Trustequote:Op donderdag 26 april 2007 02:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan merk ik het morgen wel.En nu ga ik een 2e poging doen om te slapen.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 02:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan merk ik het morgen wel.En nu ga ik een 2e poging doen om te slapen.
![]()
![]()
Ik heb ook gehoord dat-ie dat zei. Denk dat 1 van zijn IP-trackers op z'n site dat wel geregistreerd heeft. Maar hij hoeft zich helemaal geen zorgen te maken, zijn waarschijnlijk gewoon allemaal fans daar op justitiequote:Op donderdag 26 april 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij had het wel over dat hij bang was over juridisch gezeik en dat ze hem adviseerde bepaalde dingen van zijn log te halen, dat het ministerie van justitie zijn site regelmatig checkt heb ik hen iig niet horen zeggen
Al je groupies tussen de lakens en jij blijft vastgeplakt aan je lichtende schermquote:
Kan ik mij nauwelijks voorstellen.quote:Op donderdag 26 april 2007 02:33 schreef PC eend het volgende:
volgens mij zijn ze bang dat hij het 'personeel' (carlos bv) teveel afzeikt en dat ze daardoor geen mensen meer kunnen krijgen (omdat die wel passen om door hem voor van alles uitgemaakt te worden).
Zielig hequote:Op donderdag 26 april 2007 02:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Al je groupies tussen de lakens en jij blijft vastgeplakt aan je lichtende scherm
![]()
![]()
mwa, ik ben ook nog wakkerquote:
Zou ook kunnen, maar die zaten er al in en dan laat je je misschien wat minder snel wegjagen...quote:Op donderdag 26 april 2007 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Kan ik mij nauwelijks voorstellen.
Teef Judith en Carlos komen ook gewoon terug omdat ze camerageil zijn en publiciteit willen voor hun handeltje..
Alleen die kooknicht was het waarschijnlijk al langer zat en vond dat hij genoeg te weinig publiciteit kreeg.
Ik ben alweer een pokertoernooi uitgekwaktquote:Op donderdag 26 april 2007 02:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mwa, ik ben ook nog wakker![]()
Weltruste![]()
![]()
Dat is mij nou ook niet echt duidelijk geworden uit deze cosquote:Op donderdag 26 april 2007 08:17 schreef Charmian het volgende:
Heeft Japio gisteren eigenlijk wel z'n 300 cp's betaald voor dat mokkel?
quote:Op donderdag 26 april 2007 08:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat is mij nou ook niet echt duidelijk geworden uit deze cos
quote:Op donderdag 26 april 2007 02:29 schreef Prospera het volgende:
Jaap heeft 300 cp betaald voor 2 uurtjes Cora, zijn koffertje wordt onder het bed verstopt
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |