ja niet erg verstandig. Ik heb zo n vermoeden dat jij niet de streamer zult zijn die voor zulke beelden in de toekomst gaat betalen?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:50 schreef beequeen het volgende:
Ik zet de streams aan,en waar kijk ik naar. Een kruiskrabbende, neuspulkende RansJaap.![]()
Streams weer uit. Wat een goorlap.
Bart de lekkere lawnmower manquote:Op donderdag 26 april 2007 10:51 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Een nieuwe baan voor Bart
Ben bang dat je de komende dagen niet veel meer krijgt te zienquote:Op donderdag 26 april 2007 10:50 schreef beequeen het volgende:
Ik zet de streams aan,en waar kijk ik naar. Een kruiskrabbende, neuspulkende RansJaap.![]()
Streams weer uit. Wat een goorlap.
daarom heb ik hem enkel op geluid staan niet dat dat minder ranzig is ofzo want je hoort hem zijn pulken opzuigenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:53 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ben bang dat je de komende dagen niet veel meer krijgt te zien![]()
Het is nu wel extreem, het enige dat te zien is is die roze/zwarte toverbalquote:Op donderdag 26 april 2007 10:53 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ben bang dat je de komende dagen niet veel meer krijgt te zien![]()
ja ik hoor enkel burpburp en slurp ik ga er dus van tussenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is nu wel extreem, het enige dat te zien is is die roze/zwarte toverbalen af en toe die zeikende Palma
Ik zie een redelijk standaard blauw overhemdquote:Op donderdag 26 april 2007 10:59 schreef Gigageil het volgende:
Wow, wat een space bloesje heeft Brian aan.....![]()
Zie je die effecten niet dan als hij beweegt? Ik wel....quote:Op donderdag 26 april 2007 11:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie een redelijk standaard blauw overhemd![]()
Palma denkt momenteel natuurlijk helemáál dat ze de ster van de show is, want ze heeft de laatste dagen de TV-uitzendingen gedomineerd.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:51 schreef ericahysterica het volgende:
palma gaat nu het voorwat hoorwat principe toepassen op japio en kijk kijk het heeft effect
Dat is Briantalliaans, begrijp het nou.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat komt er toch een hoop simplistisch infantiel geleuter uit die mond van Brian...en hij praat op een manier alsof hij zichzelf een grote wijsgeer vindt![]()
Maar hij heeft wel 100% gelijk met zijn opmerkingen over de mislukte grap van Eric en Natasia.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat komt er toch een hoop simplistisch infantiel geleuter uit die mond van Brian...en hij praat op een manier alsof hij zichzelf een grote wijsgeer vindt![]()
Pijpstippen? Jij bent er vroeg bijquote:Op donderdag 26 april 2007 11:05 schreef demins het volgende:
Liefde is pijnlijk én prachtig. Op verschillende pijpstippen. Je gaat dood én je moet belasting betalen zoveel is zeker. Aiaiaiai. Olé. De Caballeros. Verwend. Moeder.
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:05 schreef demins het volgende:
Liefde is pijnlijk én prachtig. Op verschillende pijpstippen. Je gaat dood én je moet belasting betalen zoveel is zeker. Aiaiaiai. Olé. De Caballeros. Verwend. Moeder.
Waar gaat het over?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef Marrije het volgende:
Zo, Amanda en Palma weer te schreeuwen.
Denk eerder dat hij gewoon een geestelijke achterstand heeft van een jaar of 20quote:Op donderdag 26 april 2007 11:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is Briantalliaans, begrijp het nou.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |