Deze is mooi. Contrastrijk, mooie kleuren, en door de kleding en het haar doet me dit model denken aan een soort moderne Alice in Wonderland.quote:
die rechter vraagt gewoon om een loretta lux achtige bewerkingquote:Op zondag 17 juni 2007 11:48 schreef bl0emetjE het volgende:
Ik ben bezig met een serie portretten van mijn zusje, dit zijn de eerste in de reeks.
[afbeelding]
iets grotere versie
Lekkerquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:06 schreef freud het volgende:
Vanavond een kleine idee shoot gehad met lemonlime:
[afbeelding]
die linker is wel tofquote:Op zondag 17 juni 2007 11:48 schreef bl0emetjE het volgende:
Ik ben bezig met een serie portretten van mijn zusje, dit zijn de eerste in de reeks.
[afbeelding]
iets grotere versie
I like! Ook de presentatie.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:48 schreef bl0emetjE het volgende:
[afbeelding]
iets grotere versie
Hele mooie foto Toeps! Het effect van die spiegel is erg mooi. Zou alleen wat meer van haar hoofd willen zien. En haar kaaklijn is erg lang lijkt het, maar ik vind het erg mooi!quote:Op zondag 17 juni 2007 17:15 schreef Toeps het volgende:
[..]
I like! Ook de presentatie.
[afbeelding]
HNTM jatwerk, whahaha.
erg mooie foto maar op dit niveau ga ik toch even kritisch zijnquote:Op zondag 17 juni 2007 17:15 schreef Toeps het volgende:
[..]
I like! Ook de presentatie.
[afbeelding]
HNTM jatwerk, whahaha.
Die spiegel houdt ook op bij de HNTM foto die we hebben nagemaakt. Die vlek op haar neus, dat is gewoon haar neus.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:29 schreef PankPinther het volgende:
[..]
erg mooie foto maar op dit niveau ga ik toch even kritisch zijn
de spiegel had over de hele breedte door moeten lopen, of croppen maar dan zit je erg dicht op de nagels
ze heeft strepen op haar rechter bovenarm (voor kijkers links)
links en rechts steken er losse haartjes uit die het rommelig maken (vooral boven het oor) en wat mij betreft wel weg mogen
er zit een vlek (sensor?) of muggebeet ofzo op haar rechter neusvleugel
bij die foto's van van der vlugt vond ik het ook lelijkquote:Op zondag 17 juni 2007 17:42 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die spiegel houdt ook op bij de HNTM foto die we hebben nagemaakt. Die vlek op haar neus, dat is gewoon haar neus.
Whahaha, dát vond ik écht te fout.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:44 schreef PankPinther het volgende:
[..]
oh en als je em toch helemaal na wil maken dan ben je het omhoog stekende vingertje vergeten
Daarom schiet ik stiekum veel op de sluitertijd of de "sportstand". (kinderen kunnen erg bewegelijk zijn). En ik heb liever egaal licht. Kinderen zijn vaak ongeduldig, dus heb je minder tijd voor het nauwkeurig kiezen van je lichtomstandigheden. Zo heb ik laatst met hard zonlicht gefotgrafeerd en met reflectiescherm (al.folie werkt ook), maar toch bleef ik flink wat schaduwen overhouden.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
lieve mensen,
in korte tijd ga ik 2 keer van jonge kids portretten schieten, liefst buiten, maar heeft iemand nog tips over hoe ik dat aan ga pakken?
Ik weet het namelijk zelf nog niet zo goed
kleine kids lijken me een stuk ingewikkelder dan grote mensen
Das vreemd, alst goed is moeten die juist vrij kort zijn.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind de sluitertijd van mijn 'sportstand' te lang, nouja, de foto';s die ik daarmee maak, zijn altijd lelijk bewogen
het ligt er natuurlijkok aan wat voro foto's je van kids wilt. Als je flinke closeups neemt en de mkinderen dat van tevoren weten kom je met diafragma, portret of manueelstand een heel eind.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, bij mij is hij te lang, hij doet er langer over dan hij zou doen als ik 'm op een andere stand zet..
*camera tevoorschijn haalt*
Invulflits is zowiezo belangrijk tegen flinke schaduwen. Ik was hem laatst vergeten erg stomquote:Op zondag 17 juni 2007 23:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
met de opzetflitser flitst 'ie wel, dus die gaat dn gewoon maar mee, en uitproberen maar
Das mooiquote:Op zondag 17 juni 2007 23:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wilde het in een park gaan doen (mooi weer moet), dus dat moet wel goedkomen, vind het wel spannend hoor
Ijs moet je niet breken.... ijs moet je op laten eten door de kidsquote:Op zondag 17 juni 2007 23:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Das mooiAls je dat tegen de kids zegt, breek je gelijk enorm veel ijs
![]()
Ik plaats er deze week wel een paar. En succes ermeequote:Op zondag 17 juni 2007 23:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
ok
ik ben wel benieuwd naar wat voorbeeldjes van je, an!
ik heb overigens wel aan de papa gevraagd om een stuk lievelings speelgoed mee te nemen, dat scheelt ook wel volgens mij.
ik hoop echt dat ik wat mooie foto's kan afleveren![]()
De eerste en tweede zijn leukquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:11 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik zie dit topic nu pas!![]()
Heb alles eens doorgekeken en er staan echt prachtige foto's tussen..![]()
Photoshoot van 30 mei 2007 Den Haag:
Hey thanks!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:33 schreef An24 het volgende:
[..]
De eerste en tweede zijn leuk![]()
Voor de rest vind ik de foto's iets te "frontaal" genomen waardoor je vervorming krijgt in het gezicht. Heel dichtbij gestaan?
Bij de vierde foto vind ik de schaduwen te aanwezig. Let dus goed op waar jij je model ten opzichte van het licht plaatst. of maak een eigen reflextiescherm van bij piepschuim of aluminiumfolie.
De bewerkte foto's vind ik minder. Ze lijkt zo erg bleek en overbelicht. Verder zou ik specifiek bij dit model vragen of ze het haar los doet. (of in ieder geval er meer gebruik van maakt in het gezicht) Ze krijgt zo een erg lang gezicht en dat is niet bij iedereen mooi![]()
Hopelijk heb je er wat aan.
Oh pardon, dat wist ik niet..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:39 schreef Xilantof het volgende:
@Angelic_Rose:
Met zo'n hoeveelheid aan foto's kun je in het vervolg beter een showcase openen.
ja, zoals deze bijvoorbeeld: [Showcase] Thailandquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:42 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Oh pardon, dat wist ik niet..![]()
Ben ik heel dom als ik vraag wat jullie bedoelen met een showcase openen? Een eigen topic bedoel je?
Als de visagie bij de "link"foto wel van jouw hand is, wanneer doen we een shoot danquote:Op zondag 1 juli 2007 22:49 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Ik besloot mijn visagieskills eens te testen.
Just kidding...
Je reageert op de verkeerde postquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:41 schreef Casparovvv het volgende:
[[url=http://xs117.xs.to/xs117/07272/Sergio01klein.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[..]
Minpuntjes op mezelf:
[..]
quote:
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:19 schreef pinquit het volgende:
trugvindpost
+ mooi pdehoog! de foto heeft uitstraling, ik zie alleen elke keer dat glimmertje in haar mondhoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |