in veelheden, maar jullie hebben toverkracht. Gebruik het! En den bagger gehaat zal snel verdwijnen
En daar ging je weer...
De ene moment scheld je hem uit en de andere moment vraag je hoe het met hem gaat..
![]()
gast
![]()
.
quote:

quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:32 schreef KopieerMachine het volgende:[..]
En wat heb jij bedacht? Natuurlijk wil jij geen oplossing weet je waarom? Omdat jij een deel van dat probleem bent.
Natuurlijk ga je mij afschilderen als de kutuser dat ik ben. Maar hou alsjeblieft je mond als je zelf geen oplossing hebt. Of pas je eigen gedrag aan, want JIJ mevrouwtje Q_B is één van de grotere irritante baggeraars deze dagen.
Samen met je
irritante vriendjes maak je ONZ onveilig en dat geheel ongewild overal waar ik klik daar zijn jij en je vriendjes aan het baggeren of mij irriteren.
Degene die een ban verdient, dat ben ik niet maar dat zijn jij en je vriendjes.
Hoi
![]()
.
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:42 schreef KopieerMachine het volgende:[..]
Excuus, ik liet me even gaan. Ik heb gesproken met een hogere macht. En eigenlijk zou ik deze dame negeren. Ik kon het toch niet laten om niks te zeggen! Ik zal in het vervolg deze dame negeren want er komen alleen nutteloze discussies over.
Ik hoop dat jullie er echt wat aan gaan doen!
Gegroet,
KM
Jezus zeg. Snakey heeft een paar posts van me aangepast, maar laat dit even staan. Ik wil best normaal tegen je doen, wat ik ook doe, maar soms zit jij gewoon echt te zeuren. IPV dat je het persoonlijk oplost, ga je elke kee rnaar een "hogere" macht. Denk je dat dat iets aan de situatie zal veranden?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2007 14:20:25 ]