En maar blijven gluren he!quote:Op woensdag 25 april 2007 22:24 schreef Lieve het volgende:
Ook zo walgelijk dat Jaap 4 negers heeft gehuurd om kora door te laten dragen. Zo eng die jongen! Zo eng
Doet me denken aan de zwarte piet discussiequote:Op woensdag 25 april 2007 22:24 schreef Lieve het volgende:
Ook zo walgelijk dat Jaap 4 negers heeft gehuurd om kora door te laten dragen. Zo eng die jongen! Zo eng
Maar moeten we die bewoners dan allemaal op hun woord geloven?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoef er niet voor in zn kop te kijken, hij vertelt het net aan Cora.....
Jij maakt een grapje hoop ik. Of ben jij zo iemand die racisme ziet in elk kritisch woord over een neger.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:24 schreef Lieve het volgende:
Jaap denkt:quote:Op woensdag 25 april 2007 22:25 schreef r3gi3boy het volgende:
Aha, Jaap zegt dat hij tot aan de allerlaatste ronde bij BigBrother is gekomen, maar is afgewezen. Ook is hij tot de laatste ronde bij de Bus gekomen maar ook toen afgewezen. "Bij de Gouden Kooi ben ik binnen" zegt Jaap.
Als je het niet horen wil, laat dan maar.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:26 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Maar moeten we die bewoners dan allemaal op hun woord geloven?
Lijkt me niet, het is toch een spel?
Toch grappig om te zien dat sommigen gewoon alles aangrijpen om hun ongenoegen over Jaap maar te laten blijkenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:24 schreef Lieve het volgende:
Okequote:Op woensdag 25 april 2007 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je het niet horen wil, laat dan maar.![]()
Er is geen discussie wat mij betreft over zwarte piet...quote:Op woensdag 25 april 2007 22:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Doet me denken aan de zwarte piet discussie![]()
Heeft "Cora" Jaap zelf wel eens bekeken?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:26 schreef r3gi3boy het volgende:
"Cora, wat is mijn ringvinger?"
Cora: oh jee, hij is veeeel te groot, veel te groot.
Kleurt leuk bij die wratquote:
Wat een eiquote:Op woensdag 25 april 2007 22:27 schreef pullup het volgende:
Wat is mijn ringvinger hoor ik die self-proclaimed genius vragen![]()
Hoort dat niet eerst te gebeuren?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:29 schreef Meganog het volgende:
De ringen zijn uitgewisseld, maar de vraag is nog niet gesteld...
Jaap durft niet meerquote:Op woensdag 25 april 2007 22:29 schreef Meganog het volgende:
Hoor je elkaar niet ook eerst goed te kennen?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:30 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hoort dat niet eerst te gebeuren?
"Doe jij het ook voordat we getrouwd zijn?"quote:Op woensdag 25 april 2007 22:29 schreef Meganog het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:31 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Hoor je elkaar niet ook eerst goed te kennen?![]()
Jaap en Cora hebben 3 weken een relatie, kan me voorstellen dat de rest wat vraagtekens zet bij hun huwelijksplannen.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:30 schreef Spartel het volgende:
ze zijn trouwens niet heel aardig voor haar. wat een sarcasme.
Hoezo? Is toch wel begrijpelijk dat ze zenuwachtig is?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Cora zit maar zenuwachtig aan d'r haar te plukken... dom wijf.
Inderdaad ja, ze zag er ook enigzins ongemakkelijk uit..quote:Op woensdag 25 april 2007 22:30 schreef Spartel het volgende:
ze zijn trouwens niet heel aardig voor haar. wat een sarcasme.
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"Doe jij het ook voordat we getrouwd zijn?"
Logisch.. Maar idd, ze houdt zich goed staande!quote:Op woensdag 25 april 2007 22:32 schreef Ionesco het volgende:
[..]
Inderdaad ja, ze zag er ook enigzins ongemakkelijk uit..
Waarom niet spontaan op de knieen?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:32 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap gaat geloof nu zijn aanzoek voorlezen.![]()
Ik ook. Hoewel ik nog overweeg om voor dat geld gewoon een aquarium aan te schaffen.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:32 schreef Mokum020 het volgende:
Ik kan haast niet wachten op het moment dat ik voor deze geweldige show mag gaan betalen...
Nu komt het echte werk, volgens Jaap...
![]()
Klopt. Maar het is nog steeds een stom wijfquote:Op woensdag 25 april 2007 22:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch wel begrijpelijk dat ze zenuwachtig is?
Oh, ik maak ze niet zelf, pluk ze van allerlei sites af en zet ze in een eigen fotoalbum op photobucketquote:Op woensdag 25 april 2007 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maak eens een icoontje voor 4 mei.![]()
Nee, ik geloof ook niet in het racisme issue, maar ik reis wel veel. Over de hele wereld. En dan kom je regelmatig wat nederlandse... mensen tegen die zich te buiten gaan aan de verschillen. En ik heb daar altijd toch wat moeite mee. Ook bij rijke chinezen die er filippijnse slavinnen op na houden en ze openlijk afranselen.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij maakt een grapje hoop ik. Of ben jij zo iemand die racisme ziet in elk kritisch woord over een neger.
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:34 schreef Meganog het volgende:
'BIj jou zijn is een euforisch vuurwerk dat zijn weerga niet kent"
die knieen kunnen dat niet aanquote:Op woensdag 25 april 2007 22:33 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Waarom niet spontaan op de knieen?![]()
Maken of plukken, er moet er een komen.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:34 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Oh, ik maak ze niet zelf, pluk ze van allerlei sites af en zet ze in een eigen fotoalbum op photobucket [afbeelding]
die souffleertquote:Op woensdag 25 april 2007 22:35 schreef Flyduck het volgende:
omg er zit gewoon een cameraman bij
Piet Zwart was een hele bekende fotograaf, typograaf en industrieel ontwerperquote:Op woensdag 25 april 2007 22:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
Er is geen discussie wat mij betreft over zwarte piet...
Hij heet piet en is zwart...
Einde discussie...
Dit geeft weer de geweldige klasse van Jaap aanquote:
Ik mis wat.. wie heeft ze omgekocht dan.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef mootie het volgende:
Natasja: Wel lef dat ze mensen omkoopt zodat hij hier kan blijven. Zag je die kop toen ik dat zei?
Kijk maar of er 1 tussen zit die je leuk vindt:quote:Op woensdag 25 april 2007 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maken of plukken, er moet er een komen.
Ja dit zinnetje.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
Jij bent iemand die mijn hypercomplexe karakter weet terug te brengen tot eenvoud, zoals de complexe relativiteitstheorie is teruggebracht tot E= MC2
![]()
![]()
Weet ik veel, ik citeer gewoon. Maar het blijkt dus dat Jaap gewoon gaat trouwen in de kooi en dat de bewoners Jaap er niet uit kunnen trappen.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef Spartel het volgende:
[..]
Ik mis wat.. wie heeft ze omgekocht dan.
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:37 schreef Myriam1978 het volgende:
Het klinkt als een speech van je baas...
Ja, als politieke toespraak.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef Frasier het volgende:
Nog best aardig geschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |