Aldus c_c op de SMS!quote:Laat ik even melden dat ik net een knal hoorde en er een soort lichtbal/vlam van achter mn pc uit de stekkerdoos kwamniets fikt thoug
![]()
Omdat ik dan nog meer tijd heb om bier te drinken en dat is niet gezond.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:22 schreef Pheno het volgende:
Waarom gaan we het niet omdraaien: 5 dagen weekend en 2 dagen werken?
Dood gaan we toch, dus dan kun je beter op een prettige manier dood gaanquote:Op donderdag 26 april 2007 08:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat ik dan nog meer tijd heb om bier te drinken en dat is niet gezond.
Doodgaan aan een ranja vergiftiging ook nietquote:Op donderdag 26 april 2007 08:33 schreef rompompom het volgende:
Doodgaan aan een kapotte lever is niet echt tof.
Gauw! Baggeren in R&P!quote:
Dat gebeurt alquote:
bij een vrouw is dat geil.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:38 schreef Stofje het volgende:
Tepelerectie.
Die homo met wie ik naar de bekerfinale zou gaan kwam er gisteren, toen hij bij de ticketbox stond, achter dat hij moet werken op 6 mei en hij vind het niet netjes om zo kort dag nog vrij te regelen. Ziekmelden of dergelijke grappen doet hij ook niet aan, dus ik heb geen kaarten. Daar bovenop komt dat er bergen werk liggen en ik gezeik krijg van iedereen waar ik geen zin in heb.quote:
Zoeen n00bquote:Op donderdag 26 april 2007 10:43 schreef Stofje het volgende:
Werken prefereren boven de bekerfinale.
Ja inderdaad. En dan is het nog één of ander pauperesque bijbaantje in de keuken ook.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:43 schreef Stofje het volgende:
Werken prefereren boven de bekerfinale.
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En dan is het nog één of ander pauperesque bijbaantje in de keuken ook..
Doe wat make-up op, doe wat sexy kleding aan en ineens zijn ze weer lief en doen ze alles voor je.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:51 schreef Misstique het volgende:
Mannen zijn echt stom.
Ik had zelf gisteren geen tijd om kaarten te halen omdat ik hier tot 17.30 op kantoor zit elke dag. Vandaag is het koopavond dus ga ik alsnog wel even langs de sigarenboer, mits ik even iemand vind wie mee gaat. Het gros van mijn vriendengroep geeft niets om voetbal en om nou in mijn eentje te gaan is ook niet alles.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:50 schreef Stofje het volgende:
[..]! Maar jij gaat nu in z'n geheel niet?
Als ik af en toe 'kutpubliek', 'het lijkt hier wel Ajax-publiek,pff', 'hee, stelletje mongolen, zíngen!' en dat soort kreten mag uiten, vind ik het wel overwegable.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:52 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik had zelf gisteren geen tijd om kaarten te halen omdat ik hier tot 17.30 op kantoor zit elke dag. Vandaag is het koopavond dus ga ik alsnog wel even langs de sigarenboer, mits ik even iemand vind wie mee gaat. Het gros van mijn vriendengroep geeft niets om voetbal en om nou in mijn eentje te gaan is ook niet alles.
Dat denken wij weer van vrouwen. Tenzij tietenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:51 schreef Misstique het volgende:
Mannen zijn echt stom.
Het lijkt wel afgesproken werk, maar ik doelde een klein beetje op het eerste.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Doe wat make-up op, doe wat sexy kleding aan en ineens zijn ze weer lief en doen ze alles voor je.
We kunnen meeten.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:52 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik had zelf gisteren geen tijd om kaarten te halen omdat ik hier tot 17.30 op kantoor zit elke dag. Vandaag is het koopavond dus ga ik alsnog wel even langs de sigarenboer, mits ik even iemand vind wie mee gaat. Het gros van mijn vriendengroep geeft niets om voetbal en om nou in mijn eentje te gaan is ook niet alles.
Nope. Ik kom aan op station en hij verteld me dat hij een 'treurige mededeling' heeft. Ik vind meeten prima. Dan haal ik straks gewoon alsnog een kaartje.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
We kunnen meeten..
Wel een ontzettende stakker dat die gast dan meteen ook voor jou maar niet haalt, trouwens. Hij belde je ook niet effe ofzo?
Tof, hoop dat het nog lukt. En dat laatste klopt. Maar kan je niet de kaart van die vriend lenen dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:02 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nope. Ik kom aan op station en hij verteld me dat hij een 'treurige mededeling' heeft. Ik vind meeten prima. Dan haal ik straks gewoon alsnog een kaartje.
Stof, volgens mij kan ik geen kaart voor jou halen want ik vermoed dat het 1 kaart per CC is.
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:08 schreef SiemeN het volgende:
Ik niet meer nu. Dat gaat zaterdag worden..
dan haalt hij jouw kaartje maar op?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:17 schreef SiemeN het volgende:
Hij woont in een dorp nabij Alkmaar, ik in Leiden. Aangezien ik werk van 09.00 tot 17.30 en het openbaar vervoer vanaf mijn werk naar Alkmaar ernstig slecht is, is het niet haalbaar om voor 20.00 in Alkmaar te zijn om die CC op te halen. Eerder dan zaterdag gaat dus echt niet lukken, vrees ik.
Dat had ik ook al voorgesteld ja, maar hij is zelf ook pas na 20.00 thuis vandaag.quote:
HUUUUUquote:Op donderdag 26 april 2007 11:23 schreef SiemeN het volgende:
Oh well. Dan maar weer SBS6.
"En we gaan naar Ellemieke met.. de prijsvraag! Ellemiek, ga je gang."quote:
Da's ook op tien toch, bekervoetbal? Heb je in ieder geval nog Genee, die heeft tenminste wat humor in z'n donder.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:23 schreef SiemeN het volgende:
Oh well. Dan maar weer SBS6.
Ohja, dat zit bij Tien tegenwoordig. Je hebt gelijkt.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's ook op tien toch, bekervoetbal? Heb je in ieder geval nog Genee, die heeft tenminste wat humor in z'n donder.
Wat een ongelooflijke pauper trouwens, die vriend (uit fucking Alkmaar/Heiloo/heerhugowaard ook nog es) van je.
Drukke werkdag, neem ik aan?quote:
Behoorlijk.quote:
And so am I.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:20 schreef SiemeN het volgende:
Life's a bitch.
Ik doe me hier heel anders voor dan ik irl ben.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:20 schreef SiemeN het volgende:
Life's a bitch.
You better give me somethingquote:
Ahuh. Vandaar de uitdrukking 'life sucks'.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:51 schreef mcDavid het volgende:
Mt. is life, lees ik hieruit?
lekkerquote:Op donderdag 26 april 2007 12:34 schreef SiemeN het volgende:
Lunch.
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ahuh. Vandaar de uitdrukking 'life sucks'.
na de oerknal van gisteren niet meer gezienquote:Op donderdag 26 april 2007 12:58 schreef mcDavid het volgende:
Over 'leven' gesproken, iemand enig idee hoe het met c_c is?
Vergeet de dodenherdenking niet!quote:Op donderdag 26 april 2007 13:18 schreef Q. het volgende:
Koninginnedag, Dag van de arbeid, Dag van de Q: een boel feescht volgende week.
Hoiquote:Op donderdag 26 april 2007 12:58 schreef mcDavid het volgende:
Over 'leven' gesproken, iemand enig idee hoe het met c_c is?
Nee, want om kaarten te halen voor de bekerfinale moet je in het bezit zijn van een clubcard. Deze heb ik wel, maar is nu dus te vinden in de portomonnee van die maat. Ik ken verder niet echt mensen uit de buurt wie ook een clubcard hebben, omdat de meeste mensen met wie ik omga geen snars om voetbal geven.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En SiemeN, is er echt niemand anders die die dingen kan halen? Als ik kaartjes ergens voor moet hebben trommel ik meestal vrienden, familieen vage kennissen op, zodat ik er zeker van ben. Hell, desnoods doet iemand hier het.
Oh. Ja. Dat maakt het natuurlijk lastiger inderdaad. Zo zie je maar weer hoe weinig ik van voetbal weetquote:Op donderdag 26 april 2007 13:32 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nee, want om kaarten te halen voor de bekerfinale moet je in het bezit zijn van een clubcard. Deze heb ik wel, maar is nu dus te vinden in de portomonnee van die maat. Ik ken verder niet echt mensen uit de buurt wie ook een clubcard hebben, omdat de meeste mensen met wie ik omga geen snars om voetbal geven.
Door pepijn?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Ja. Dat maakt het natuurlijk lastiger inderdaad. Zo zie je maar weer hoe weinig ik van voetbal weet.
Dat soort vrienden zouden met een koekenpan tegen het gezicht gemept moeten worden.
Soms word ik moedeloos van R&P.quote:Ach, vrouwen houden er soms van om misbruikt te worden. Het laadt hun emoties op, en dat is nooit verkeerd.
soms?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Soms word ik moedeloos van R&P.
Ik kan hier maar één ding op zeggen:quote:Op donderdag 26 april 2007 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, dezelfde dude is er heilig van overtuigd dat vrouwen op geld vallen, een relatie staat of valt bij hoe knap de man is en dat vrouwen seks en vooral dingen als gebeft worden moeten verdiénen.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:41 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik kan hier maar één ding op zeggen:.
Heet hij Adolf?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, dezelfde dude is er heilig van overtuigd dat vrouwen op geld vallen, een relatie staat of valt bij hoe knap de man is en dat vrouwen seks en vooral dingen als gebeft worden moeten verdiénen.
Meer Jan 'ik durf niet bij meisjes in de buurt te komen en als ik het al durf lachen ze me uit vanwege het gestotter en de trillende lip en m'n asymmetrische rotkop wil ook al niet meewerken dus ik geef alle vrouwen de schuld van het feit dat ik op m'n 30e nog maagd ben' Modaal.quote:
Hij heeft zeker een A4 als paspoort met zo'n naamquote:Op donderdag 26 april 2007 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meer Jan 'ik durf niet bij meisjes in de buurt te komen en als ik het al durf lachen ze me uit vanwege het gestotter en de trillende lip en m'n asymmetrische rotkop wil ook al niet meewerken dus ik geef alle vrouwen de schuld van het feit dat ik op m'n 30e nog maagd ben' Modaal.
Dat is een lange naam!quote:Op donderdag 26 april 2007 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meer Jan 'ik durf niet bij meisjes in de buurt te komen en als ik het al durf lachen ze me uit vanwege het gestotter en de trillende lip en m'n asymmetrische rotkop wil ook al niet meewerken dus ik geef alle vrouwen de schuld van het feit dat ik op m'n 30e nog maagd ben' Modaal.
Kunt u dat spellen, meneer?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Isaac. Karel. Spatie. Dirk. Utrecht. Richard. Ferdinand. Spatie. Nico. Isaac. Eduard. Tinus. Spatie. Bernard. Isaac. Johan. Martinus. Eduard. Isaac. Simon. Johan. Eduard. Simon. Spatie. Isaac. Nico. Spatie. Dirk. Eduard. Spatie. Bernard. Utrecht. Utrecht. Richard. Tinus. Spatie. Tinus. Eduarid. Spatie. Karel. Otto. Martinus. Eduard. Nico. Spatie. Eduard. Nico. Spatie. Anton. Leo. Simon. Spatie. Dirk. Utrecht. Richard. Ferdinand. Spatie. Leo. Anton. Charlotte. Herman. Eduard. Nico. Spatie. Enz.quote:
Ik gok dat stomme telefonistes daar makkelijker over doen dan over mijn achternaam. Nederlanders, bah.quote:
Niet danquote:Op donderdag 26 april 2007 13:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, dezelfde dude is er heilig van overtuigd dat vrouwen op geld vallen, een relatie staat of valt bij hoe knap de man is en dat vrouwen seks en vooral dingen als gebeft worden moeten verdiénen.
Heet Litso niet gewoon "De Vries", ofzo? Dan kun je zijn naam overnemen.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik gok dat stomme telefonistes daar makkelijker over doen dan over mijn achternaam. Nederlanders, bah.
Hij heeft de voorletters S.S. en een achternaam die Duits klinkt.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Heet Litso niet gewoon "De Vries", ofzo? Dan kun je zijn naam overnemen. [afbeelding]
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:18 schreef SiemeN het volgende:
Achja. Het is allemaal niets als je je bedenkt hoe het klinkt als ik me aan een Engelsman moet voorstellen.
Wie was dat? Linkje?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, zoiets zou ik niet doen. Gaat tegen m'n principes in.quote:
Ow.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, zoiets zou ik niet doen. Gaat tegen m'n principes in.
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Helpt het als ik zeg dat ik echt elke mogelijke versies van mijn voornaam inmiddels als 's heb gehoord? Ik werd ooit 's Maria genoemd, en je moet echt heel erg je best doen om Maria in mijn naam te zien.
Ben je ook in de 'koopgoot' geweest? Met die gruwelijke kuttrappen?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:53 schreef SiemeN het volgende:
Ik was afgelopen weekend voor het eerst in m'n leven 'shoppen' in Rotterdam. *ril*.
Dat moet een schok zijn geweestquote:Op donderdag 26 april 2007 14:53 schreef SiemeN het volgende:
Ik was afgelopen weekend voor het eerst in m'n leven 'shoppen' in Rotterdam. *ril*.
Daar was ik zaterdag nog! Maar ik ben er niet in geweest. Wel 12 verdiepingen erboven bij de ABN Amro.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Ben je ook in de 'koopgoot' geweest? Met die gruwelijke kuttrappen?
God, ja, ik hoop echt dat degene die dat bedacht heeft een niet al te fijne dood heeft gehad. Schijnt voor de brandweer te zijn. Dat de wagens naar beneden kunnen rijden.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar woon ik alquote:Op donderdag 26 april 2007 14:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat moet een schok zijn geweest.
Bah, ik ben de laatste tijd zó enorm hard afgeknapt op Rotterdam. Het was altijd al lelijk en veel te druk enzo, maar Sinds kort erger ik me op dagelijkse basis aan kutmarokkaantjes en van die hippe negers die de MP3-functie van een telefoon ontdekt hebben maar de oordopjes er niet bij hebben kunnen jatten en de altijd stinkende metrostations en de superdrukkebinnenstad
.
Ik verhuis later één of ander boerenkutdorp, waar mensen nog niet van buitenlanders gehoord hebben.
Zou ik mee oppassen! "wat een boer niet kent dat lust hij niet" geldt net zo hard op sociaal gebied!quote:Op donderdag 26 april 2007 14:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik verhuis later één of ander boerenkutdorp, waar mensen nog niet van buitenlanders gehoord hebben.
dan vraag je je toch af of het niet handiger geweest was gewoon een helling te maken?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
God, ja, ik hoop echt dat degene die dat bedacht heeft een niet al te fijne dood heeft gehad. Schijnt voor de brandweer te zijn. Dat de wagens naar beneden kunnen rijden.
Klopt, kloptquote:Op donderdag 26 april 2007 14:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zou ik mee oppassen! "wat een boer niet kent dat lust hij niet" geldt net zo hard op sociaal gebied!
...dat je ze er met een viltstift opschrijft?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
om de meest idiote reacties op een hoofddoek vast te leggen.
Dit was denk ik esthetisch meer verantwoord, in de jaren '50. Echt, je zou haast denken dat de Duitsers destijds ook het gevoel voor esthetiek eruit gebombardeerd hebben.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan vraag je je toch af of het niet handiger geweest was gewoon een helling te maken?
Hou je niet van de domme.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
...dat je ze er met een viltstift opschrijft?
Dat was wel drama ja.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het station toch niet?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:28 schreef mcDavid het volgende:
Dat station ook echt he,
Sinds de eerste keer dat ik daar was (c.a. 3 jaar geleden), heb ik nog nóóit twee keer via dezelfde route naar buiten kunnen lopen!
Én Zwolle.quote:
Ohja.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het station toch niet?. Je hebt maar kanten.
Een ander verhaal is Amsterdam CS. Het is me nog nooit gelukt om met iemand af te spreken daar en elkaar dan in 1 keer te vinden.
Maar daar wordt in ieder geval niet iedere week de uitgang verplaatst!quote:Op donderdag 26 april 2007 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het station toch niet?. Je hebt maar 2 kanten.
Een ander verhaal is Amsterdam CS. Het is me nog nooit gelukt om met iemand af te spreken daar en elkaar dan in 1 keer te vinden.
Ik ook al. Het wordt nog druk daar.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja, we moesten nog een park checken daar.
Dudequote:Op donderdag 26 april 2007 15:28 schreef mcDavid het volgende:
Dat station ook echt he,
Sinds de eerste keer dat ik daar was (c.a. 3 jaar geleden), heb ik nog nóóit twee keer via dezelfde route naar buiten kunnen lopen!
Oh. Dát. Ja, ze schuiven wel eens met de looproute buiten. Maar dat is gewoon braaf tussen de hekken/planken doorlopen en dan kom je er vanzelf.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:38 schreef mcDavid het volgende:
Maar daar wordt in ieder geval niet iedere week de uitgang verplaatst!
Én Breda.quote:
Dat is waar ja, nu met die verbouwing is het elke keer weer raden hoe ik van de metro in het station kom. We krijgen binnenkort ook een tijdelijk station, hopen dat dat net zo'n feest wordt als in Arnhemquote:Op donderdag 26 april 2007 15:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar daar wordt in ieder geval niet iedere week de uitgang verplaatst!
Valt het te combineren of wil je Tiek voor jezelf?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:38 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik ook al. Het wordt nog druk daar.
We zijn nog niet verder gekomen dan "wanneer doen we eens een mini-meet". Valt prima te combineren dus.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Valt het te combineren of wil je Tiek voor jezelf?.
Was dat knooppunt nog niet genoeg?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:41 schreef mcDavid het volgende:
Hó even! Hoevelaken krijgt binnenkort óók een station!
Wat gek, dat zo'n bruisende place to be nog geen station heeft.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:41 schreef mcDavid het volgende:
Hó even! Hoevelaken krijgt binnenkort óók een station!
Ik pak je vanavond wel ff op MSN.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En jou ook.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:38 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik ook al. Het wordt nog druk daar.
Alleen duurt "nu met die verbouwing" dus al 3 jaar. En zijn ze zo te zien nog lang niet op de helft!quote:Op donderdag 26 april 2007 15:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat is waar ja, nu met die verbouwing is het elke keer weer raden hoe ik van de metro in het station kom. We krijgen binnenkort ook een tijdelijk station, hopen dat dat net zo'n feest wordt als in Arnhem.
Niet zulke dingen zeggen Tiek, het is al warm zatquote:Op donderdag 26 april 2007 15:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik pak je vanavond wel ff op MSN..
Ja dat gaat dus weg!quote:
Ik ben er iig tot een uur of elf.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet zulke dingen zeggen Tiek, het is al warm zat.
(Als ik niet reageer ben ik aan het thuiswerken, maar je bent er na een uurtje of 10 ook nog wel neem ik aan).
Ging tot 2009 duren dacht ik. Echt zo butt, de twee stations waar ik het het vaakst kom zijn een compleet drama.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Alleen duurt "nu met die verbouwing" dus al 3 jaar. En zijn ze zo te zien nog lang niet op de helft!
En ja, ze hebben naast de huidige tunnel een compleet nieuwe tunnel gebouwd, zodat ze de huidige kunnen renoveren!
Kek.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben er iig tot een uur of elf.
't is wel leuk om te horen hoe oude bejaardjes klagen dat ze het station aan de overkant van de snelweg doen, in plaats van aan de dorpkant.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat gek, dat zo'n bruisende place to be nog geen station heeft.
En anders stuur ik je wel een SMS.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:46 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben er mits internet er is.
Gelukkig hoef ik meestal niet naar buiten, als ik op rotterdam CS ben. Zolang je binnen blijft is het (tot nu toe) redelijk makkelijk.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ging tot 2009 duren dacht ik. Echt zo butt, de twee stations waar ik het het vaakst kom zijn een compleet drama.
Verkapte 'zie mij persoonlijk contact hebben en SMSen en alles met leuke jongens'-post. Ik heb je door, kreng, ik heb je door!quote:Op donderdag 26 april 2007 15:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
En anders stuur ik je wel een SMS..
Dat is best knap, want Amsterdam CS is het enige station in Nederland met een officieel Meeting Point in de centrale hal.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het station toch niet?. Je hebt maar 2 kanten.
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verkapte 'zie mij persoonlijk contact hebben en SMSen en alles met leuke jongens'-post. Ik heb je door, kreng, ik heb je door!
quote:
Je bent gewoon jaloers.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verkapte 'zie mij persoonlijk contact hebben en SMSen en alles met leuke jongens'-post. Ik heb je door, kreng, ik heb je door!
Tiek en ik SMS'en dan ook kei vaak.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mooi. Ik moet je nog een shitload aan muziek sturen.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:50 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb trouwens zojuist éindelijk internet besteld. Toch iets handiger dan meesurfen op de wireless van de buren..
Breda gaat binnenkort ook compléét op de schop, van de lelijke bak steen die het nu is tot een hypermoderne glazen tempel. Ik hou m'n hart vast. Al hebben we straks wel als enige stad buiten de Randstad een aansluiting op de nieuwe Hogesnelheidslijnquote:Op donderdag 26 april 2007 15:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Ging tot 2009 duren dacht ik. Echt zo butt, de twee stations waar ik het het vaakst kom zijn een compleet drama.
utrecht heeft ook zoiets. Maar dan heet het "trefpunt" ofzo. Alleen is het vertrektijden bord toch meestal makkelijker te vinden.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is best knap, want Amsterdam CS is het enige station in Nederland met een officieel Meeting Point in de centrale hal.!
Ik ben dat een beetje ontgroeid.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:51 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Tiek en ik SMS'en dan ook kei vaak..
Ja. Maar. Dan zeg je 'ik sta bij de AKO' en blijken er 4 AKO's te zijn. En 'bij de uitgang' helpt ook niet. En ik kan me oprecht niet voor de geest halen waar het meetingpoint isquote:Op donderdag 26 april 2007 15:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is best knap, want Amsterdam CS is het enige station in Nederland met een officieel Meeting Point in de centrale hal.!
quote:
Can you blame me?quote:
Gelukkig maar, want ik zit sowieso elke maand tegen een véél te hoge rekening aan te hikken.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben dat een beetje ontgroeid..
Tegenswoordigs neuk ik alleen nog maar met leuke mannen ipv ze eindeloos te SMS'en.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben dat een beetje ontgroeid..
Oh ja, nu je het zegt, Delft gaat óók op de schop! Het hele gedeelte door bewoond gebied gaat onder de grond, en het station gaat ook helemaal veranderen!quote:Op donderdag 26 april 2007 15:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Breda gaat binnenkort ook compléét op de schop, van de lelijke bak steen die het nu is tot een hypermoderne glazen tempel. Ik hou m'n hart vast. Al hebben we straks wel als enige stad buiten de Randstad een aansluiting op de nieuwe Hogesnelheidslijn.
"Onder het blauwe rolluikjesbord".quote:Op donderdag 26 april 2007 15:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Daarnaast heeft Utrecht er ook één en die is tenminste makkelijk te vinden.
Is Alberto er dan ook?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alwaar ik dan nog gemakkelijk een kwartier op 2 meter afstand van Litso kan staan tot rpp er ook aan komt wandelen en ik hem wél herkenquote:
Ik lees nu pas dat ik schijnbaar onder de noemer "leuke jongen" val.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Same here.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:53 schreef SiemeN het volgende:
Ik weet echt niet waar ik het aan kwijt raak. Ik zit al minstens 6 maanden niet meer onder de 120 euro.
Je liep met muziek op het speakertje van je telefoon door rotterdam?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:54 schreef Chowi het volgende:
Oh my gosh, I'm a nigger.
Ik ben heel erg bang voor m'n nieuwe rekening. Ik had al twee maanden ofzo nog maar 40 euro, na máánden rustig boven de 100 (en soms 200) te zitten.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:53 schreef SiemeN het volgende:
Ik weet echt niet waar ik het aan kwijt raak. Ik zit al minstens 6 maanden niet meer onder de 120 euro.
Ik weet niet meer wie het was, in ieder geval een Fokker dacht ik, die het grote blauwe bord niet kon vinden daar.quote:
Subtiel hm?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:54 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik lees nu pas dat ik schijnbaar onder de noemer "leuke jongen" val..
Schoenmaat!quote:
Nee, die functie heeft mijn telefoon niet eens. Ik ben gewoon bruin.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je liep met muziek op het speakertje van je telefoon door rotterdam?
*meldt*quote:Op donderdag 26 april 2007 15:57 schreef clumsy_clown het volgende:
maar ik weet niet of er iemand mee-eet.
Zoeen toffe bijnaam, dat.quote:
Superioriteitsdenken.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:55 schreef Misstique het volgende:
Even wachten met posten tot ik een kop thee heb gehaald please.
Dat was geen uitkomst voor mij. Er ging gerust 40 euro doorheen, in een weekend.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:57 schreef mcDavid het volgende:
Ik waardeer iedere maand 10 euro op.
Maargoed ik heb dan ook geen vrienden, en bovendien telefoonangst.
Jewait. Ik ben goed in bijnamen. How's life?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat was geen uitkomst voor mij. Er ging gerust 40 euro doorheen, in een weekend.
't is hier net de NS: altijd te langzaam, tenzij je een keer te laat ben, dan wordt er níét gewacht.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:59 schreef Misstique het volgende:
Bedankt voor het wachten.
Lang leve gratis naar huisnummers mogen bellen van Tiscaliquote:
Ik mis alleen de Opel Astra en de labrador nog.quote:
Dat heb ik ook. Toffe uitvindingquote:Op donderdag 26 april 2007 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Lang leve gratis naar huisnummers mogen bellen van Tiscali. Heeft m'n rekening veel goeds gedaan.
Tique!quote:
Het was toch huisje-bóómpje-beestje?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik mis alleen de Opel Astra en de labrador nog.
Ik ben de Ticken Teriyaki zat. Noem 's iets anders lekkers, zonder varreken.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:02 schreef SiemeN het volgende:
De subway. Goddelijk voedsel.
Wel duur. En in Breda zit'ie naast de coffeeshop waar al het uitschot van de stad zich lijkt te verzamelen.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:02 schreef SiemeN het volgende:
De subway. Goddelijk voedsel.
Als je voor het grote bord met vertrektijden staat, hangt er rechts in neon een fors uit de kluiten gewassen bord met Meeting Point.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja. Maar. Dan zeg je 'ik sta bij de AKO' en blijken er 4 AKO's te zijn. En 'bij de uitgang' helpt ook niet. En ik kan me oprecht niet voor de geest halen waar het meetingpoint is. Daarnaast heeft Utrecht er ook één en die is tenminste makkelijk te vinden
.
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lang leve gratis naar huisnummers mogen bellen van Tiscali. Heeft m'n rekening veel goeds gedaan.
I don't get it?quote:
Ja, maar autobedrijven hebben doorgaans geen Berk, Eik of Kastanje in hun assortiment.quote:
Ik heb altijd de Italian B.M.T. Met alles er op plús chilisaus. Volgens mij zit dat broodje echter bomvol met onrein vlees en bovendien stink je de rest van de week uit je greppel.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben de Ticken Teriyaki zat. Noem 's iets anders lekkers, zonder varreken.
Ik wil wedden dat die in een andere tunnel is dan waar ik altijd aankomquote:Op donderdag 26 april 2007 16:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je voor het grote bord met vertrektijden staat, hangt er rechts in neon een fors uit de kluiten gewassen bord met Meeting Point..
Gewoon. Aanvragen. Check de site even, afhankelijk van welke snelheid je hebt kan je het er gratis bij krijgen. Of eerste 6 maanden gratis en daarna 5 euro ofzo was het.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?Ik heb ook tiscali!
Mooi, ik voelde me al domquote:
Dan zal het wel niet gelden, bij het goedkoopste abonnement dat ze hebbenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Gewoon. Aanvragen. Check de site even, afhankelijk van welke snelheid je hebt kan je het er gratis bij krijgen. Of eerste 6 maanden gratis en daarna 5 euro ofzo was het.
Je hebt al kinderenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik mis alleen de Opel Astra en de labrador nog.
Kijk naar het tijdschrift. Het duurde ook even voor ik 't vatte hoor.quote:
Klinkt niet als iets voor mij inderdaadquote:Op donderdag 26 april 2007 16:04 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik heb altijd de Italian B.M.T. Met alles er op plús chilisaus. Volgens mij zit dat broodje echter bomvol met onrein vlees en bovendien stink je de rest van de week uit je greppel.
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat die in een andere tunnel is dan waar ik altijd aankom.
Check.quote:[..]
Mooi, ik voelde me al dom.
Oh. Ik vind een auto inderdaad ook een heel goed alternatief.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, maar autobedrijven hebben doorgaans geen Berk, Eik of Kastanje in hun assortiment.
Denk het wel eigenlijk hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan zal het wel niet gelden, bij het goedkoopste abonnement dat ze hebben
Bedankt, guys. Ik voel me nu kei-slim. Hihi.quote:
Ohnee. En die nog. Eigenlijk valt het best mee.quote:
Zwart met geel?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kijk naar het tijdschrift. Het duurde ook even voor ik 't vatte hoor.
Dan nog, wtf?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh. Ik vind een auto inderdaad ook een heel goed alternatief.
Oh btw Opelquote:Op donderdag 26 april 2007 16:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohnee. En die nog. Eigenlijk valt het best mee.
Dan snap ik 'm nóg nietquote:Op donderdag 26 april 2007 16:08 schreef Chowi het volgende:
Wanneer ga je 'r bezwangeren? Woon je nog in dat toffe appartement in Breda eigenlijk?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohnee. En die nog. Eigenlijk valt het best mee.
Ja, duh. Het was het meest burgertruttige voorbeeld dat ik zogauw kon bedenken.quote:
Stomme webfilter hier, ik zie het plaatje nietquote:Op donderdag 26 april 2007 16:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik pis er altijd tegen na een avondje uit.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, duh. Het was het meest burgertruttige voorbeeld dat ik zogauw kon bedenken.
Het gaat niet om zwart met geel. Het is gewoon als vreemdgaan.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zwart met geel?. Zegt me nog steeds niks.
.
Ehm. Over een paar jaar?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:11 schreef Chowi het volgende:
Wanneer ga je 'r bezwangeren? Woon je nog in dat toffe appartement in Breda eigenlijk?
Wwtf?quote:
Ah. Die optie had ik wel bedacht, maar dan is het gewoon mijn humor dus niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het gaat niet om zwart met geel. Het is gewoon als vreemdgaan.
Sjonge, de kinderen staan gewoon al in de planning! Da's snel gegaan dan.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Ehm. Over een paar jaar?
En jup, min of meer met z'n tweeën nu, dat wel. Sta wel ingeschreven voor wat anders, maar dat zal dan ook in Breda of nabije omgeving worden.
Dit gaat mijn pet te boven.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het gaat niet om zwart met geel. Het is gewoon als vreemdgaan.
Oh, haha, nu snap ik hem ook maar hij is niet echt grappig.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jammer.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah. Die optie had ik wel bedacht, maar dan is het gewoon mijn humor dus niet..
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh, haha, nu snap ik hem ook maar hij is niet echt grappig.
?.quote:
Priscilla en Mike Jr.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sjonge, de kinderen staan gewoon al in de planning! Da's snel gegaan dan.
Heb je al namen? Toch niet Samantha en Giovanni hè?
Da's minstens zo erg.quote:
Het kamp staat niet tussen mijn woningopties.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:14 schreef Chowi het volgende:
Sjonge, de kinderen staan gewoon al in de planning! Da's snel gegaan dan.
Heb je al namen? Toch niet Samantha en Giovanni hè?
Pff, jij bent wel een van de meest extreme kuddedieren die ik ooit ben tegengekomen.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe even stoer alsof ík hem wel snap
Het zijn de krullen!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pff, jij bent wel een van de meest extreme kuddedieren die ik ooit ben tegengekomen.
Hou nou op, hier lul je jezelf écht niet meer uit.quote:
Ja, ik weet hoe dat gaat.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Het kamp staat niet tussen mijn woningopties.
En ehm, nouja, planning. Dat niet. Maar de komende tijd nog niet in ieder geval.
Wat Misstique zegt.quote:
BeF eindelijk weer terug on-topic.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hou nou op, hier lul je jezelf écht niet meer uit..
Mits bier.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:21 schreef Chowi het volgende:
Ja, ik weet hoe dat gaat.
"Oh, HIHIHI! Ik ben de pil drieënhalve maand vergeten te slikken en nu ben ik zwanger. Van jou! En buitenbaarmoederlijk! Maar já, een abortus druist tegen al mijn principes in want nu ben ik opeens zwáár orthodox (ik weet dat dat pleonasme is). En, hm, tsja, dan maar kinderen, hm?"
Dus halsoverkop ga je daar dan uiteindelijk maar mee akkoord. Veel te vroeg voor je gevoel. En dan, floeps, is het zomaar ineens een twee- óf drieling. En zeg dan maar vaarwel tegen je vrije, semi-onverantwoordelijke leven..
Als die tweede Van Barneveld van achternaam heet kun je je beter meteen verhangen.quote:
Ah, de ontkenningsfase.quote:
Weet je, ik zou het echt uitmaken dan. Ik wil nooit en te nimmer kinderen.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe dat gaat.
"Oh, HIHIHI! Ik ben de pil drieënhalve maand vergeten te slikken en nu ben ik zwanger. Van jou! En buitenbaarmoederlijk! Maar já, een abortus druist tegen al mijn principes in want nu ben ik opeens zwáár orthodox (ik weet dat dat pleonasme is). En, hm, tsja, dan maar kinderen, hm?"
Dus halsoverkop ga je daar dan uiteindelijk maar mee akkoord. Veel te vroeg voor je gevoel. En dan, floeps, is het zomaar ineens een twee- óf drieling. En zeg dan maar vaarwel tegen je vrije, semi-onverantwoordelijke leven..
De naaktfoto's van Raymond van Barneveldquote:Op donderdag 26 april 2007 16:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als die tweede Van Barneveld van achternaam heet kun je je beter meteen verhangen.
Shit, ben ik toch negerquote:Op donderdag 26 april 2007 16:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Tis geen weer voor een blanke.
Oh, ik wel een keer. Na m'n 30e ofzo. Gelukkig zijn we het daar allebei al over eensquote:Op donderdag 26 april 2007 16:24 schreef Pheno het volgende:
Weet je, ik zou het echt uitmaken dan. Ik wil nooit en te nimmer kinderen.
Maar dat is toch ook zielig? Dan krijg je zo'n alleenstaande moeder die uiteindelijk haar haar gaat blonderen en zware shag gaat roken en met haar slippers aan op d'r Vespa naar de Aldi gaat.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom klikte ik eigenlijk?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:24 schreef SiemeN het volgende:
[..]
De naaktfoto's van Raymond van Barneveld
"Ik ben zwanger!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"schat?"
-"je staat in beeld"
"ik ben zwanger!"
-"pak eens een biertje voor me!"
En terecht. Ik kots op vrouwen die dat soort grappen uithalen. Net als mensen die kinderen nemen om de relatie te verbeteren. Nekschotkandidaten.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
You are not alone.quote:
...en de kleine "Brechtje" noemt....quote:Op donderdag 26 april 2007 16:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook zielig? Dan krijg je zo'n alleenstaande moeder die uiteindelijk haar haar gaat blonderen en zware shag gaat roken en met haar slippers aan op d'r Vespa naar de Aldi gaat.
Dan ben ik maar egoistischquote:Op donderdag 26 april 2007 16:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook zielig? Dan krijg je zo'n alleenstaande moeder die uiteindelijk haar haar gaat blonderen en zware shag gaat roken en met haar slippers aan op d'r Vespa naar de Aldi gaat.
mini-Litso'squote:Op donderdag 26 april 2007 16:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En terecht. Ik kots op vrouwen die dat soort grappen uithalen. Net als mensen die kinderen nemen om de relatie te verbeteren. Nekschotkandidaten.
Ik wil wél kinderen trouwens. Ooit.
"Ik niet." doet het ook aardig.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:28 schreef Chowi het volgende:
"Ik ben zwanger!."
"Ja, moet jij weten. Als het mij maar niks kost."
yvonne past zó niet in dat beeld.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
...en de kleine "Brechtje" noemt....
Een kleine versie van Litso zit bij de geboorte al tegen de 1 meter denk ikquote:
SOwieso, als het dus met die truc gaat dan is het over en uit. En dat meen ik. Dan kan ik mijn wens versneld ten uitvoer brengen. Emigreren.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En terecht. Ik kots op vrouwen die dat soort grappen uithalen. Net als mensen die kinderen nemen om de relatie te verbeteren. Nekschotkandidaten.
Ik wil wél kinderen trouwens. Ooit.
Arme c_c.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Een kleine versie van Litso zit bij de geboorte al tegen de 1 meter denk ik.
Die post typte ik niet eens met Yvonne in mijn hoofd.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
...en de kleine "Brechtje" noemt....
Ook een leuke manier om bekend te maken dat je zwanger bent is meedoen aan zevenletterlingo.quote:
Kruisje.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die zien er zo uit volgens Nosh:
[afbeelding]
Ze blijft dan puffenquote:
Hier niet. Firefoxquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
yvonne past zó niet in dat beeld.
Dude, dat ding moet nog ergens úitquote:Op donderdag 26 april 2007 16:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Een kleine versie van Litso zit bij de geboorte al tegen de 1 meter denk ik.
ik had alleen het stukje "blond" en "zware shag" gelezen.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
yvonne past zó niet in dat beeld.
Bril-jant.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze zien er volgens Nosh trouwens zo uit.
Nunietmeer.quote:
Doe dat dan wat sneller, muts!quote:
Macaroni is makkelijk.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:39 schreef SiemeN het volgende:
Wat zal ik eens eten vanavond. Voorwaarde is dat het zo min mogelijk moeite mag kosten.
Nee?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:38 schreef Dagonet het volgende:
Mail stuuk?
Subway! Of iets bestellen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:39 schreef SiemeN het volgende:
Wat zal ik eens eten vanavond? Voorwaarde is dat het zo min mogelijk moeite mag kosten.
Wat? Hm? Vakantie? Wasda?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:39 schreef Chowi het volgende:
Oh, trouwens. Ik wil jullie niet jaloers maken ofzo hoor, maar ik heb vakantie..
Ik heb alleen maandag vrijquote:Op donderdag 26 april 2007 16:39 schreef Chowi het volgende:
Oh, trouwens. Ik wil jullie niet jaloers maken ofzo hoor, maar ik heb vakantie..
Subway heb ik niet genoeg aan. Zo'n 30cm broodje eet ik als tussendoortje.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Subway! Of iets bestellen natuurlijk.
Vrij. Geheel zonder verplichtingen. Naja, ik heb nog wel facultatieve lesdagen over drie weken, maar dat mag ik zelf weten. Ik mag alleen komen als ik écht gemotiveerd ben.quote:
Ik maandag en dinsdag en woensdag en...quote:Op donderdag 26 april 2007 16:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb alleen maandag vrij [afbeelding]
Hejje mijn antwoord over je zus binnen? Want dat is het laatste wat ik heb gestuurd en jouw vraag hoelang ze nog bleef het laatste dat ik kreeg.quote:
Ja en beantwoord.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hejje mijn antwoord over je zus binnen? Want dat is het laatste wat ik heb gestuurd en jouw vraag hoelang ze nog bleef het laatste dat ik kreeg.
Nu wel binnen, maar de vorige niet. Ook een mail die ik vanaf gmail naar werk stuurde nog niet binnen dus de storing ligt aan die kant.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:45 schreef Misstique het volgende:
Nog een keer verzonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |