Daar zitten ook surfende ambtenaren.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:13 schreef Marrije het volgende:
Min van Jus zit op de weblog van japie!
Klingons?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:13 schreef Soho het volgende:
Zie je het zijn aliens! Ze praatten in hun eigen taal!
Dat mensen uit jaloezie en frustratie over gebrek aan verbondenheid projecteren in negatieve posten over Jaap en Cora.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:13 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Daar zitten ook surfende ambtenaren.
Ja, dat zegt helemaal niks. Ik heb laatst ook een website gemaakt. Volstrekt onschuldig geneuzel, maar daar 'keek' het Ministerie van Justitie ook binnen 2 dagen op... Zal wel een crawler of webspider zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:13 schreef Marrije het volgende:
Min van Jus zit op de weblog van japie!
Ik seg...ik hou durfan.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:13 schreef Mokum020 het volgende:
Lekker snel.....!![]()
De Marokkaanse buurman is nu kwaad onderweg naar Peter6000![]()
Wie beweert dat?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:14 schreef r3gi3boy het volgende:
Jaap gaat iedereen kapot maken voor Cora, voor 1 miljoen euro. Kinderen van natasia, het cocaïnegebruik van sylvia, hij gaat het allemaal gebruiken om ze kapot te maken want jaap wil winnen!!
En daarna zijn dieetboek uitbrengen en met Cora chillen in een appartement in New York.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:14 schreef r3gi3boy het volgende:
Jaap gaat iedereen kapot maken voor Cora, voor 1 miljoen euro. Kinderen van natasia, het cocaïnegebruik van sylvia, hij gaat het allemaal gebruiken om ze kapot te maken want jaap wil winnen!!
Als ze meekijken dan zullen ze, op verzoek, ook wel ingrijpen als dat nodig is. Jaap zei 'daarom heb ik binnenkort ook een afspraak met een jurist'. We zullen wel zien!quote:Op woensdag 25 april 2007 22:14 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, dat zegt helemaal niks. Ik heb laatst ook een website gemaakt. Volstrekt onschuldig geneuzel, maar daar 'keek' het Ministerie van Justitie ook binnen 2 dagen op... Zal wel een crawler of webspider zijn.
yepquote:Op woensdag 25 april 2007 22:16 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Wie beweert dat?
Heeft Jaap dat zelf zo gezegd?
JAquote:Op woensdag 25 april 2007 22:16 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Wie beweert dat?
Plasmagast heeft een vast contract hoorde ik, toen Nicolaas plasmaboy wou worden.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:15 schreef grazygirl het volgende:
bah wat een vies laag ventje en wat een stom gedoe, wat ik uit Japio zijn opmerkingen opmaak is het dus al met de FEBO geregeld dat Jaap blijftEn waar blijft de plasma boy? is die al ontslagen ofzo?? die zie je ook nergens meer
![]()
jaquote:Op woensdag 25 april 2007 22:16 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Wie beweert dat?
Ja...volgens mij mankeer ik niks aan mijn oortjes..quote:Op woensdag 25 april 2007 22:16 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Wie beweert dat?
Ik zou mn vriend er toch even op wijzen dat er ook andere manieren zijn om het spel te spelenquote:
Wist je dat? Dat hij een toneelstukje ging opvoeren. Jij schreef toch met hem?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap: Ik speel dat ik psychisch gestoord ben.
Cora: Dat gaat je goed af.
zegt tegenwoordig ook niet veel meer een vast contractquote:Op woensdag 25 april 2007 22:17 schreef F04 het volgende:
[..]
Plasmagast heeft een vast contract hoorde ik, toen Nicolaas plasmaboy wou worden.
Ja, het Sylvia-model.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou mn vriend er toch even op wijzen dat er ook andere manieren zijn om het spel te spelen![]()
zeker weten, Jaap is harteloos en gaat alles kapot maken. Hij zegt dat zijn doel pas is bereikt als er kamervragen over hem gesteld worden in de trant van: Wat is er met die Jaap in de gouden kooi aan de hand? Dan is Jaap's toppunt bereikt.quote:
Neuh, dit is echt zn planquote:Op woensdag 25 april 2007 22:17 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Gezellige knul, die Jaap.
Of speelt hij weer toneel? Wie zal het zeggen?
zquote:Op woensdag 25 april 2007 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zei het al, na die slangen-act lullen ze gewoon door over het spel. CORRECTIE: Jaap dingt het spel aan haar op. Sukkel![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:17 schreef ThomasCrown het volgende:
Jaap: "Ik heb me doel pas bereikt als er kamervragen over me worden gesteld"
Je gelooft toch niet echt zelf dat wij jaloers zijn op Jaap en Cora?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat mensen uit jaloezie en frustratie over gebrek aan verbondenheid projecteren in negatieve posten over Jaap en Cora.
Scherp.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:19 schreef FuTilE het volgende:
Ik begrijp nu de knipoog achter Jaap's 'aanzoeksversiering' pas: Hij wordt uitgehuwelijkt
Als hij dat echt serieus meent is hij rijp voor een gesloten inrichtingquote:Op woensdag 25 april 2007 22:18 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
zeker weten, Jaap is harteloos en gaat alles kapot maken. Hij zegt dat zijn doel pas is bereikt als er kamervragen over hem gesteld worden in de trant van: Wat is er met die Jaap in de gouden kooi aan de hand? Dan is Jaap's toppunt bereikt.
Zou het leuk vinden als ze begonnen met brian.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:18 schreef schatje het volgende:
Jaap: "Ik en Huub maken alles kapot".
Dat klonk wel erg liefquote:Op woensdag 25 april 2007 22:20 schreef Meganog het volgende:
"Ik ga met jou trouwen" zegt Cora.
Ze denkt: die vraag komt niet meer, laat ik het antwoord maar even droppen?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:20 schreef Meganog het volgende:
"Ik ga met jou trouwen" zegt Cora.
Gaat het nog een beetje met jequote:Op woensdag 25 april 2007 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat mensen uit jaloezie en frustratie over gebrek aan verbondenheid projecteren in negatieve posten over Jaap en Cora.
Nog 1 keer......... hij meent dat serieus!quote:Op woensdag 25 april 2007 22:20 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Als hij dat echt serieus meent is hij rijp voor een gesloten inrichting [afbeelding]
Ik wist het niet van het toneelstukje, Jaap heeft toen wel aangegeven dat hij een dronken Huub zou gaan uitlokken tot fysiek geweld.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Wist je dat? Dat hij een toneelstukje ging opvoeren. Jij schreef toch met hem?
Peter6000 ziet natuurlijk overeenkomsten met zichzelf...quote:Op woensdag 25 april 2007 22:19 schreef Soho het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet echt zelf dat wij jaloers zijn op Jaap en Cora?
Ik heb nog nooit zo'n a-romantisch stel samen gezien. Ze hebben het alleen maar over het spel, ze tonen totaal geen interresse in elkaar, behalve de gouden kooi. Ze hebben elkaar weken niet gezien en ze geven elkaar 3 kussen op de wang. Geen knuffel, geen handje vasthouden, helemaal niks. En daar moet ik jaloers op zijn?
Wat is het toch een vies varkensjong...quote:Op woensdag 25 april 2007 22:20 schreef r3gi3boy het volgende:
Cora mag Jaap's lichaam gaan scheren met scheermesjes als hij weer thuis is
Hij wil dat iedereen denkt dat hij psychisch gestoord is.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog 1 keer......... hij meent dat serieus!![]()
Heb jij afgelopen dagen uberhaupt wel streams gekeken of COS'en/updates gelezen?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:20 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Als hij dat echt serieus meent is hij rijp voor een gesloten inrichting [afbeelding]
Huub's moeder is niet zo blij met Huub. Ze wou hem zelfs niet meer zien tijdens zijn cokeverslaving.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:19 schreef Lieve het volgende:
Komt die k*tkora voor punten of zit ze daar op kosten van de Febo?
Want op zich is dit wel weer heel raar. Huub moet zijn best doen om zijn neefjes eens 20 minuutjes te krijgen. Huub moet zijn familie al al die tijd missen ( ik heb die familie van Huub nog nooit gezien zelfs! De moeder van Sylvia is wel geweest!)
Maar die koro spoort net zo min als speklap zelf
Nee, dat is echt zn strijdplan. Dat psychisch gestoorde speelt hij wel.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij wil dat iedereen denkt dat hij psychisch gestoord is.
Kun jij in zijn kop kijken dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog 1 keer......... hij meent dat serieus!![]()
Nauwelijks, dus ik loop idd flink achterquote:Op woensdag 25 april 2007 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb jij afgelopen dagen uberhaupt wel streams gekeken of COS'en/updates gelezen?
Ik merk hetquote:Op woensdag 25 april 2007 22:24 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Nauwelijks, dus ik loop idd flink achter![]()
Ik hoef er niet voor in zn kop te kijken, hij vertelt het net aan Cora.....quote:Op woensdag 25 april 2007 22:23 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Kun jij in zijn kop kijken dan?
Ik trek alles in twijfel hoor wat er in DGK gebeurd. Het riekt toch echt naar acteerspel [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |