hij geeft misschien wel een show weg, maar hij heeft gelijk als hij zegt dat dat er 0,0 romantiek in dit stukje poppenspel zitquote:Op woensdag 25 april 2007 22:52 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Relax, neem het toch niet allemaal zo serieus man! Dat waren die isoleertopics van jou toch ook niet? Jaap geeft hier gewoon een geweldige show weg![]()
Misschien moet Fok ook geld vragenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
FOK DOET KUT!
TIEN IS KUT.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
FOK DOET KUT!
Ik woon op nummer 10.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Was het maar kut dan had ik er nog wat aan....![]()
Ach, misschien wel maar who cares? Niet iedereen is even romantisch. Jaap heeft gelukkig vele andere kwaliteitenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:54 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
hij geeft misschien wel een show weg, maar hij heeft gelijk als hij zegt dat dat er 0,0 romantiek in dit stukje poppenspel zit
Het gaat een toppertje worden....zoooo romantisch.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:00 schreef Lieve het volgende:
Maar waarom hebben die mensen zoveel haast om te trouwen?
Los van alles... dat snap ik niet. Die haast om naast dit alles ook nog te trouwen. Snel snel.
Het leven is maar kort. Waarom uitstellen wat je ook meteen kunt doen? Dat heeft Jaap goed begrepenquote:Op woensdag 25 april 2007 23:00 schreef Lieve het volgende:
Maar waarom hebben die mensen zoveel haast om te trouwen?
Los van alles... dat snap ik niet. Die haast om naast dit alles ook nog te trouwen. Snel snel.
Sta ik net op nummer 8 aan te bellen....quote:
Welke rest?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb hier nog niemand horen klagen dat de rest wederom aab het POKEREN is...
Wie kijkt er nou naar het pokeren als we Jaap hebbenquote:Op woensdag 25 april 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
Omdat het pokeren 10x leuker is dan naar jaap & Cora kijken/luisteren.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
*schrikt wakker*quote:Op woensdag 25 april 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
Op 8 daar woon ik.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sta ik net op nummer 8 aan te bellen....![]()
Cora is fan van SHE en wil handtekeningen.....hahaha..![]()
Alsof de SHE-fans naar dat saaie She-groepje kijkenquote:Op woensdag 25 april 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb al 3 x gekotst , en haak nu af.quote:
Antwoord was Ja.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:05 schreef Talitha het volgende:
Heeft ie het al gevraagd? En heeft ze ja gezegd?
Internet vliegt er steeds uit.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:06 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Alsof de SHE-fans naar dat saaie She-groepje kijkenZe kijken alleen naar King Jaap
![]()
![]()
En hij liegt ook nog, tenzij die in de Bus, 2 heeft gesollied want in 1 zeker niet!!quote:Op woensdag 25 april 2007 23:07 schreef Dark het volgende:
Jaap heeft bijna, bijna, bijna tientallen TV programma's gehaald, zich overal voor opgegeven tot America aan toe.
En dat is precies het soort reactie dat Peter graag ziet.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Peter, volgens mij ben jij vroeger in een grote ketel met stom gevallen! Elke keer als jij een favo hebt dan is alles wat diegene doet direct het beste wat iemand ooit heeft gedaan. Het is gewoon een zakelijk kutstukkie gelul waar 0,0 romantiek inzit. Als je dat niet begrijpt moet je wel redelijk contactgestoord en sexloos zijn!
Sorry mensen, trok het echt ff niet meer!
Waarom doe je niet open?quote:
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
En hij liegt ook nog, tenzij die in de Bus, 2 heeft gesollied want in 1 zeker niet!!
Nee, maar dat was ook 7 jaar geleden slimbo. Hij heeft het over recente programma'squote:Op woensdag 25 april 2007 23:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
En hij liegt ook nog, tenzij die in de Bus, 2 heeft gesollied want in 1 zeker niet!!
Ik snap niet dat je die uitspraken zo serieus neemt. Natuurlijk maakt-ie niemand *echt* kapotquote:Op woensdag 25 april 2007 23:11 schreef Charmian het volgende:
Ik snap niet dat je van zo iemand met zulke idiote theoriën en die uitspraken als 'ik maak die helemaal kapot' kunt houden. Ik word er oprecht naar van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |