Afscheidsspeech dan he......bedankt voor de bewezen diensten en tot ziens..quote:Op woensdag 25 april 2007 22:37 schreef Myriam1978 het volgende:
Het klinkt als een speech van je baas...
O ja, ik had het moeten wetenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:35 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
die knieen kunnen dat niet aan![]()
Jep! En later zei ze tegen Brian dat Jaap er niet uitgestemd kan worden omdat áchter'wil dat ze hier gaan trouwenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:35 schreef Prosac het volgende:
Natasia:"nee, we hebben het er over dat het er in zit dat Jaap hier gaat trouwen, ja als je me aankijkt weet je wat ik bedoel"
Waar haalt hij het vandaan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,quote:Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
Jij bent iemand die mijn hypercomplexe karakter weet terug te brengen tot eenvoud, zoals de complexe relativiteitstheorie is teruggebracht tot E= MC2
![]()
![]()
Is misschien ook een leuk idee voor de konijnenact van Braajen en Amandel. Dan gaan ze misschien eens nadenken over die bonobo-gedragingen.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:35 schreef Flyduck het volgende:
omg er zit gewoon een cameraman bij
Dat blijft voor ons een vraag en voor hun een weetquote:Op woensdag 25 april 2007 22:38 schreef DaanDobber het volgende:
Het ja woord, maar hebben ze elkaar nou wel eens voor de kooi in het echt gezien?
ze zei niet letterlijk "achter", maar de strekking was duidelijk.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:38 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Jep! En later zei ze tegen Brian dat Jaap er niet uitgestemd kan worden omdat áchter'wil dat ze hier gaan trouwen![]()
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:39 schreef yvonne het volgende:
Hij houdt zoveel van haar...
1x eerder..toen Jaap in het bungalowpark zat voordat hij DGK in moest....quote:Op woensdag 25 april 2007 22:40 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Dat blijft voor ons een vraag en voor hun een weet [afbeelding]
Inderdaad... pfffffffffffffffquote:Op woensdag 25 april 2007 22:40 schreef Frasier het volgende:
Goed moment om het over financiele problemen te hebben.
Ik begreep alle woorden maar vond het heel clinisch!quote:Op woensdag 25 april 2007 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is een schitterend geschreven stukje idd, sommige mensen kunnen zich nu eenmaal beter op papier uiten.
Maar idd, de FOK populatie wil liever JOP zien, of ze begrijpen de woorden niet.
Ok, thanks.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Studie-schuld. Dat is niet zo heel bijzonder hoog.
Misschien heeft ze tussen die lappen vet ook wel een heel klein kutje. Dan zou 't helemaal compleet zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:42 schreef KonnieKipke het volgende:
Cora heeft in ieder geval kleine handjes voor jaaps kleine pikkie. Daarin zit wel een klik...
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:42 schreef KonnieKipke het volgende:
Cora heeft in ieder geval kleine handjes voor jaaps kleine pikkie. Daarin zit wel een klik...
En daar maakt hij zich zorgen over? Daar kan hij zijn hele leven over doen om af te betalen.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Studie-schuld. Dat is niet zo heel bijzonder hoog.
Je verwart klefheid met romantiek.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:45 schreef Desii het volgende:
Nou ik heb toch even gekeken.... maar Huub die Amanda versiert is wel 10000x romantischer
champagne in de tuinrollebollen in het gras
![]()
Peter, volgens mij ben jij vroeger in een grote ketel met stom gevallen! Elke keer als jij een favo hebt dan is alles wat diegene doet direct het beste wat iemand ooit heeft gedaan. Het is gewoon een zakelijk kutstukkie gelul waar 0,0 romantiek inzit. Als je dat niet begrijpt moet je wel redelijk contactgestoord en sexloos zijn!quote:Op woensdag 25 april 2007 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is een schitterend geschreven stukje idd, sommige mensen kunnen zich nu eenmaal beter op papier uiten.
Maar idd, de FOK populatie wil liever JOP zien, of ze begrijpen de woorden niet.
Relax, neem het toch niet allemaal zo serieus man! Dat waren die isoleertopics van jou toch ook niet? Jaap geeft hier gewoon een geweldige show wegquote:Op woensdag 25 april 2007 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Peter, volgens mij ben jij vroeger in een grote ketel met stom gevallen! Elke keer als jij een favo hebt dan is alles wat diegene doet direct het beste wat iemand ooit heeft gedaan. Het is gewoon een zakelijk kutstukkie gelul waar 0,0 romantiek inzit. Als je dat niet begrijpt moet je wel redelijk contactgestoord en sexloos zijn!
Sorry mensen, trok het echt ff niet meer!
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Peter, volgens mij ben jij vroeger in een grote ketel met stom gevallen! Elke keer als jij een favo hebt dan is alles wat diegene doet direct het beste wat iemand ooit heeft gedaan. Het is gewoon een zakelijk kutstukkie gelul waar 0,0 romantiek inzit. Als je dat niet begrijpt moet je wel redelijk contactgestoord en sexloos zijn!
Sorry mensen, trok het echt ff niet meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |