Sneltrein Lw-Gnquote:Op woensdag 25 april 2007 20:10 schreef SpeedyRich het volgende:
Heren de sneltrein bestaat toch niet meer
Ik zag vanmiddag namelijk op een CTA bak op spoor 6 sneltrein staan![]()
Nou je 't zegt...notabene de eerste concessie die ze buiten 't noorden binnenhalen...quote:Op woensdag 25 april 2007 23:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je vergeet bij het busvervoer nog rivierenland voor Arriva![]()
Nee joh, dat zijn hele fijne treinen. Gewoon voorin gaan zitten, heb je een privé coupe.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar goed ook, wat een klote trein is dat. Zit er vaak in van rotterdam-eindhoven
quote:Het treinverkeer rond Almelo is stilgelegd vanwege een storing. Op en rond het station kunnen geen wissels en seinen bediend worden. Volgens spoorbeheerder Prorail loopt de vertraging voor treinreizigers op tot meer dan een uur. Reizigers tussen Hengelo en Deventer krijgen het advies om te reizen via Zutphen.
Het treinverkeer rond Almelo is stilgelegd vanwege een storing.
Op en rond het station kunnen geen wissels en seinen bediend worden. Volgens spoorbeheerder Prorail loopt de vertraging voor treinreizigers op tot meer dan een uur. Reizigers tussen Hengelo en Deventer krijgen het advies om te reizen via Zutphen
En nu staat er een plaatje van Den Haag Centraalquote:Op woensdag 25 april 2007 23:20 schreef Brembo het volgende:
Dat plaatje is toch echt van Hilversum-Sportpark.
Waar staat dat, kan het nergens terug vinden, nja zal het straks wel zien, als het klopt.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:36 schreef Remzz het volgende:
Op het nieuws net dat er geen treinen van en naar Almelo rijden door een stroomstoring, voor de rest kan ik het nergens vinden ook niet op de site van de NS. Weet iemand hier iets van?
Mooi, 3 verschillende soorten mat op de foto, behalve dat waar het om gingquote:Op woensdag 25 april 2007 23:10 schreef thats-me het volgende:
[afbeelding]
Centraal Station Rotterdam ontruimd
Preciesquote:Op donderdag 26 april 2007 07:51 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee joh, dat zijn hele fijne treinen. Gewoon voorin gaan zitten, heb je een privé coupe.
Ik ga even de melding terugzoeken voor jequote:Op donderdag 26 april 2007 10:53 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Wachten op ambulance Hilversum Sportpark
Tussen Hilversum en Utrecht moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 15 tot 30 minuten.
Door wachten op ambulance rijden er tussen Hilversum en Utrecht minder treinen.
Die is nieuw?
Ze hebben de manier van berichtgeving op TT751 aangepast.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:53 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Die is nieuw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |