Die stierf onvrijwilligquote:
Is het dat nummer met de opgepitchte stemmen uit Single luck, met die vrouwelijke drummer.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:33 schreef MadMaster het volgende:
Het gaat om een hit uit 1962...
Dit is dus Telstar en het is inderdaad een zeer bekende producer, waar ook een box van uit is.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Toch maar even 'lepelen'...![]()
[afbeelding]
Ik ga rond 20.00 uur pad, als er dan nog geen goed antwoord is, gooi de vraag dan maar in de parkeerstand.
Die producer hoeft niet persé meer, de naam van de band is voldoende...quote:Op donderdag 26 april 2007 20:05 schreef belsen het volgende:
Dit is dus Telstar en het is inderdaad een zeer bekende producer, waar ook een box van uit is.
quote:On February 3, 1967, the eighth anniversary of Buddy Holly's death,killed his landlady Violet Shenton and then himself with a single barreled shotgun that he had confiscated from his protegé, former
bassist and solo star Heinz Burt at his Holloway Road home/studio.
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:17 schreef ranja het volgende:
The Tornados? Qua hit Telstar...
Ja, zo makkelijk ga ik het natuurlijk ook weer niet maken...quote:
Nee, dat zou ook best wel voor de hand liggen natuurlijkquote:Op donderdag 26 april 2007 21:35 schreef peaceman het volgende:
i don't like the drugs, but the drugs like me?
Die is het net zo min als Dope Showquote:
Je hebt iig 2 letters in de juiste volgordequote:Op donderdag 26 april 2007 21:39 schreef Berkery het volgende:
Iets van Rob de Nijs?
Nee, doch enigsinds warmer dan zo juist.quote:
Zo zou je Marilyn Manson ook kunnen omschrijven natuurlijk...quote:Op donderdag 26 april 2007 21:52 schreef MadMaster het volgende:
De persoon in die clip lijkt op de evil Loes Luca...
quote:
Nopequote:Op donderdag 26 april 2007 22:00 schreef Berkery het volgende:
Jane's Addiction - Been caught stealing
Maar een lekker onduidelijk plaatje met MM's partner-in-crime erbij doen?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:03 schreef Berkery het volgende:
We zijn er bijna. Zoveel videoclips kunnen er niet zijn.
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:12 schreef Berkery het volgende:
Is dat MM met Trent Reznor?
Zijn jullie nu boos?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:26 schreef Berkery het volgende:
Oh da's Starfuckers Inc. ofzoiets, dat nummer ken ik stiekem toch wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |