quote:Op woensdag 25 april 2007 22:42 schreef KonnieKipke het volgende:
Cora heeft in ieder geval kleine handjes voor jaaps kleine pikkie. Daarin zit wel een klik...
En daar maakt hij zich zorgen over? Daar kan hij zijn hele leven over doen om af te betalen.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Studie-schuld. Dat is niet zo heel bijzonder hoog.
Je verwart klefheid met romantiek.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:45 schreef Desii het volgende:
Nou ik heb toch even gekeken.... maar Huub die Amanda versiert is wel 10000x romantischer
champagne in de tuinrollebollen in het gras
![]()
Peter, volgens mij ben jij vroeger in een grote ketel met stom gevallen! Elke keer als jij een favo hebt dan is alles wat diegene doet direct het beste wat iemand ooit heeft gedaan. Het is gewoon een zakelijk kutstukkie gelul waar 0,0 romantiek inzit. Als je dat niet begrijpt moet je wel redelijk contactgestoord en sexloos zijn!quote:Op woensdag 25 april 2007 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is een schitterend geschreven stukje idd, sommige mensen kunnen zich nu eenmaal beter op papier uiten.
Maar idd, de FOK populatie wil liever JOP zien, of ze begrijpen de woorden niet.
Relax, neem het toch niet allemaal zo serieus man! Dat waren die isoleertopics van jou toch ook niet? Jaap geeft hier gewoon een geweldige show wegquote:Op woensdag 25 april 2007 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Peter, volgens mij ben jij vroeger in een grote ketel met stom gevallen! Elke keer als jij een favo hebt dan is alles wat diegene doet direct het beste wat iemand ooit heeft gedaan. Het is gewoon een zakelijk kutstukkie gelul waar 0,0 romantiek inzit. Als je dat niet begrijpt moet je wel redelijk contactgestoord en sexloos zijn!
Sorry mensen, trok het echt ff niet meer!
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Peter, volgens mij ben jij vroeger in een grote ketel met stom gevallen! Elke keer als jij een favo hebt dan is alles wat diegene doet direct het beste wat iemand ooit heeft gedaan. Het is gewoon een zakelijk kutstukkie gelul waar 0,0 romantiek inzit. Als je dat niet begrijpt moet je wel redelijk contactgestoord en sexloos zijn!
Sorry mensen, trok het echt ff niet meer!
hij geeft misschien wel een show weg, maar hij heeft gelijk als hij zegt dat dat er 0,0 romantiek in dit stukje poppenspel zitquote:Op woensdag 25 april 2007 22:52 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Relax, neem het toch niet allemaal zo serieus man! Dat waren die isoleertopics van jou toch ook niet? Jaap geeft hier gewoon een geweldige show weg![]()
Misschien moet Fok ook geld vragenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:54 schreef Kinga het volgende:
FOK DOET KUT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |