Wat was het ook alweer in de goede oude BB-tijd?quote:Op donderdag 26 april 2007 02:09 schreef PC eend het volgende:
Dat zou best kunnen dat het daar ook over ging, hij gaat nu juridisch advies inwinnen om te kijken waar de grens ligt geloof ik.
Jammer ze lezen niet meequote:Op donderdag 26 april 2007 02:15 schreef Prospera het volgende:
Huub heeft sokken aan,
DGk_redactie mag er even een close-up op zijn voeten![]()
Bram Moscovic heeft wat tijd over tegenwoordig..quote:Op donderdag 26 april 2007 02:18 schreef ThomasCrown het volgende:
Hij heeft een nieuw verhaal over Sylvia klaar liggen om op zijn log te zetten, maar wil het eerst nog even juridisch laten controleren
Jaap geeft zelf aan dat hij berichten snel verwijdert, om de geestelijke gezondheid van zijn juichende massa te waarborgen.quote:Op donderdag 26 april 2007 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Teef mag je gewoon op een weblog zetten, misschien dat het coke-gebruik van Sylvia iets te ver ging....
quote:Check hoe heerlijk het is om iemand te ontslaan....
Ik heb dit bericht ff verwijderd, omdat de reacties die ik kreeg te overweldigend waren om het te laten staan.
Misschien post ik het weer terug, misschien ook niet......
In ieder geval wees er voortaan snel bij als ik iets post, want voordat je het weet moet ik het er weer aftrekken om de geestelijke gezondheid van mijn juichende massa te waarborgen.
Zoiets ja, maar dan toch net weer anders.quote:Op donderdag 26 april 2007 02:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ik weet het echt niet meer, wel dat ik zei dat ik je niet meer kon gedogen ofzoiets, maar weet niet meer waarom
Sta ik daarom niet meer in je sig
Anders moet je mij maar niet zo heel serieus nemen![]()
Meestal ben je lekker de boel aan het opstoken, maar soms denk ik dat je serieus bent. Zoals nu bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zo kan het wel voelen.
En Jaap is nu eenmaal een gevoelsmens.
En ik denk zeker dat Cora Jaap een flink stuk op weg zal helpen.
Hij had het wel over dat hij bang was over juridisch gezeik en dat ze hem adviseerde bepaalde dingen van zijn log te halen, dat het ministerie van justitie zijn site regelmatig checkt heb ik hen iig niet horen zeggenquote:Op donderdag 26 april 2007 02:01 schreef ThomasCrown het volgende:
Jaap zei tegen Cora dat het enige waar hij bang voor is, is juridisch gezeik. Hij zei dat het Ministerie van Justitie regelmatig zijn weblog controleert.
Ja, ik ben serieus.quote:Op donderdag 26 april 2007 02:24 schreef Talitha het volgende:
Meestal ben je lekker de boel aan het opstoken, maar soms denk ik dat je serieus bent. Zoals nu bijvoorbeeld.![]()
Ik hoop dat je gelijk hebt. Jaap kan wel wat steun gebruiken, vermoed ik zo.
Samen kunnen ze meer bewerkstelligen, waarom is het dan de verkeerde keusquote:Op donderdag 26 april 2007 02:11 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Huub is idd aan het rocken maar wel in samenwerking met jouw grote held: Jaap!
Jij vind dus dat Jaap de verkeerde keuze heeft gemaakt om Huub bij zijn spel te betrekken. Samen kunnen ze veel meer 'bewerkstelligen' .
Ik dacht echt dat jij een Jaap fan was...... Je valt me tegen hoor![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 02:29 schreef Prospera het volgende:
Jaap heeft 300 cp betaald voor 2 uurtjes Cora, zijn koffertje wordt onder het bed verstopt
[afbeelding]
Ik vind het sowieso allemaal gezeik, volgens mij zijn ze bang dat hij het 'personeel' (carlos bv) teveel afzeikt en dat ze daardoor geen mensen meer kunnen krijgen (omdat die wel passen om door hem voor van alles uitgemaakt te worden).quote:Op donderdag 26 april 2007 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer in de goede oude BB-tijd?
'Greppelhoer' oid?
Teef mag je gewoon op een weblog zetten, misschien dat het coke-gebruik van Sylvia iets te ver ging....
Okay, ik vind alles bestquote:Op donderdag 26 april 2007 02:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dan toch net weer anders.![]()
Ik wil het je wel uitleggen, maar niet hier. Of niet, dat is ook oké.
De hele dag huppelt ze naakt rond, en 's nachts draagt ze een shirt met mouwen.quote:Op donderdag 26 april 2007 02:32 schreef Prospera het volgende:
Snollie wordt omarmd door Brian en Jaap gaat ff zeiken.
[afbeelding]
Dan merk ik het morgen wel.quote:Op donderdag 26 april 2007 02:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik ben serieus.
Ik geloof echt dat je 'samen' veel makkelijker ellende achter je kan laten dan 'alleen'.
Het topic gaat morgenochtend waarschijnlijk gewoon weer open hoor, mijn klacht in de FB kreeg ruime bijval.(nou ja, gezien het tijdstip enzo, dan dus).
Trustequote:Op donderdag 26 april 2007 02:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan merk ik het morgen wel.En nu ga ik een 2e poging doen om te slapen.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 02:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan merk ik het morgen wel.En nu ga ik een 2e poging doen om te slapen.
![]()
![]()
Ik heb ook gehoord dat-ie dat zei. Denk dat 1 van zijn IP-trackers op z'n site dat wel geregistreerd heeft. Maar hij hoeft zich helemaal geen zorgen te maken, zijn waarschijnlijk gewoon allemaal fans daar op justitiequote:Op donderdag 26 april 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij had het wel over dat hij bang was over juridisch gezeik en dat ze hem adviseerde bepaalde dingen van zijn log te halen, dat het ministerie van justitie zijn site regelmatig checkt heb ik hen iig niet horen zeggen
Al je groupies tussen de lakens en jij blijft vastgeplakt aan je lichtende schermquote:
Kan ik mij nauwelijks voorstellen.quote:Op donderdag 26 april 2007 02:33 schreef PC eend het volgende:
volgens mij zijn ze bang dat hij het 'personeel' (carlos bv) teveel afzeikt en dat ze daardoor geen mensen meer kunnen krijgen (omdat die wel passen om door hem voor van alles uitgemaakt te worden).
Zielig hequote:Op donderdag 26 april 2007 02:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Al je groupies tussen de lakens en jij blijft vastgeplakt aan je lichtende scherm
![]()
![]()
mwa, ik ben ook nog wakkerquote:
Zou ook kunnen, maar die zaten er al in en dan laat je je misschien wat minder snel wegjagen...quote:Op donderdag 26 april 2007 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Kan ik mij nauwelijks voorstellen.
Teef Judith en Carlos komen ook gewoon terug omdat ze camerageil zijn en publiciteit willen voor hun handeltje..
Alleen die kooknicht was het waarschijnlijk al langer zat en vond dat hij genoeg te weinig publiciteit kreeg.
Ik ben alweer een pokertoernooi uitgekwaktquote:Op donderdag 26 april 2007 02:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mwa, ik ben ook nog wakker![]()
Weltruste![]()
![]()
Dat is mij nou ook niet echt duidelijk geworden uit deze cosquote:Op donderdag 26 april 2007 08:17 schreef Charmian het volgende:
Heeft Japio gisteren eigenlijk wel z'n 300 cp's betaald voor dat mokkel?
quote:Op donderdag 26 april 2007 08:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat is mij nou ook niet echt duidelijk geworden uit deze cos
Jaap heeft 300 cp betaald voor 2 uurtjes Cora, zijn koffertje wordt onder het bed verstopt
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 april 2007 08:17 schreef Charmian het volgende:
afbeelding
Ik meen ergens in een COS een posting te hebben gezien waarin daar melding van werd gemaakt.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:17 schreef Charmian het volgende:
Vanaf nu wel, ik ga gelijk ff een aanvraag indienen voor de Dikke van Dalequote:Op donderdag 26 april 2007 08:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik meen ergens in een COS een posting te hebben gezien waarin daar melding van werd gemaakt.
Maar wat belangrijker is:
Laten we Cora/Jantina voortaan op de Jaap-manier aanduiden.
Cora is dus een Teef (King Jaap-jargon), maar wat mij betreft is voor Cora de benaming Zeug treffender.
Is Zeugteef al een woord?
VANDAAGquote:Op donderdag 26 april 2007 08:46 schreef FSR het volgende:
Wanneer gaan die nooit blaffende kuttelikkers weer het hek uit ?
Was hij maar weg.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:54 schreef pullup het volgende:
De stem van Palma is een beetje weg aldus Palmazelf.
Ik merk er anders weinig van
Ze heeft gewoon een hekel aan Huub.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:57 schreef FSR het volgende:
Die kut Palma loop maar sneers naar en over Huub te maken....
Waar is dat mens mee bezig... ???
Alleen al door de aanwezigheid van Palma zou het zo moeten zijn dat de streamertjes smartegeld krijgen.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:50 schreef Meganog het volgende:
Alleen al door het elke morgen gewekt worden door Palma zou ik het geen week in de Kooi uithouden.
Precies wij zouden 3,95 per maand moeten ontvangen.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Alleen al door de aanwezigheid van Palma zou het zo moeten zijn dat de streamertjes smartegeld krijgen.
Die hermafrodiet weet altijd alles... net als Polma..quote:Op donderdag 26 april 2007 09:08 schreef pullup het volgende:
En al die huishoudsters maar doen alsof ze nog niet weten dat Cora ja heeft gezegd![]()
Dat was ze al vanaf dag 1 met ik ben hier HOOFDHUISHOUDINGquote:Op donderdag 26 april 2007 09:19 schreef FSR het volgende:
Palma: Je hangt er maar bij (tegen Jaap)
Ze doet steeds meer of zij de touwtjes in handen heeft,
Zou dit zo moeten, of wordt ze een beetje verwaant ?
En dat hij zich niet heeft gewassen met wc eend, maar gewoon met zeep, dat ze waren vergeten.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:27 schreef Meganog het volgende:
Nou Natasia en Eric hebben zo gelachen om hun 'grap'...jammer alleen dat het Jaap geen donder kon schelen.
In het voorbijgaan langs de ontbijttafel zweet over Eric uitgesproeid.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:54 schreef petraa het volgende:
Wat heeft Jaap gedaan ?
Dat lijkt me ook het beste als Palma weer eens aandacht nodig heeft...quote:Op donderdag 26 april 2007 09:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu krijgt Huub weer de schuld van Palma en Brian houdt maar weer eens zijn mond
Palma moet Huub niet meer na vorige week, dus ze blijft hem aanvallen.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu krijgt Huub weer de schuld van Palma en Brian houdt maar weer eens zijn mond
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |