Aldus c_c op de SMS!quote:Laat ik even melden dat ik net een knal hoorde en er een soort lichtbal/vlam van achter mn pc uit de stekkerdoos kwamniets fikt thoug
![]()
Omdat ik dan nog meer tijd heb om bier te drinken en dat is niet gezond.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:22 schreef Pheno het volgende:
Waarom gaan we het niet omdraaien: 5 dagen weekend en 2 dagen werken?
Dood gaan we toch, dus dan kun je beter op een prettige manier dood gaanquote:Op donderdag 26 april 2007 08:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat ik dan nog meer tijd heb om bier te drinken en dat is niet gezond.
Doodgaan aan een ranja vergiftiging ook nietquote:Op donderdag 26 april 2007 08:33 schreef rompompom het volgende:
Doodgaan aan een kapotte lever is niet echt tof.
Gauw! Baggeren in R&P!quote:
Dat gebeurt alquote:
bij een vrouw is dat geil.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:38 schreef Stofje het volgende:
Tepelerectie.
Die homo met wie ik naar de bekerfinale zou gaan kwam er gisteren, toen hij bij de ticketbox stond, achter dat hij moet werken op 6 mei en hij vind het niet netjes om zo kort dag nog vrij te regelen. Ziekmelden of dergelijke grappen doet hij ook niet aan, dus ik heb geen kaarten. Daar bovenop komt dat er bergen werk liggen en ik gezeik krijg van iedereen waar ik geen zin in heb.quote:
Zoeen n00bquote:Op donderdag 26 april 2007 10:43 schreef Stofje het volgende:
Werken prefereren boven de bekerfinale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |