Als ik me niet vergis wordt de stem van Turbo gedaan door Rudi Falkenhagen (Snuf uit Pipo). Maar nu heb ik niet alle afleveringen van het Zonnetje gevolgd, dus ik zou niet weten of je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:21 schreef Frey het volgende:
Die man die de stem van Turbo doet heeft volgens mij ook in het zonnetje in huis gespeeld als de vader van Connie.
NEEMWEGGE heet die baron van B&A!quote:Op zaterdag 9 februari 2002 20:09 schreef Marble het volgende:
Mijne was al gekraakt in die tijdquote:Op vrijdag 3 oktober 2003 09:46 schreef BazP het volgende:
[..]
Die had ik ook, en op het begin moest je z'n code vertalen, met behulp van het het boekje. Maarja, dat had ik natuurlijk niet dus ik telkens alles proberen na ongeveer 250 keer wist ik wat elke letter betekende
Echt in Carl Barks stijl als ik het goed spel maar ja hij is wel een stuk enger en ik vermoed dat er daarom voor een kindvriendelijker model is gekozen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:32 schreef --Davidoff-- het volgende:
De VHS cover was inderdaad een stuk mooier
[afbeelding]
Ik heb die vhs en het stripboek van die film.quote:Op woensdag 29 september 2004 17:11 schreef Djaser het volgende:
[..]
Echt in Carl Barks stijl als ik het goed spel maar ja hij is wel een stuk enger en ik vermoed dat er daarom voor een kindvriendelijker model is gekozen.
En het was nog korter dan ik dacht.quote:Op zondag 7 november 2004 01:32 schreef Frey het volgende:
Er gaan verhalen dat Rudi Falkenhagen ziek is en nog maar kort te leven heeft![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:00 schreef Patch het volgende:
En in navolging op de DVD release de eerste afleveringen van Ducktales:
[afbeelding]
Heh, waar? Ik zie alleen maar de Resquerangers hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:00 schreef Patch het volgende:
En in navolging op de DVD release de eerste afleveringen van Ducktales:
[afbeelding]
quote:De Nederlandse regisseur van de Ducktales (Arnold Gelderman) kreeg ooit vanuit Amerika een verbod om de stemmen van Kwik, Kwek en Kwak in de televisieserie nog langer elektronisch te bewerken. Hij antwoordde dat dat helemaal niet gebeurde. Omdat de Amerikanen dat niet geloofden stuurden ze iemand om het te controleren. De constatering was dat die aparte stemmen inderdaad uit de mond van Bob van der Houven kwamen.
1 DVD heeft een aantal afleveringen, is rond de 10 euro.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:15 schreef Vale17 het volgende:
Zijn de afleveringen identiek als aan de regio 1 versie? Of aan de al in Engeland uitgebrachte regio 2?
Prijs ligt zo rond de 10 euro zie ik.. Is te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |