abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 april 2007 @ 10:06:04 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48730105
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:05 schreef ericahysterica het volgende:
de dames stappen op .hahahahhahahaze hebben er genoeg van
Niet eens in de tuin hangen onder het mom van 'wij staken!', maar echt naar huis?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_48730108
Logisch, je kunt niet weken achter elkaar over je werk klagen en dan nog steeds maar blijven komen opdagen.
pi_48730118
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:05 schreef schatje het volgende:
Dit begrijp ik dan weer niet van Huub .
Hij is het gezeik van Palma zat, kan ik me wat bij voorstellen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  donderdag 26 april 2007 @ 10:06:30 #204
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_48730121
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:05 schreef petraa het volgende:
Palma, gaat haar jas pakken en tas pakken en vertrekt.

Dat zo iemand ooit is aangenomen.... Palma
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  donderdag 26 april 2007 @ 10:06:49 #206
168159 FSR
Just myself
pi_48730132
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:05 schreef ericahysterica het volgende:
de dames stappen op .hahahahhahahaze hebben er genoeg van
Alhet ff kan, zo ver mogelijk en nooit meer terug komen... stelletje spelbedervers.. !!
When exist, things are inévitable
pi_48730133
quote:
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_48730161
toch vind ik het raar dat het door de redaktie wordt toegestaan dat er van die smerige dingen gebeuren.
volgens mij was het gewoon regel dat iedereen netjes gekleed aan de ontbijttafel verscheen en op een vast tijdstip.
Jaap gaat gewoon sporten wanneer hij dat wil en gaat met bezwete stinkkleren daarna aan het ontbijt. Volgens mij is dat niet volgens de regels.
daarnaast vind ik de hele DGK langzamerhand van nivo dalen, gelukkig zag de redaktie op tijd in dat feesten met afterparty topless eindigend in de jacuzzi en onder de douche het nivo ver lieten zakken en hebben ze vervolgens dat onderdeel van de fomat laten ''doodbloeden''. Nu vind ik dat ze een halt moeten gaan toeroepen aan de smerige praktijken waarmee jaap bezig is, waarbij het enige hoofddoel is zijn medebewoners over de zeik te krijgen door zich uiterst ranzig te gedragen (eten, zweten, stinken).
Naar mijn idee moet dgk de bewoners hun punten en eventuele privileges gaan laten verdienen door middel van opdrachten. (en dan niet die domme die ik bij BB voorbij heb zien komen). Laat ze een feest voor een goed doel organiseren, geef nog meer bewoners op voor serieuze wedstrijden. Laat ze een doelgerichte cursus volgen en verbind er voorwaarden, sancties en beloningen aan.
Voor silvia iets met paarden, brian op het gebied van .....(weet ik even niet), eric pr en marketing, huub pr etc.....
Op deze manier zijn ze vind ik op een zinvollere manier bezig dan dat dat nu het geval is.
Ik kan me ook voorstellen dat ze kunnen instellen dat je level-punten hebt, die kun je verdienen en verliezen. en als je beneden een bepaalde grens komt, dat je dan het huis uitgegooid wordt. de mensen moeten dan ook echt iets doen om in het huis te kunnen blijven.

ik taai af als ik nog 6 maanden moet kijken naar een jaap die van malligheid niet meer weet hoe ranzig hij moet doen en alleen op zijn weblog ook de meest vreselijke stukjes schrijft. Ik vind er eerlijk waar niets meer aan op deze manier.
Persoonlijk vind ik dat degene die de villa wint ook moet laten blijken in woord en gedrag dat hij/zij het waard is.
pi_48730172
palma wil dat de bewoners weer naar huis toegaan. Ik denk dat palma het huis wil winnen.
Palma kent haar plaats niet meer. Het wordt tijd dat de febo gaat ingrijpen.
pi_48730176
Palma zegt tegen Herma vind je het normaal: Mag ik een thee, want er zit een zweetdruppeltje in.
Ze delen verdomme gewoon bevelen uit.
pi_48730204
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:07 schreef jacqjacq het volgende:
toch vind ik het raar dat het door de redaktie wordt toegestaan dat er van die smerige dingen gebeuren.
volgens mij was het gewoon regel dat iedereen netjes gekleed aan de ontbijttafel verscheen en op een vast tijdstip.
Jaap gaat gewoon sporten wanneer hij dat wil en gaat met bezwete stinkkleren daarna aan het ontbijt. Volgens mij is dat niet volgens de regels.
daarnaast vind ik de hele DGK langzamerhand van nivo dalen, gelukkig zag de redaktie op tijd in dat feesten met afterparty topless eindigend in de jacuzzi en onder de douche het nivo ver lieten zakken en hebben ze vervolgens dat onderdeel van de fomat laten ''doodbloeden''. Nu vind ik dat ze een halt moeten gaan toeroepen aan de smerige praktijken waarmee jaap bezig is, waarbij het enige hoofddoel is zijn medebewoners over de zeik te krijgen door zich uiterst ranzig te gedragen (eten, zweten, stinken).
Naar mijn idee moet dgk de bewoners hun punten en eventuele privileges gaan laten verdienen door middel van opdrachten. (en dan niet die domme die ik bij BB voorbij heb zien komen). Laat ze een feest voor een goed doel organiseren, geef nog meer bewoners op voor serieuze wedstrijden. Laat ze een doelgerichte cursus volgen en verbind er voorwaarden, sancties en beloningen aan.
Voor silvia iets met paarden, brian op het gebied van .....(weet ik even niet), eric pr en marketing, huub pr etc.....
Op deze manier zijn ze vind ik op een zinvollere manier bezig dan dat dat nu het geval is.
Ik kan me ook voorstellen dat ze kunnen instellen dat je level-punten hebt, die kun je verdienen en verliezen. en als je beneden een bepaalde grens komt, dat je dan het huis uitgegooid wordt. de mensen moeten dan ook echt iets doen om in het huis te kunnen blijven.

ik taai af als ik nog 6 maanden moet kijken naar een jaap die van malligheid niet meer weet hoe ranzig hij moet doen en alleen op zijn weblog ook de meest vreselijke stukjes schrijft. Ik vind er eerlijk waar niets meer aan op deze manier.
Persoonlijk vind ik dat degene die de villa wint ook moet laten blijken in woord en gedrag dat hij/zij het waard is.
Eensch
pi_48730225
P: Volgens mij maakt het me geen ene flikker meer uit.
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 10:10:36 #213
128220 Peter6000
pi_48730231
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:02 schreef schatje het volgende:
Jaap, volhouden .
Hartelijk gefeliciteerd met je allereerste positieve Jaappost.
pi_48730279
John de Mol zegt in De Telegraaf dat het nieuwe Talpa-programma De Gouden Kooi geen 'treitershow' wordt, zoals het programma ook wel wordt genoemd in de media. "Ik heb maatregelen genomen. Er komen zelfs scheidsrechters om het pesten af te straffen. Bovendien weten we uit ervaringen met Big Brother dat mensen die pesten door de groep worden uitgestoten", vertelt De Mol.
bron mediakrant.nl
pi_48730295
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:05 schreef schatje het volgende:
Dit begrijp ik dan weer niet van Huub .
Ik wel. Hup zakken terug en klaar is het tv moment van Palma... wat een zeikwijf zeg!!!
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 10:14:27 #216
128220 Peter6000
pi_48730320
quote:
Het was zeker de bedoeling dat iedereen inclusief de FEBO haar zou smeken te blijven, vanwege vermeende onmisbaarheid.

Inmiddels constateer ik dat het huishoudlelijke dreamteam weer buiten zit.

Zit en rookt.
pi_48730324
Het niveau van de acties van Jaap is natuurlijk bedroevend, maar de reacties die het oplevert van Eric, Amanda, Natasia en ook Sylvia zijn natuurlijk wel vermakelijk.
pi_48730336
John de Mol zegt in De Telegraaf dat het nieuwe Talpa-programma De Gouden Kooi geen 'treitershow' wordt, zoals het programma ook wel wordt genoemd in de media. "Ik heb maatregelen genomen. Er komen zelfs scheidsrechters om het pesten af te straffen. Bovendien weten we uit ervaringen met Big Brother dat mensen die pesten door de groep worden uitgestoten", vertelt De Mol.
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 10:15:09 #219
128220 Peter6000
pi_48730339
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:12 schreef ericahysterica het volgende:
. Bovendien weten we uit ervaringen met Big Brother dat mensen die pesten door de groep worden uitgestoten", vertelt De Mol.
pi_48730373
nou zitten die zeikwijven weer koffie te drinken nu al pauze? Trouwens waarom zijn ze er nog.
  donderdag 26 april 2007 @ 10:17:17 #221
130054 demins
We weten niks
pi_48730394
Goedemorgen!

Het zijn weer onbetaalbaar leuke streams...
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_48730395
Goedemorgen . Nog steeds dezelfde COS .
pi_48730410
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:16 schreef ericahysterica het volgende:
nou zitten die zeikwijven weer koffie te drinken nu al pauze? Trouwens waarom zijn ze er nog.
Werken zal wel te vermoeiend zijn. Je kunt beter de hele dag klagen dat je moet doen waarvoor je bent aangenomen.
  donderdag 26 april 2007 @ 10:17:59 #224
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48730412
Oh, Palma heeft toch door dat zij er zijn om op te ruimen.
pi_48730413
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:17 schreef demins het volgende:
Goedemorgen!

Het zijn weer onbetaalbaar leuke streams...
EENSCH
pi_48730447
palma komt niet aan haar sollicitatiegesprekken toe zegt ze door al die rotzooi. Aanstelster.Tv is TV zegt Huupie
  donderdag 26 april 2007 @ 10:22:25 #227
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48730512
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:16 schreef ericahysterica het volgende:
Maak dan ook een statement en loop die kooi uit.
Een beetje halfslachtig in de tuin hangen, lukt thuis ook wel. En die betrekkelijke fifteen minutes of fame zijn inmiddels ook wel opgebruikt.
  donderdag 26 april 2007 @ 10:24:39 #228
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48730568
Het is dat ik hier lees dat Palma en co willen opstappen maar vooralsnog zie ik ze gewoon pauze houden en praten ze over wat ze zo gaan doen, bed van amanda en Brian verschonen, bestellijst invullen. . . En hoe laat ze er maandag zijn.
pi_48730625
ik denk dat Napalm solliciteert naar een eigen talkshow samen met patty brard
pi_48730655
wat is die nicolaas toch ontzettend boring hij doet echt de hele dag nietssssssss. Af en toe beetje stoken en zijn handen in onschuld wassen samen met sillekewolsok en dat is het zo n beetje
pi_48730733
Amanda heeft veel 'huiswerk' vandaag: nagels, piano en 'vizjazjie'. Ze is dan ook meteen hard aan de slag gegaan.
pi_48730788
Ik zit net dat filmpje te kijken van dat aanzoek, echt geweldig die kus, zo kus ik me buurman ook met zijn verjaardag.
  donderdag 26 april 2007 @ 10:33:59 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48730805
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:31 schreef Meganog het volgende:
Amanda heeft veel 'huiswerk' vandaag: nagels, piano en 'vizjazjie'. Ze is dan ook meteen hard aan de slag gegaan.
In een amper kontbedekkend T-shirt, neem ik aan?
pi_48730826
Sppppppppeech!
Gepost op: 26/04, 00:45:58 Gepost door: Jaap
Check de speech der speechen......

Lieve Cora,

Tot de dag dat ik jou ontmoette, heb ik nooit gevoeld wat ik voel sinds ik samen ben met jou. Bij jou zijn is voor mij een euforisch vuurwerk wat zijn weerga niet kent.

Jij bent zo iemand waarvoor ik alles in het werk wil stellen om jou zo gelukkig mogelijk te zien. Jij bent zo iemand die in mij het goede los kan maken.

Dat laatste maakt jou voor mij uniek. Ik kan mezelf niet begrijpen, laat staan dat een ander mij kan begrijpen. Maar jij…..jij kan mij wel begrijpen. Je uitspraken waar ik mee zit en de oorzaken ervan zijn feilloos.

Jij opent voor mij deuren, die al jaren gesloten zijn.
Jij opent voor mij een deur naar een positieve toekomst.
Jij staat naast mij in de deuropening en sluit voor mij de deur waarachter alle pijn, teleurstelling en frustratie van een turbulent verleden zich bevinden.

Niemand uit mijn omgeving is zo sterk empatisch verbonden met mij dan jij. Jij overtreft iedereen die mij al 24 jaar kent. Jij bent de enige die mijn hypercomplexe karakter terugbrengt tot een eenvoud, net zoals de relativiteitstheorie word teruggebracht tot E = mc2.

Jij bent degene die zoveel potentieel in me ziet. Wederom de enige, de enige die gelooft. Daadwerkelijk gelooft in de plannen die ik wil uitvoeren in de toekomst. Jij bent iemand die de maatschappelijk opgelegde oogkleppen afwerpt. Jij denkt niet aan je ego. Jij denkt niet aan je reputatie. Jij…..jij denkt aan mij, aan ons! Maar gelukkig ook aan jezelf. Want jij weet als geen ander dat je geen aandacht en genegenheid kan weggeven, als je zelf helemaal leeg bent.

Het mooie aan jou is dat je naar mij een balans vindt in enerzijds assertieve afbakening omtrent wie jij authentiek bent, maar anderzijds mij dusdanig benaderd en behandeld zoals ik dat ook echt nodig heb. Zo kan ik juist die Jaap zijn, waarvan de sloot van oude ongelukkige koeien wordt gedempt en waarvan mijn goede kanten naar boven komen. De kanten die jou zo aantrekt naar de persoon die ik kan zijn en die ik bij jou vrijwel altijd ben.

Ik had het gevoel dat ik in een vicieuze draaikolk zat richting de bodem van de zee, daar waar ik het gevoel had te moeten leven in mijn eigen, geïsoleerde glazen bol. Weg van iedereen, weg van de wereld, want wat ik ook zei, wat ik ook probeerde, het voelde niet goed genoeg naar anderen.

Ik zeg met nadruk, ik had…het gevoel. Want nu heb ik dat gevoel niet meer, omdat ik jou heb gevonden.
Jij kijkt naar wat er mogelijk is als de emotionele ketens die mij tegenhouden om te zijn wie ik wil zijn gebroken zouden worden. Jij kijkt verder.

Er is geen ander die mij zo goed kan begrijpen als jij. Jij bent voor mij uniek, jij bent voor mij een parel, jij bent voor mij het lichtpuntje achter de donkere wolken die ik al zo lang zoek. Jij bent zo waardevol voor mij, dat ik je altijd zal beschermen.

Ik hou zoveel van jou, ik voel zoveel liefde voor jou.
Ik wil altijd bij je zijn en daarom lieve Cora, wil je met me trouwen?
Bron Kingjaap.

Volgens mij had Cora toch heel duidelijk gezegd, dat ze de speech absoluut niet op de website wilde.
pi_48730835
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:33 schreef petraa het volgende:
Ik zit net dat filmpje te kijken van dat aanzoek, echt geweldig die kus, zo kus ik me buurman ook met zijn verjaardag.
ik durf dat filmpje niet te bekijken ik heb net lekker ontbeten en stel een rustige spijsvertering erg op prijs.maar zo te lezen is het redelijk veilig.
pi_48730851
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

In een amper kontbedekkend T-shirt, neem ik aan?
  donderdag 26 april 2007 @ 10:35:52 #237
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_48730868
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:28 schreef ericahysterica het volgende:
wat is die nicolaas toch ontzettend boring hij doet echt de hele dag nietssssssss. Af en toe beetje stoken en zijn handen in onschuld wassen samen met sillekewolsok en dat is het zo n beetje
Nicolaasaai, Sylvisaai en Briaasaai.
pi_48730879
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:34 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ik durf dat filmpje niet te bekijken ik heb net lekker ontbeten en stel een rustige spijsvertering erg op prijs.maar zo te lezen is het redelijk veilig.
heel veilig. De romantiek straalt er vanaf NOT.
pi_48730930
overigens smashing tv nu moeten wij daar over een paar weken soms voor gaan betalen...? dacht het ff niet hoor.Oh Hoor ik nu de lawnmowerrman van stephen king
pi_48730989
Streams zijn hun geld wel waar nu........
pi_48731013
jaap weigert zijn spullen op te ruimen en zegt dat hij over 2 uur toch weer gaat lunchen. Hij laat zich niet intimideren door narcistia en napalm
  donderdag 26 april 2007 @ 10:44:07 #242
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48731100
Jaap wil het misschien opruimen, na zijn krant gelezen te hebben.
Misschien he.
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 10:44:08 #243
128220 Peter6000
pi_48731101
Natasia verwijt Jaap meerdere keren dat hij bezig is met tv maken, en vooral reageert als de camara op hem gericht is.

Jaap: "Wat is er mis met wc-eend".
pi_48731115
palma tegen jaap ik geeft jou de mogelijkheid om te eten
jaap ik geef jou de mogelijkheid om te werken....hij heeft wel een punt onze japio
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 10:45:43 #245
128220 Peter6000
pi_48731146
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:44 schreef ericahysterica het volgende:
palma tegen jaap ik geeft jou de mogelijkheid om te eten
jaap ik geef jou de mogelijkheid om te werken....hij heeft wel een punt onze japio
Ja, Palma heeft het erg hoog in zijn bol.
pi_48731150
wat kan die palmboom zuigen jees zal je vrouw/man zijn pfff die zou je toch achter het bloemetjesbehang plakken zeg. dat mens kan geen seconde dr slabak houden
pi_48731240
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:45 schreef ericahysterica het volgende:
wat kan die palmboom zuigen jees zal je vrouw/man zijn pfff die zou je toch achter het bloemetjesbehang plakken zeg. dat mens kan geen seconde dr slabak houden
zou ze me gehoord hebben die palma
  donderdag 26 april 2007 @ 10:50:13 #248
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48731272
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:49 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

zou ze me gehoord hebben die palma
Nu te horen
I've got more game than Monopoly.
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 10:50:26 #249
135305 beequeen
Lost.
pi_48731278
Ik zet de streams aan,en waar kijk ik naar. Een kruiskrabbende, neuspulkende RansJaap.
Streams weer uit. Wat een goorlap.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_48731297
palma gaat nu het voorwat hoorwat principe toepassen op japio en kijk kijk het heeft effect
pi_48731323
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:50 schreef beequeen het volgende:
Ik zet de streams aan,en waar kijk ik naar. Een kruiskrabbende, neuspulkende RansJaap.
ja niet erg verstandig. Ik heb zo n vermoeden dat jij niet de streamer zult zijn die voor zulke beelden in de toekomst gaat betalen?
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 10:51:54 #252
128220 Peter6000
pi_48731324

Een nieuwe baan voor Bart
pi_48731345
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:51 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Een nieuwe baan voor Bart
Bart de lekkere lawnmower man
  donderdag 26 april 2007 @ 10:53:46 #254
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48731383
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:50 schreef beequeen het volgende:
Ben bang dat je de komende dagen niet veel meer krijgt te zien
pi_48731406
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:53 schreef getl0st het volgende:

[..]

daarom heb ik hem enkel op geluid staan niet dat dat minder ranzig is ofzo want je hoort hem zijn pulken opzuigen
pi_48731449
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:53 schreef getl0st het volgende:

[..]

Het is nu wel extreem, het enige dat te zien is is die roze/zwarte toverbal en af en toe die zeikende Palma
pi_48731475
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:56 schreef pullup het volgende:

[..]

Het is nu wel extreem, het enige dat te zien is is die roze/zwarte toverbal en af en toe die zeikende Palma
ja ik hoor enkel burpburp en slurp ik ga er dus van tussen
  donderdag 26 april 2007 @ 10:59:29 #258
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_48731549
Wow, wat een space bloesje heeft Brian aan.....
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 11:00:50 #259
135305 beequeen
Lost.
pi_48731584
Ik begrijp er geen barst van. Denkt de FEBO nou echt dat we hier zitten te wachten op zo'n wanstaltige ongelikte beer. Ik in iedere geval niet.
― Mark Twain
pi_48731596
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:59 schreef Gigageil het volgende:
Wow, wat een space bloesje heeft Brian aan.....
Ik zie een redelijk standaard blauw overhemd
pi_48731662
Nou Brian moet maar even van shirt wisselelen..dit shirt is niet made for tv.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  donderdag 26 april 2007 @ 11:04:18 #262
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_48731705
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:01 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik zie een redelijk standaard blauw overhemd
Zie je die effecten niet dan als hij beweegt? Ik wel....
Ik dacht trouwens dat streepjesoverhemden niet toegestaan zijn vanwege deze effecten op TV.....
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 11:04:23 #263
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48731709
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:51 schreef ericahysterica het volgende:
palma gaat nu het voorwat hoorwat principe toepassen op japio en kijk kijk het heeft effect
Palma denkt momenteel natuurlijk helemáál dat ze de ster van de show is, want ze heeft de laatste dagen de TV-uitzendingen gedomineerd.
Het wordt hoog tijd dat Jaap deze poets-travo een lesje nederigheid bijbrengt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_48731732
Wat komt er toch een hoop simplistisch infantiel geleuter uit die mond van Brian...en hij praat op een manier alsof hij zichzelf een grote wijsgeer vindt
  donderdag 26 april 2007 @ 11:05:25 #265
130054 demins
We weten niks
pi_48731752
Liefde is pijnlijk én prachtig. Op verschillende pijpstippen. Je gaat dood én je moet belasting betalen zoveel is zeker. Aiaiaiai. Olé. De Caballeros. Verwend. Moeder.
Kwartjes vallen soms jaren later!
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 11:06:43 #266
135305 beequeen
Lost.
pi_48731788
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat komt er toch een hoop simplistisch infantiel geleuter uit die mond van Brian...en hij praat op een manier alsof hij zichzelf een grote wijsgeer vindt
Dat is Briantalliaans, begrijp het nou.
― Mark Twain
pi_48731801
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Maar hij heeft wel 100% gelijk met zijn opmerkingen over de mislukte grap van Eric en Natasia.
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 11:07:37 #268
135305 beequeen
Lost.
pi_48731816
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:05 schreef demins het volgende:
Liefde is pijnlijk én prachtig. Op verschillende pijpstippen. Je gaat dood én je moet belasting betalen zoveel is zeker. Aiaiaiai. Olé. De Caballeros. Verwend. Moeder.
Pijpstippen? Jij bent er vroeg bij
― Mark Twain
pi_48731820
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:05 schreef demins het volgende:
.
  donderdag 26 april 2007 @ 11:09:01 #270
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48731865
Zo, Amanda en Palma weer te schreeuwen.
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 11:09:21 #271
128220 Peter6000
pi_48731875
Ruzie tussen Amanda en Palma.
pi_48731883
Palma.
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 11:09:44 #273
135305 beequeen
Lost.
pi_48731891
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef Marrije het volgende:
Zo, Amanda en Palma weer te schreeuwen.
Waar gaat het over?
― Mark Twain
pi_48731892
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:06 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat is Briantalliaans, begrijp het nou.
Denk eerder dat hij gewoon een geestelijke achterstand heeft van een jaar of 20
  donderdag 26 april 2007 @ 11:09:49 #275
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48731904
EINDELIJK actie... alleen dan weer jammer dat Palma weer een hoofdrol opeist..
pi_48731906
Palma heeft in de vuilnisbak gecontroleerd of Amanda de honden eten heeft gegeven.
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 11:09:59 #277
128220 Peter6000
pi_48731908
Het vieze smerige kutwijf Palma heeft aan de hondjes van Amanda gezeten.

edit: o, ze heeft de vuilnisbak gecontroleerd, nòg erger.
pi_48731923
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Waar gaat het over?
Nergens over dus...
  donderdag 26 april 2007 @ 11:10:40 #279
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48731928
Amanda: jij gaat niet tegen mij zeggen dat ik lieg! ben jij gek ofzo?? ben je niet goed bij je kop!
pi_48731940
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef Peter6000 het volgende:
Het vieze smerige kutwijf Palma heeft aan de hondjes van Amanda gezeten.
Dat kutwijf moet opzoutuh
  donderdag 26 april 2007 @ 11:11:00 #281
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_48731946
Amanda heeft gelijk.. ....oprotten met je vuilnisbak controleren, schele kraai.....
pi_48731947
Kan je het herhalen?
Kan je het herhalen?
Ken je het herhalen?
Kan je het herhalen?
  donderdag 26 april 2007 @ 11:11:31 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48731968
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef petraa het volgende:
Palma heeft in de vuilnisbak gecontroleerd of Amanda de honden eten heeft gegeven.
En, vond de Obersturmbahnfuhrerin bewijs dat tegen Amanda pleit?
pi_48731976
Wanneer gaat die verschillende kerel uit de huishouding een keer voorgoed weg?
  donderdag 26 april 2007 @ 11:11:50 #285
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48731980
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:11 schreef Meganog het volgende:
Kan je het herhalen?
Kan je het herhalen?
Ken je het herhalen?
Kan je het herhalen?
Ja kan ik wel.. maar je hebt genoeg gezegd
pi_48731986
Het huis vervuild door de hondjes en Palma en Brenda en Herma moeten het opruimen.

P: Heb je de hondjes eten gegeven ???
A: Ja ik heb ze eten gegeven
Palma loopt naar het huis en controleert in de vuilnisbak of ze de hondjes echt eten heeft gegeten.
pi_48731987
kan dat mens palma ajb het huis uit , ontslag ronde ik stem voor
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 11:12:25 #288
128220 Peter6000
pi_48732000
Palma, vies smerig kutwijf.

OPROTTEN.

EN NEEM ERIC GODVERDOMME MEE, KUTWIJF.
GA EERST JE ONGELIJK MAAR EENS LEREN TOEGEVEN.

MUTE
pi_48732008
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef petraa het volgende:
Dat mens is echt gestoord. Als ze maar haar gelijk kan halen.
pi_48732012
Count from one to ten... and die, before you live again!
pi_48732013
Kan iemand Palma doodslaan..dit is zowieso geen tv te veel geschreeuw..
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_48732026
P: Ik loop jou hondjes op te voeden
A: Voed je eigen kinderen op en laat mijn hondjes met rust
pi_48732038
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:12 schreef Peter6000 het volgende:
Palma, vies smerig kutwijf.

OPROTTEN.

EN NEEM ERIC GODVERDOMME MEE, KUTWIJF.
GA EERST JE ONGELIJK MAAR EENS LEREN TOEGEVEN.

MUTE
Palma en Eric eruit. Wat zou dat heerlijk zijn.
pi_48732053
Palma ontkent steeds dat ze daar is om schoon te maken
pi_48732054
  donderdag 26 april 2007 @ 11:13:48 #296
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48732056
Amanda: jij zegt tegen mij heb jij de hondjes eten gegeven? natuurlijk heb ik de hondjes eten gegeven en dan ga jij met je kop in de vuilniszak zitten om te kijken of je het zakkie vindt, bemoei je met je eigen zaken!! ben je niet goed bij je kop ofzo!! die hondjes zijn mijn verantwoordelijkheid, bemoei je met je eigen zaken!!
Palma: het is vaker gebeurd dat je vergeten was de hondjes eten te geven
Amanda: maar het zijn MIJN hondjes!! MIJN hondjes!!!
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 11:13:55 #297
135305 beequeen
Lost.
pi_48732059
Het is dus weer de grote Palmashow
― Mark Twain
  donderdag 26 april 2007 @ 11:14:02 #298
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_48732061
Ik zeg : Stemming om Palma te lozen......

De miljonairs zijn haar meer dan zat. De sfeer daalt iedere keer als Palma het huis betreedt, ruzie ruzie ruzie.......opzouten met dat wijf, ze is en blijft personeel......
pi_48732068
HAUPT - Obersturmbahnfuhrerin
pi_48732071
Palma het is nog steeds MIJN huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')