TIEN IS KUT.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
FOK DOET KUT!
Ik woon op nummer 10.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Was het maar kut dan had ik er nog wat aan....![]()
Ach, misschien wel maar who cares? Niet iedereen is even romantisch. Jaap heeft gelukkig vele andere kwaliteitenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:54 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
hij geeft misschien wel een show weg, maar hij heeft gelijk als hij zegt dat dat er 0,0 romantiek in dit stukje poppenspel zit
Het gaat een toppertje worden....zoooo romantisch.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:00 schreef Lieve het volgende:
Maar waarom hebben die mensen zoveel haast om te trouwen?
Los van alles... dat snap ik niet. Die haast om naast dit alles ook nog te trouwen. Snel snel.
Het leven is maar kort. Waarom uitstellen wat je ook meteen kunt doen? Dat heeft Jaap goed begrepenquote:Op woensdag 25 april 2007 23:00 schreef Lieve het volgende:
Maar waarom hebben die mensen zoveel haast om te trouwen?
Los van alles... dat snap ik niet. Die haast om naast dit alles ook nog te trouwen. Snel snel.
Sta ik net op nummer 8 aan te bellen....quote:
Welke rest?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb hier nog niemand horen klagen dat de rest wederom aab het POKEREN is...
Wie kijkt er nou naar het pokeren als we Jaap hebbenquote:Op woensdag 25 april 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
Omdat het pokeren 10x leuker is dan naar jaap & Cora kijken/luisteren.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
*schrikt wakker*quote:Op woensdag 25 april 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |